בזכות ערב פושר מאד בערוץ 2: ערוץ 10 מצמצם פערים
ערוץ 10 נצמד לרשת בערב טוב עבור אנשי בית הוורד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, משדר ההתרמה 'חברים גדולים מהחיים' (רשת, ערוץ 2) קיבל 13.4% - נתון נמוך עבור הפריים-טיים של ערוץ 2, ובפער של 4 נקודות בלבד מהסטנדאפיסטיות (ערוץ 10), עם 9%. תכנית התחקירים שטח הפקר (כאן 11) הניבה 4.6%.
בגזרת החדשות נחלה חדשות 10 הצלחה. אחרי הנפילה של שלשום עם 7% בלבד, זינקה 'חדשות 10' ל-10.3% למרות 15 דקות הפרסום שהיו במהדורה (שלשום 0 דקות ורייטינג של 10.6%), ובפער של 6 נקודות מ'חדשות 2' עם 16.3%, ורק 11 דקות פרסום. 'חדשות הערב' (כאן 11) הניבה 5.2%.
בליגת האלופות, המשחק של בו קרעה פריז סן ז'רמן את באיירן מינכן (ספורט 5) הניב 4.9%, ואילו המשחק ספורטינג ליסבון לברצלונה (ספורט 5 פלוס) ניפק 2.6%.
'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) רשמה 7.5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ 10) ניפקה 5.6%, 'הרדאר' (ערוץ 10) קיבלה 4%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 3.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'מסעדת הפועלים' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11%. מנגד רשמה 'הכל כלול בשבע' (ערוץ 10) 5.9%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 3%.
- 3.גמר חתימה טובה!!! 29/09/2017 01:08הגב לתגובה זוערוץ 2 וערוץ 10 צרכים לשפר את תוכניות הלילה , לנכיי נפש ולהלומי קרב..שצופים בהם בלילה בן 12 בלילה ..ל6 בבוקר..הם באמת מאוד סובלים..
- 2.ערוץ 2 וערוץץ 10 צרכים לשפר את תוכניות הלילה, לנכיי נפש , ולהלומי קרב , זה חשוב מאוד , הם באמת סובלי (ל"ת)גמר חתימה טובה!!! 29/09/2017 00:54הגב לתגובה זו
- 1.עובדה! 28/09/2017 14:30הגב לתגובה זונתוני הצפיה של התאגיד (כן ...בהרצה בהרצה ,ברור) נשארים באורך קבע מתחת לסף הממוצע של ערוץ 1 ברשות השידור המחוסלת.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
