ולמרות הכל - ממשיכים: FOX תשאר הספונסרית של מכבי ת"א
למרות התחזיות וההערכות על סיום ההתקשרות בין מותג ההלבשה הישראלי FOX למכבי תל אביב, היום הודיעה החברה כי היא ממשיכה את ההתקשרות עם קבוצת הכדורסל למרות עונת הנפל והשפל שנגסה בכוחו של המותג. במסגרת ההסכם FOX תמשיך לשמש כנותנת החסות הראשית של המועדון לאחר שעשתה זאת במשך השנתיים האחרונות לאחר שהחליפה את אלקטרה.
על פי הערכות בשוק, שווי החסות שתעניק FOX למכבי תל אביב יעמוד על מיליון דולר לעונה. לדברי יו"ר מכבי ת"א, עו"ד שמעון מזרחי: "אנו שמחים על המשך השותפות עם החברה הישראלית המובילה FOX ומודים לה ולעומדים בראשה, האחים הראל ואסי ויזל, על הבעת האמון במועדון שלנו. אנו יוצאים לדרך חדשה, לקראת עונה מרתקת ועתיד בהיר וטוב יותר, ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה עם חברת FOX, שהיא שותפה אמיתית לדרך שלנו והרבה מעבר לנותנת חסות".
מנכ"ל FOX ישראל, אסי ויזל: "אנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה עם מכבי FOX תל אביב, מועדון הספורט הגדול בישראל ומהמובילים באירופה. אנו מתחילים את שנתנו השלישית ביחד וגם בהסכם זה שמנו דגש על ההמשכיות. מבחינתנו זוהי שותפות אמיתית, אמיצה וארוכת טווח. אנו מביעים אמון שלם ומוחלט במכבי FOX תל אביב, בבעלים ובהנהלה שלה, וקוראים גם לקהל האוהדים לתמוך בקבוצה, להגיע למשחקים ולעודד את מכבי FOX תל אביב במסגרת משחקיה ביורוליג ובליגה הישראלית".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
