אחרי שפרש מרשות השידור: מלאכי חזקיה מצטרף לתאגיד
איש קול ישראל הוותיק מלאכי חזקיה מצטרף לתאגיד השידור הציבורי. לאייס נודע כי חזקיה ישמש קריין חדשות ברשת ב' החדשה, בדיוק כפי שעשה במשך עשרות שנים בקול ישראל.
לפני חודש וחצי פרש חזקיה בהפתעה גמורה מרשות השידור, בלי שחבריו ידעו מכך. הוא קריין את המבזק האחרון ב-24 במאי ב-10:00 בבוקר, ואז סיים את המשמרת האחרונה שלו. "מיד לאחר המבזק הוא ביקש שיצלמו אותו באולפן למזכרת, כי זו המשמרת האחרונה שלו ואשתו ביקשה", אמר באותה עת גורם ברדיו לאייס.
חזקיהו (65) השתתף ב-1973 בקורס קריינים בקול ישראל, ולאחר מכן השתלב ברדיו. בתחילה הגיש את מצעד הפזמונים של קול ישראל ואז עבר כעבור זמן עבר לתחום קריינות החדשות. הקול העמוק שלו הפך למזוהה מאד עם שידור הרדיו הציבורי, אבל הוא גם דיבב דמויות בסדרת טלוויזיה, ומקריין מדי פעם פרסומות.
בכך מצטרף חזקיה לאייקון אחר של השידור הציבורי, אריה גולן, שיעבור לתאגיד וימשיך להגיש בו את יומן הבוקר של רשת ב'.
- 14.YL 08/07/2016 14:03הגב לתגובה זומחלת הפחד מ השוק האזרחי עמוק בנשמה של רוב האנשים לכן תרימו טל ל גבי גזית בטוח תקבלו עזרה ותרופה
- 13.דנה 05/07/2016 11:26הגב לתגובה זולרדוף אחרי ה$$ בגיל 65. אפשר לנוח קצת, להרגע,להתנדב ולהעניק מעצמך מאשר עוד שטויות במדיה המשעממת הזו.
- 12.מודי 04/07/2016 22:15הגב לתגובה זופישלתם בגדול!! צריך לקחת רק כמה עובדים טובים מכם, בעיקר שעובדים מאחורי הכותרות והמסך.
- 11.יואל 04/07/2016 22:09הגב לתגובה זולא יעזור לכול המלעיזים ומשמיצי השידור הציבורי, אין מי שיכול להתמודד או להתחרות בעובדי הרדיו המקצוענים. דן כנר, מלאכי חזקיה, צבי סלטון אריה גולן קרן נוי חבל ועוד רבים וטובים, אין להם תחליף! בגלל אנשים כאלה שווה להאזין לרדיו...
- 10.די כבר לקחת קשישים.רציתם משהו חדש,לא? (ל"ת)דניאל 04/07/2016 21:29הגב לתגובה זו
- 9.יעלה 04/07/2016 20:39הגב לתגובה זוהם לא עומדים בקריטריונים בסיסיים של המקצוע
- 8.רן 04/07/2016 20:20הגב לתגובה זומצחיקה כלכך ההצגה שלו שהכל יהיה בסדר סמכו עליו הוא זה שינהל את העניינים
- 7.מורן 04/07/2016 20:11הגב לתגובה זוהוא עסוק בלחלק להם מדליות ליקוק על
- 6.שלמה 04/07/2016 20:10הגב לתגובה זוהוא פרש לפי מתווה הרפורמה בגיל 64 ו11 חודש כדי לקבל את כל ההטבות מלאכי מלך!
- 5.אורה 04/07/2016 20:06הגב לתגובה זואל תקחו את הבכירים של ערוץ 1 שיחתרו תחתיכם שם כל הזמן קחו את העובדים הפשוטים שעושים מלאכתם נאמנה כל יום מחדש ותצאו נשכרים ביג טיים!!!
- 4.יונת 04/07/2016 18:44הגב לתגובה זוהנה לכם, כשיש מישהו שהוא מקצוען סופר ,אז גם אם הוא מבוגר וגם אם הוא מהגווארדיה של רשות השידור , לא מהססים לקחת אותו. אז אם לא לקחו אתכם,סימן שאתם כתבים ושדרים גרועים.
- 3.אשר 04/07/2016 18:36הגב לתגובה זודווקא האנשים בעלי הניסיון הרב והמטען החדשותי הם הנבחרים, ואילו כל החובבנים,ברשות השידור, שהגיעו איכשהו להיות שדרים או כתבים,לא נדרשים כלל וכלל.
- 2.איש יהודי 04/07/2016 17:38הגב לתגובה זויש לו אג'נדה המבצבצת מכל אמירה שלו.
- 1.ענק שבענקים (ל"ת)אייל 04/07/2016 16:45הגב לתגובה זו
- קריין גרוע תמיד ממהר לסיים את נמהדורה ולבוץ (ל"ת)עורך חדשותק 29/03/2017 16:37הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.