מיקי חיימוביץ המערכת
צילום: טל גבעוני
רייטינג

והשבוע תחקיר 'המערכת': איך חותכים את הרייטינג ב-35% בתוך שבוע אחד. מיד אתכם

שבוע לאחר השיא של 25%, תחקיר על הריפוי ממחלות קשות הפיל את הרייטינג ב-8.5 נק' ל-16.5%. מנגד, 'פנים אמיתיות' התחזקה קלות, המשחק בין חיפה לב"ש הניב 11.4%
אלכסנדר כץ | (1)

ערב תלת-ראשי בטלוויזיה, עם דאבל-פיגרס ב-3 הערוצים, אבל החדשות המרכזיות מגיעות מזירת ערוץ 2. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2) בתחקיר על אפשרויות הריפוי ממחלות קשות, קרסה ב-35% בתוך שבוע, משיא עונתי של 25%, לשפל של 16.5%.

 

מנגד, פנים אמתיות (ערוץ 10) התחזקה קלות מ-12% ל-13%, ואילו המשחק המרכזי בכדורגל בערוץ 1, בין מכבי חיפה להפועל באר שבע ניפק 11.4%, נמוך ממשחק הכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע לפני שבועיים שקיבל 12.3%, אבל גבוה משמעותית מהנתון שהשיגה משבצת הספורט של ערוץ 1 בשני שעבר – 2.5% למשחק הכדורסל בין הפועל ירושלים להפועל חולון. המשדר המסכם אתמול קיבל 6.2%.

 

הסדרה פרודים (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.3%, הצינור (ערוץ 10) ניפקה 9.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 6.6% ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 6.5%. הלייט-נייט לילה טוב עם אסף הראל (ערוץ 10) הניב 2.8%, אחרי ה-3% בהשקה יום לפני כן.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 12.7%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 9.7% ו'המוסף' (ערוץ 1) ניפק 2.4%.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    גלעד 05/01/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    פשוט הייתה גרוע עד מוות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.