אחרי הדחת סדן: זהר קדמון סלע מונתה ליו"ר 'חדשות 10'
דירקטוריון חדשות 10 בחר פה אחד את ד"ר זהר קדמון סלע לתפקיד יו"ר חברת החדשות, במקומו של רמי סדן, שהודח לאחרונה ולשמו נקשרו שלל פרשיות. לתפקיד היו 2 מועמדות - קדמון וד"ר אורנה לביא שטיינר, שהסירה את מועמדותה בסופו של דבר.
קדמון סלע היא בעלת תואר ד"ר מבית הספר לעיתונות של אוניברסיטת קולומביה, תואר שני בלימודי מדיה מאוניברסיטת סטנפורד ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. בעבר היא שימשה כיועצת משפטית וכסמנכ"ל בזכיינית קשת.
לפני כחודש החליטה מועצת הרשות השנייה להפסיק את כהונתם של יו"ר חדשות 10 רמי סדן ונציג הציבור בדירקטוריון חברת החדשות של הערוץ - איתן זינגר. החלטת המועצה הגיעה לאחר הליך בדיקה מקיף שהובילה הרשות בחודשים האחרונים לאור ממצאים שנחשפו ב-TheMarker לפיהם נמצאו אי דיוקים בטופסי הגשת המועמדות של השניים לכהונה כנציגי ציבור בדירקטוריון חברת החדשות.
כזכור, סדן מונה ליו"ר 'חדשות 10', מינוי שהובילה לסערה תקשורתית לאחר שנחשף בעיתון הארץ כי בישיבת דירקטוריון של חברת החדשות אמר דברים קשים על ש"ס והיו"ר שלה השר אריה דרעי. "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", צוטטו דבריו לכאורה. "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות". בעוד שהוא מותקף על ידי בכירים בסיעת ש"ס, סדן הכחיש את הדברים והפרשה התגלגלה לפתחו של בג"צ.
- מאזינים לרדיו? אילו תחנות הכי פעילות ומי הכי פופולארית בכל אזור?
- עונה פופולרית, סוערת ואלימה: אלפי תלונות נגד האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
היום מסרה ד"ר קדמון כי "אני רואה בתפקיד שליחות ציבורית", והוסיפה כי "אין בעיניי זכות גדולה יותר מלשרת את הציבור בתחום חשוב כל כך ויקר כל כך ללבי, ולתרום לחברת החדשות המצטיינת של ערוץ 10 בדרך להישגים נוספים".
יו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז', מסרה כי "הרשות רואה לנגד עיניה את חשיבותה של תקשורת עצמאית ומשוחררת מלחצים, כאינטרס ציבורי ראשון במעלה. זו הסיבה שבגללה קבענו לראשונה סטנדרט מחמיר של אמינות בכל הנוגע לנציגי הציבור בדירקטוריוני חברות החדשות. אנו מברכים את עו"ד זהר קדמון על בחירתה לכהן כיו"ר חדשות 10 ומאמינים כי בזכות נסיונה הרב היא תוכל להמשיך להוביל את דירקטוריון החברה בתקופה משמעותית ומאתגרת בשוק הטלוויזיה הישראלי ולהגן על האינטרס הציבורי. זו גם הפעם הראשונה שבה בראש הדירקטוריון של 2 חברות החדשות בערוצים המסחריים עומדות נשים – ועל כך אני מברכת באופן אישי. אני מאחלת לזהר ולאנשי חדשות 10 הצלחה גדולה".
- 2.רביב 08/11/2016 00:53הגב לתגובה זוביבי נ כ ש ל שוב !!! השמאל שולט . הם רצו שמאלנית בראש ןהוציאו את סדן המתנחל ר ק עקב חןסר-פירוט בקו"ח.קיבלו דרקטוריון נקי מדתיים וימניים
- 1.רביב 08/11/2016 00:51הגב לתגובה זוביבי נ כ ש ל שוב !!! השמאל שולט . הם רצו שמאלנית בראש ןהוציאו את סדן המתנחל ר ק עקב חןסר-פירוט בקו"ח.קיבלו דרקטוריון נקי מדתיים וימניים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
