איקאה סיינפלד ווין נייט
צילום: שוקה כהן
TV

הצצה ראשונה: הפרסומת לקטלוג איקאה - עם "ניומן"

ווין נייט הגיע לישראל לצילומי הקמפיין להשקת קטלוג איקאה בהפקת G. CONVERSATION, וחזר לדמות המיתולוגית שפרסמה אותו בכל העולם - הדוור "ניומן" מסיינפלד. אייס עם הפרסומת - לפני כולם
אלכסנדר כץ | (15)

איקאה ממשיכה במסורת הייחודית וכמדי שנה תפיץ החל מהיום (יום ה') את הקטלוג המסורתי ביותר מ-1.7 מיליון עותקים. לטובת קידום המהלך, גויס השחקן ווין נייט, "ניומן" מהסדרה המיתולוגית סיינפלד, שהגיע בשבוע שעבר לישראל כדי להצטלם לקמפיין.

אז עד כה ראיתם ברשתות החברתיות ים תמונות של "ניומן" כדוור, מיום הצילומים של הקמפיין לרגל השקת הקטלוג, אבל הנה סרטון הפרסומת בחשיפה ראשונית. 

 

מנכ"ל איקאה ישראל, שוקי קובלנץ, מסר: "קטלוג איקאה עבר שדרוג מרענן בקונספט, כשהשנה, לצד המוצרים היפים והמעוצבים הוא הפך למגזין בעל תוכן המכיל את הידע שלנו בנושאי עיצוב, קיימות וטיפים לחיי יום יום טובים יותר. שמחנו לארח את ווין נייט בפעם הראשונה בישראל ולהשיק קמפיין בהשתתפות דמות אהובה ומוכרת לכל כך הרבה אנשים". 

קרדיטים:

איקאה: שוקי קובלנץ, אפרת צור פורת, בקי עזריה, הילה ברוך

פיתוח קונספט והפקה: G. CONVERSATION

מנכ"לים משותפים: אור לובושיץ ואורן פלדמן

סמנכ"ל לקוחות: איתי סיני

סמנכ"ל תוכן וקריאייטיב: דביר קלמי

יחסי ציבור: גיל-עד תדמית ותקשורת - גלי זנדר, אמיר גלעד

הפקה בפועל: גיגי הפקות

קופירייטר: הראל ליבנה

אסטרטגיה: דור פינטו

במאי ועריכת אוף ליין: ניב מג'ר

מפיק ראשי: גיא גיגי איציק

תסריט: הראל ליבנה, דור מוסקל, עומר ריבק, רותם קפלינסקי, ניב מג'ר

צילום: שי פלג

מוזיקה מקורית ועיצוב סאונד: ישי רזיאל

עיצוב תמונה: תומר בהט

אולפן פוסט פרודקשן: לוקס

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    זרבובית 03/09/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
    מייצרים להיט היסטרי
  • 13.
    מסורבל ולא עשוי טוב (ל"ת)
    פחות מבינוני 03/09/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    קמפיין גאוני (ל"ת)
    מיכאל 03/09/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    קמפיין גאוני (ל"ת)
    מיכאל 03/09/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ספיבק 03/09/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    גם בקבוצת מנהלי שיווק מצייצים הפרסומת קיבלה ציון גבוה ונחשוב אולי לשלב אותה במדד הפרסומות שלנו. צייצו לנו מה דעתכם.
  • לא ספיבק 04/09/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    נהייתם מודיעין 144 לגרפיקאים ותקציבאיות.תתקדמו
  • 9.
    באמת?! איקאה שכחה שכאן זה דואר ישראל - הדואר לא באמת מגיע (ל"ת)
    מחכה בבית משנה שעברה 02/09/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    איליין 02/09/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    העיקר שיוניברסל קונים את המדיה
  • 7.
    אביב adv 02/09/2016 01:53
    הגב לתגובה זו
    הראל כל הכבוד!
  • 6.
    ליאור 01/09/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    עכשיו 2016, לא?
  • 5.
    ליאור 01/09/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    זה כמו שניומן יתקל בסוחר סמים.
  • 4.
    חיבור גאוני! (ל"ת)
    הדוור! 01/09/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    karl malone 01/09/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    גם לי קראו ״הדוואר"
  • 2.
    אלי 01/09/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    איש ענק ומצחיק , אחת הדמויות הכי אהובות עליי בסיינפלד.
  • 1.
    ענק ענק ענק (ל"ת)
    ניומן 01/09/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.