ענבל מנור
צילום: דף הפייסבוק של ענבל מנור
פרסום ראשון

ענבל מנור פורש מ-ONE: ישמש סגן עורך בצ'רלטון

מנור חותם שנתיים כסגנו של גידי ליפקין ב-ONE, בין היתר גם כפרשן בערוץ הטלוויזיה של האתר, וחובר לאתר צ'רלטון שם יעבוד תחת עריכתו של רביב שכטר
אלכסנדר כץ | (9)

ענבל מנור יהיה סגן עורך מדור הספורט של אתר האינטרנט של צ'רלטון - כך נודע לאייס. מנור יכנס לתפקידו בשבוע הקרוב, ויהיה סגנו של רביב שכטר, שבעצמו הגיע לאחרונה לקבוצת אלי עזור במקומו של דין דותן, שעבר לתפקיד אחר בצ'רלטון. 

מנור היה סגן העורך הראשי של ONE בשנתיים האחרונות, ועבד תחת גידי ליפקין. בין היתר היה שליח האתר למשחקי היורו בצרפת, ושימש פרשן הליגה הספרדית בשידורי הטלוויזיה של ONE. 

מנור הגיע ל-ONE לאחר 7 שנים בוואלה, שם שימש כראש דסק הכדורגל בוואלה, פרק זמן ארוך שנקטע בעקבות חילוקי דעות קשים עם עורך וואלה ספורט חמי אוזן. עוד לפני עבד במקומון חדשות נתניה של רשת שוקן. כעת נכנס מנור למשבצת בה עבד עד לאחרונה דניאל שחק, שעזב לטובת מיזם אינטרנט פרטי. 

ענבל מנור אישר את הפרטים לאייס, ואמר: "היו לי שנתיים נפלאות ב-ONE בהן קיבלתי מעל ומעבר והתקדמתי כעיתונאי. השגתי את כל המטרות ששמתי לעצמי עם הגעתי ואני מרגיש שזה הזמן לאתגר מקצועי חדש. אני מתרגש ומחכה להתחיל לעבוד בתפקיד החדש".

רביב שכטר אישר את הפרטים. את תגובת ONE לא ניתן היה להשיג. 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    בסוף לא החזיק אפילו שנה (ל"ת)
    ב'ג'י יומו 06/07/2018 13:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מרים 29/11/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    עבדתי עם ענבל מספר שנים בתפקיד מקביל. מדובר בעורך הספורט הטוב ביותר שיש בשוק, מקצוען אמיתי עם קבלות. חושבת שצ'רלטון הרוויחה ובגדול.
  • 7.
    תמר ריפל 28/11/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    הם יודעים בספורט 1 שהאדון משוגע עם קבלות?
  • 6.
    בנג'ו 28/11/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    ומתי תיפטרו מיצחק וייסהוף ?
  • 5.
    תודה לאל שהוא עוזב! (ל"ת)
    הסובל 28/11/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    זיו 27/11/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    לא דסק הכדורסל. נא לתקן
  • 3.
    וואןןןןן 27/11/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    הסתכסך בכל מקום עבודה, השניא את עצמו על כל מי שעבד איתו
  • 2.
    שאר הירקות 27/11/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    מסכנים בצ'רלטון מסכנים העובדים אתם לא מבינים מה קיבלתם אדם עם התפרצויות זעם שצריך טיפול
  • 1.
    דיגי וומן 27/11/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    מאבדים עובדים על ימין ועל שמאל. בוסים קמצנים שחיים מברטרים. גידי ליפקין משוגע עם תעודות, איך ענבל שרד שם שנתיים אלוהים יודע. יש עוד מקומות עבודה, שמשלמים טוב יותר, ועובדים לאט לאט מבינים את זה והולכים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.