פאף דדי יוביל את הפורמט הישראלי The Four של FOX
רשת FOX חשפה את רשימת כוכבי הענק שיובילו את תכנית הפריים החדשה שלה The Four: Battle for Stardom (הפורמט נקרא במקור The Final Four). הגרסה האמריקאית לפורמט הישראלי שפיתחה ארמוזה פורמטס. מדובר על תכנית שתחליף בפריים-טיים את אמריקן איידול המיתולוגית.
את חבר השופטים בתכנית יוביל הכוכב והמוזיקאי פאף דדי, שגם יוגדר כמפיק שותף להפקת הפורמט. זהו הפורמט הטלוויזיוני הראשון בו פאף דדי לוקח חלק ובחר לעשות זאת בימים בהם מדד הפופולריות שלו בנסיקה בפרט לקראת צאת אלבומו החדש שמהווה המשך לאלבומו הראשון No Way Out מ-1997. יחד אתו בצוות השופטים יהיו די ג'יי חאלד, מגאן טריינור וצ'רלי ווק.
The Final Four הוא פורמט תחרות שירה לפריים טיים בהפקת חברת הפורמטים הישראלית בבעלות אבי ארמוזה. מדובר בפורמט הראשון ששובר את הפרדיגמה המוכרת בז'אנר תחרויות השירה שכן התכנית הראשונה בעונה מתחילה בנקודה בה כל התכניות האחרות מסתיימות: בהכרזת 4 הפיינליסטים. מרגע זה, בכל פרק בעונה מתמודד חדש מנסה לתפוס את מקומו של אלו שהוכרזו כפיינליסטים. גם הצופים יכולים לקחת חלק אקטיבי ולהציע עצמם כמתמודדים באמצעות אפליקציה ייעודית ואולי להתחרות מול 4 הנבחרים. כך שהפיינליסטים שיגיעו לגמר אינם בהכרח אלו שהוכרזו בתחילת העונה.
העונה בארה"ב תכלול 6 פרקים ותושק ב-4 בינואר בין השעות 20:00-22:00. את הגרסה האמריקנית יפיקו ארמוזה פורמטס ו-ITV Entertainment. המפיקים בפועל הם בקה ווקר, דיוויד פרידמן, דיוויד ג'ורג', אדם שר, דיוויד איילנברג, אבי ארמוזה, נחמה כהן, מושיקו כהן, אלווין דה גרוט וכאמור פאף דדי.
מנכ"ל ארמוזה פורמטס אבי ארמוזה מסר: "אני גאה ונרגש לזכות בתמיכה ומעורבות של פוקס לעלות עם פורמט ישראלי מקורי בלב הפריים-טיים שלה. מדובר בהבעת אמון יוצאת דופן של הרשת ושל כוכבי מוזיקה מובילים ביצירתיות שלנו".
פאף דדי אמר: "התכנית הולכת לחולל מהפכה בתחום ולשנות את חוקי המשחק כפי שאני מכירים אותם עד היום. השילוב בין התכנית הנכונה לבין הרשת המתאימה הוא מה ששכנע אותי לחזור למשחק. אנחנו נעשה היסטוריה בתכנית הכישרונות הכי טובה בטלוויזיה. כוח המשיכה של התכנית טמון בתחרות הטהורה, במלחמת ההישרדות. האם אתה רוצה לנצח? האם את רוצה להיות הטובה ביותר? אנחנו מאפשרים למעריצים להציץ אל מאחורי הקלעים של התהליך האמיתי שעובר על מי ששואף להגיע לפסגה ולהישאר שם - מלווים את האמנים המבטיחים האלה והופכים אותם לדור הבא של הכוכבים".
- 2.זה לא שלב הכיסאות ב אקס פקטור ? (ל"ת)שלומי 29/12/2017 02:20הגב לתגובה זו
- 1.יהיה מאוד מעניין ב3 תוכניות הראשונות וזהו (ל"ת)רונן 27/11/2017 01:20הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
