פרסום ראשון

אחרי שפרש מרשות השידור: מלאכי חזקיה מצטרף לתאגיד

חודש וחצי לאחר המשמרת האחרונה שלו בקול ישראל, מגיש החדשות הוותיק לא מוותר על האהבה הגדולה שלו - ויחזור לבצע את התפקיד בתאגיד השידור הציבורי
אלכסנדר כץ | (15)

איש קול ישראל הוותיק מלאכי חזקיה מצטרף לתאגיד השידור הציבורי. לאייס נודע כי חזקיה ישמש קריין חדשות ברשת ב' החדשה, בדיוק כפי שעשה במשך עשרות שנים בקול ישראל.

 

לפני חודש וחצי פרש חזקיה בהפתעה גמורה מרשות השידור, בלי שחבריו ידעו מכך. הוא קריין את המבזק האחרון ב-24 במאי ב-10:00 בבוקר, ואז סיים את המשמרת האחרונה שלו. "מיד לאחר המבזק הוא ביקש שיצלמו אותו באולפן למזכרת, כי זו המשמרת האחרונה שלו ואשתו ביקשה", אמר באותה עת גורם ברדיו לאייס.

 

חזקיהו (65) השתתף ב-1973 בקורס קריינים בקול ישראל, ולאחר מכן השתלב ברדיו. בתחילה הגיש את מצעד הפזמונים של קול ישראל ואז עבר כעבור זמן עבר לתחום קריינות החדשות. הקול העמוק שלו הפך למזוהה מאד עם שידור הרדיו הציבורי, אבל הוא גם דיבב דמויות בסדרת טלוויזיה, ומקריין מדי פעם פרסומות.

 

בכך מצטרף חזקיה לאייקון אחר של השידור הציבורי, אריה גולן, שיעבור לתאגיד וימשיך להגיש בו את יומן הבוקר של רשת ב'.

 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    YL 08/07/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    מחלת הפחד מ השוק האזרחי עמוק בנשמה של רוב האנשים לכן תרימו טל ל גבי גזית בטוח תקבלו עזרה ותרופה
  • 13.
    דנה 05/07/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    לרדוף אחרי ה$$ בגיל 65. אפשר לנוח קצת, להרגע,להתנדב ולהעניק מעצמך מאשר עוד שטויות במדיה המשעממת הזו.
  • 12.
    מודי 04/07/2016 22:15
    הגב לתגובה זו
    פישלתם בגדול!! צריך לקחת רק כמה עובדים טובים מכם, בעיקר שעובדים מאחורי הכותרות והמסך.
  • 11.
    יואל 04/07/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    לא יעזור לכול המלעיזים ומשמיצי השידור הציבורי, אין מי שיכול להתמודד או להתחרות בעובדי הרדיו המקצוענים. דן כנר, מלאכי חזקיה, צבי סלטון אריה גולן קרן נוי חבל ועוד רבים וטובים, אין להם תחליף! בגלל אנשים כאלה שווה להאזין לרדיו...
  • 10.
    די כבר לקחת קשישים.רציתם משהו חדש,לא? (ל"ת)
    דניאל 04/07/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יעלה 04/07/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
    הם לא עומדים בקריטריונים בסיסיים של המקצוע
  • 8.
    רן 04/07/2016 20:20
    הגב לתגובה זו
    מצחיקה כלכך ההצגה שלו שהכל יהיה בסדר סמכו עליו הוא זה שינהל את העניינים
  • 7.
    מורן 04/07/2016 20:11
    הגב לתגובה זו
    הוא עסוק בלחלק להם מדליות ליקוק על
  • 6.
    שלמה 04/07/2016 20:10
    הגב לתגובה זו
    הוא פרש לפי מתווה הרפורמה בגיל 64 ו11 חודש כדי לקבל את כל ההטבות מלאכי מלך!
  • 5.
    אורה 04/07/2016 20:06
    הגב לתגובה זו
    אל תקחו את הבכירים של ערוץ 1 שיחתרו תחתיכם שם כל הזמן קחו את העובדים הפשוטים שעושים מלאכתם נאמנה כל יום מחדש ותצאו נשכרים ביג טיים!!!
  • 4.
    יונת 04/07/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    הנה לכם, כשיש מישהו שהוא מקצוען סופר ,אז גם אם הוא מבוגר וגם אם הוא מהגווארדיה של רשות השידור , לא מהססים לקחת אותו. אז אם לא לקחו אתכם,סימן שאתם כתבים ושדרים גרועים.
  • 3.
    אשר 04/07/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    דווקא האנשים בעלי הניסיון הרב והמטען החדשותי הם הנבחרים, ואילו כל החובבנים,ברשות השידור, שהגיעו איכשהו להיות שדרים או כתבים,לא נדרשים כלל וכלל.
  • 2.
    איש יהודי 04/07/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    יש לו אג'נדה המבצבצת מכל אמירה שלו.
  • 1.
    ענק שבענקים (ל"ת)
    אייל 04/07/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
  • קריין גרוע תמיד ממהר לסיים את נמהדורה ולבוץ (ל"ת)
    עורך חדשותק 29/03/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.