חוה מאירוביץ'
צילום: יח"צ

חוה מאירוביץ' תעמוד בראש חטיבת הניו מדיה של 'שלמור'

אחד ממשרדי היח"צ הגדולים בישראל, שלמור תקשורת, הקים לפני כחצי שנה חטיבת ניו מדיה שמעסיקה כעת 4 עובדים
אלכסנדר כץ | (1)

משרד שלמור תקשורת גייס את חוה מאירוביץ' לעמוד בראש חטיבת הדיגיטל של שלו. החטיבה מעסיקה 4 עובדים ומציעה שירותים מתקדמים בעולמות אלו, כבר למספר לקוחות, בהם קבוצת מאפיות ברמן,  חברת שריג, אלקטרה מותג צריכה, יקב הרי גליל, אוניברסיטת אריאל ועוד. 

למאירוביץ ניסיון של 8 שנים בתחומי הדיגיטל, ובין היתר לקחה חלק במהלכים שיווקיים ותדמיתיים שכללו בניית אסטרטגיה תקשורתית למותגים גדולים ויצירת קריאייטיב לקמפיינים בטכנולוגיות תוכן חדשניות כחלק ממהלכים שיווקיים ותדמיתיים. במסגרת תפקידיה הקודמים ניהלה קמפיינים מסחריים בפלטפורמות תוכן מיידי כגון וואטסאפ ומסנג'ר.

במהלך שהותה בגרמניה עסקה בבניית קהילות וירטואליות וחיזוק הקשרים בין יהדות אירופה וישראל, ובנוסף עבדה בנפאל במיתוג וגיוס משאבים באמצעות רשתות חברתיות. בגרמניה גם עשתה את התואר השני שלה במיתוג מדינות ברשתות חברתיות מאוניברסיטת היינריך היינה. התואר הראשון הוא בתקשורת עם התמחות בפלטפורמות אינטראקטיביות מהבינתחומי בהרצליה. 

שלמור תקשורת המנוהל על ידי אירינה שלמור, דניאלה לאור, יפעת סוכוליצקי, אורית ארד ושי גרינברג, הוא אחד ממשרדי היח"צ הגדולים בישראל. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מעורר רחמים 30/03/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
    חבל. פעם היו משהו, אבל קפאו על השמרים. הם לא מתאימים למותגים שצריכים קהלים חדשים. אתה מדבר איתם - הם לא מעודכנים בכלל בזירה הדיגיטלית. אז יפה שעכשיו הם התעוררו ועשו משהו שבמקומות אחרים עשו לפני שנים - אבל הם כבר פתחו כזה פער, שכל תהליכי העבודה שם הם של עידן ישן וזה בערך כמו לפתוח לסבתא שלך חשבון פייסבוק ולצפות שהיא תהיה מעצמת רשת.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.