איקאה סיינפלד ווין נייט
צילום: שוקה כהן
TV

הצצה ראשונה: הפרסומת לקטלוג איקאה - עם "ניומן"

ווין נייט הגיע לישראל לצילומי הקמפיין להשקת קטלוג איקאה בהפקת G. CONVERSATION, וחזר לדמות המיתולוגית שפרסמה אותו בכל העולם - הדוור "ניומן" מסיינפלד. אייס עם הפרסומת - לפני כולם
אלכסנדר כץ | (15)

איקאה ממשיכה במסורת הייחודית וכמדי שנה תפיץ החל מהיום (יום ה') את הקטלוג המסורתי ביותר מ-1.7 מיליון עותקים. לטובת קידום המהלך, גויס השחקן ווין נייט, "ניומן" מהסדרה המיתולוגית סיינפלד, שהגיע בשבוע שעבר לישראל כדי להצטלם לקמפיין.

אז עד כה ראיתם ברשתות החברתיות ים תמונות של "ניומן" כדוור, מיום הצילומים של הקמפיין לרגל השקת הקטלוג, אבל הנה סרטון הפרסומת בחשיפה ראשונית. 

 

מנכ"ל איקאה ישראל, שוקי קובלנץ, מסר: "קטלוג איקאה עבר שדרוג מרענן בקונספט, כשהשנה, לצד המוצרים היפים והמעוצבים הוא הפך למגזין בעל תוכן המכיל את הידע שלנו בנושאי עיצוב, קיימות וטיפים לחיי יום יום טובים יותר. שמחנו לארח את ווין נייט בפעם הראשונה בישראל ולהשיק קמפיין בהשתתפות דמות אהובה ומוכרת לכל כך הרבה אנשים". 

קרדיטים:

איקאה: שוקי קובלנץ, אפרת צור פורת, בקי עזריה, הילה ברוך

פיתוח קונספט והפקה: G. CONVERSATION

מנכ"לים משותפים: אור לובושיץ ואורן פלדמן

סמנכ"ל לקוחות: איתי סיני

סמנכ"ל תוכן וקריאייטיב: דביר קלמי

יחסי ציבור: גיל-עד תדמית ותקשורת - גלי זנדר, אמיר גלעד

הפקה בפועל: גיגי הפקות

קופירייטר: הראל ליבנה

אסטרטגיה: דור פינטו

במאי ועריכת אוף ליין: ניב מג'ר

מפיק ראשי: גיא גיגי איציק

תסריט: הראל ליבנה, דור מוסקל, עומר ריבק, רותם קפלינסקי, ניב מג'ר

צילום: שי פלג

מוזיקה מקורית ועיצוב סאונד: ישי רזיאל

עיצוב תמונה: תומר בהט

אולפן פוסט פרודקשן: לוקס

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    זרבובית 03/09/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
    מייצרים להיט היסטרי
  • 13.
    מסורבל ולא עשוי טוב (ל"ת)
    פחות מבינוני 03/09/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    קמפיין גאוני (ל"ת)
    מיכאל 03/09/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    קמפיין גאוני (ל"ת)
    מיכאל 03/09/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ספיבק 03/09/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    גם בקבוצת מנהלי שיווק מצייצים הפרסומת קיבלה ציון גבוה ונחשוב אולי לשלב אותה במדד הפרסומות שלנו. צייצו לנו מה דעתכם.
  • לא ספיבק 04/09/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    נהייתם מודיעין 144 לגרפיקאים ותקציבאיות.תתקדמו
  • 9.
    באמת?! איקאה שכחה שכאן זה דואר ישראל - הדואר לא באמת מגיע (ל"ת)
    מחכה בבית משנה שעברה 02/09/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    איליין 02/09/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    העיקר שיוניברסל קונים את המדיה
  • 7.
    אביב adv 02/09/2016 01:53
    הגב לתגובה זו
    הראל כל הכבוד!
  • 6.
    ליאור 01/09/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    עכשיו 2016, לא?
  • 5.
    ליאור 01/09/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    זה כמו שניומן יתקל בסוחר סמים.
  • 4.
    חיבור גאוני! (ל"ת)
    הדוור! 01/09/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    karl malone 01/09/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    גם לי קראו ״הדוואר"
  • 2.
    אלי 01/09/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    איש ענק ומצחיק , אחת הדמויות הכי אהובות עליי בסיינפלד.
  • 1.
    ענק ענק ענק (ל"ת)
    ניומן 01/09/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.