'בחדרי חרדים' עושה זאת שוב: האתר טשטש אישה שהופיעה בצילום אילוסטרציה

כשנה לאחר טשטוש תמונות שרות הממשלה החדשה, באתר החרדי הגדול מטשטשים תמונת אילוסטרציה שהופיעה באייטם על הסוהרת שחשודה במעשים פליליים

אלכסנדר כץ | (2)

הדרת נשים באתר החרדי המוביל: בחדרי חרדים, שעלה כבר בעבר לכותרות בשל גישתו המחמירה בכל הנוגע לצנזור תמונות נשים, עשה זאת שוב. בכתבה שפרסם אתמול על סוהרת החשודה בהעברת מידע לנשים אסירות, צורפה תמונת אילוסטרציה של אסיר וסוהרת, אך פניה של הסוהרת טושטשה.

 

'בחדרי', שזוכה ל-1.2 מיליון ביקורים שונים בחודש (נכון ליולי 2015, א"כ), והאתרים החרדים האחרים הם פורצי דרך במגזר החרדי השמרני, כאשר הממסד אף ניסה בעבר לנהל נגד אותם אתרים מלחמת חורמה. ולמרות פריצת הדרך הזאת, 'בחדרי' דווקא מוביל קו שמרני מאד בכל הנוגע לפרסום תמונות, אבל גם בדגש שהוא שם על נושאים פנים-חרדיים והסיקור שתמיד יהיה בעין חרדית.

 

התמונה המסורתית עם השרות המטושטשות. כך זה פורסם ב'בחדרי חרדים'

כבר לפני שנה עורר האתר סערה כאשר בחרו לטשטש את תמונות 3 השרות שהשתתפו בצילום הקבוצתי המסורתי בבית הנשיא, לאחר השבעתה של הממשלה. פניהן של השרות איילת שקד, מירי רגב וגילה גמליאל טושטשו. לפחות האתר לא "הוציא" בכלל את השרות מהתמונה, כפי שעשה העיתון החרדי מיום ליום.

בעקבות אותו פרסום מלפני שנה, מסר בזמנו מו"ל 'בחדרי' מאיר גל כי מדובר ב"אתר החרדי הגדול בעולם - בדגש על חרדי. משכך, הוא אינו מפרסם תמונות נשים בעמוד הבית שלו, בניגוד לאתרים אחרים המתיימרים להיות חרדיים. העיתונות החרדית מעולם לא הכניסה ולעולם לא תכניס תמונות נשים. זכות היסוד של חופש הביטוי לא נעצרת בכניסה לבני ברק".

הקו הזה נשמר גם הפעם, כאשר בשיחה עם אייס מסביר גורם ב'בחדרי חרדים' כי ''אנחנו האתר החרדי הגדול ביותר בעולם. לעיתונות החרדית מעולם לא נכנסו תמונות נשים. העובדה ששאר האתרים המכנים עצמם חרדים בוחרים לנהוג אחרת היא עניין שלהם ושל קהל הגולשים שלהם. אצלנו אישה אינה ויזואל. אנו גאים בחרדיותינו - ולא מתביישים בכך''. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שושנה 02/10/2020 12:52
    הגב לתגובה זו
    ראיתי באתר שלכם סרטון [פרסומת] של אישה לא צנועה ממש,אתם אתר חרדי או לא?!
  • 1.
    יהודה 23/05/2016 20:18
    הגב לתגובה זו
    אוי אוי אוי... טשטשו תמונה של נשים... ראבאק את מי זה מעניין. שיהיה להם לבריאות.
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.