תגובה ראשונה של אגאדיר: "נהנים מהבאזז, לא מתנצלים, הביקורת – מצד יפי נפש"
כמו דמותו של נפתלי בנט בתכנית ארץ נהדרת, גם ברשת אגאדיר לא מתכוונים להתנצל. הקמפיין הפרובוקטיבי שעלה ביום חמישי האחרון, והצליח להדליק את הרשתות החברתיות, עושה לרשת רק טוב, אם להתבסס על דבריה של בעלת תפקיד בכיר בחברה.
עד כה רשת ההמבורגריות נמנעה מתגובה. אייס מביא לראשונה תגובה רשמית שלה, כשלמערכה נשלחה ססיליה סיון, מנהלת השיווק של אגאדיר. סיון הצהירה בשיחה עם אייס כי "אנחנו לא מרגישים צורך להתנצל. אנחנו מביאים ריאליטי וזה חלק מהמציאות - ואם לחלק מהאנשים לא נוח עם זה, אז זו לא אשמתנו. לשדר בפריים-טיים פרסומות עם בחורות בחזייה ותחתונים זה בסדר, אבל אצלנו זה לא בסדר כי זו רשת מזון?" מדובר פה בצביעות", היא אומרת ומצביעה לעבר קבוצות פמיניסטיות וטבעוניות שאחראיות לשיח המתלהם הזה, לדבריה. "אני אישה חזקה", היא אומרת, "אני פמיניסטית, ופרסומת כזו לא פוגעת בי".
מוקדם יותר היום פרסם אייס כי השיח ברשתות החברתיות לא עושה לאגאדיר הנחות. על פי נתוני חברת הניתור ברשתות החברתיות Vigo, כ-92% מהשיח הוא שלילי וביקורתי, וכ-8% בלבד אוהד או מבקר את המבקרים. יותר מ-1.5 מיליון איש, כך על פי Vigo, נחשפו כבר למהלך של אגאדיר. מאידך, ברשת רואים את המצב בצבע ורוד יותר.
"אנחנו מאמינים כי כל הבאזז הזה ישחק לידיים שלנו וזה קורה", אמרה סיון. "אני מכירה את הרשת ויודעת איך היא עובדת. הבאזז שזה עשה הוא גדול יותר ממה שחשבנו שיהיה, גם בקיצוניות שלו. בסופו של דבר הקמפיין נועד לקדם ארוחה טעימה ועשירה, במחיר ששווה לכל כיס".
באגאדיר טוענים כי עד כה היה מדובר בכלל בטיזר לקמפיין הגדול יותר שיעלה במהלך השבוע, ואמור להיות כנראה "מיינסטרימי" הרבה יותר. ואולם, בחברה נהנים מהבאזז כאמור, ואף השתעשעו באפשרות לעכב את עליית המשך הקמפיין, ולהמשיך לרכב על הגל הנוכחי. "זה עושה לי חשק להנות עוד מהרעש הנוכחי מרוב שאני מרגישה שלמה עם זה, ולא להעלות עם החלק השני של הקמפיין, אמרה סיון.
-את מאד אופטימית. את האפקטיביות אפשר יהיה לראות בעוד שבוע, חודש, חודשיים
"נשב עם גמר הקמפיין ובשלב הסיכומים נראה אם עשינו את זה חכם".
- 26.אמיר 10/08/2015 14:54הגב לתגובה זולא היה נורא אם היו מנסים למכור בעזרת שני אנשים מבוגרים בריאים שנראים טוב, אבל בפרסומת הזאת רואים זקן שנראה חולה עם אשה שאפילו לא נוגעת בו. זה כאילו אומרים לנשים- "ציפתן לקבל בשר טרי וקיבלתם בשר ישן ומקולקל". תסלחו לי, ככה לא מוכרים המבורגרים. אפשר להוסיף בועת מחשבה שיוצאת מהראש של האישה "חשבתי שאקבל בשר טרי באגאדיר ותראו איך עבדו עלי"
- 25.יוד 10/08/2015 12:10הגב לתגובה זוכל הכבוד לאגאדיר שלא התקפלו מפני ההתלהמות הפמיניסטית. אלך לאכול שם מתוך כבוד לעמוד השדרה שהפגינו מול הפמיניסטיות הרדיקליות.
- תומר 10/08/2015 18:13הגב לתגובה זוושיהיה לך בתיאבון יא גבר! ובזמן שאתה יושב שם, פתח בסמארטפון את העמוד של ויקיפדיה על הערך "רדיקליות" ו-"פמיניזם" ואולי גם תשדרג את תפיסת העולם שלך בכמה מילימטרים...הנמלים שיאכלו את הפרורים של הלחמניה שתשאיר מתביישות בצרות עולמך.
- יוד 11/08/2015 12:25גבר פמיניסט הוא גבר מוכה. מחפש לקושש mercy fuck אצל הפמיניסטיות. חבל לך על הזמן, הן בזות לגברים עלובים ודוחים כמוך.
- 24.גבי 10/08/2015 12:00הגב לתגובה זותהנו מזה שלמרות שאני דווקא כן נהניתי מהאוכל, אני בחיים לא הכנסת אליכם יותר. ושמה לכם ביקורת שלילית בטריפ אדווייזר. תהנו! 2015, אני מזועזעת.
- 23.יוענה רטוש 10/08/2015 11:46הגב לתגובה זוכל הכבוד ל"אגדיר" שלא נכנע לטרור הפמיניסטי-שמאלני ההורס כל חלקה טובה בחברה.ממליצה לחברות מסחריות נוספות לנהוג כך! חלכאים ונדכאים של החברה מנסים להכתיב לחברה נורמות שבהן יוצאי דופן אלה ירגישו יותר נוח. אז אני מצטערת - נעים לכולנו - נשים וגברים -לראות אנשים יפים, עשירים,נהנים מן החיים. שהשמנות והמכוערות יעשו מאמץ להדמות למוצלחים ויפים ולא יכתיבו לחברה את אומללותן כנורמה! די לאידאולוגיה קומוניסטית -פמיניסטית טוטאליטארית!
- 22."יפי נפש", איזו קללה, אה? (ל"ת)משקפיים עגולים 10/08/2015 11:25הגב לתגובה זו
- 21.וולפנייטס 10/08/2015 10:33הגב לתגובה זותמשיכו להתנהג כאילו הכול כרגיל. עברתי אתמול ליד הסניף שלכם בנחלת בנימין, היו שם כמה שולחנות בודדים, בוולפנייטס ומוזס מצד שני היה מלא באנשים.
- 20.מירב 10/08/2015 00:58הגב לתגובה זוהפרסומת משפילה, אין בה שום הומור אלא רק רוע . סיוון בתגובה שלה מזלזלת באנשים. אני מקווה שהקמפיין יוביל לירידה משמעותית ברווחים של הרשת.
- 19.בוז עליכם 10/08/2015 00:51הגב לתגובה זולא תדרוך במקום המתועב שלכם.
- 18.גילי 10/08/2015 00:18הגב לתגובה זופלצנית חסרת כישרון
- 17.גדעון צפון 09/08/2015 23:18הגב לתגובה זובאי הכניעה שלכם לתקשורת שזה בדרך כלל דעתו של עיתונאי אחד שמדבר בשם כל העולם, אתם יוצרים תקדים היסטורי שאני מקווה שילכו לאורו גם אחרים. אני מאחל לכם ברכות והצלחות, שאפו
- 16.קq 09/08/2015 21:35הגב לתגובה זואולי עדיף לחשוב במקום למסור תגובה גנרית בייחוד שמנסים למצב את המוצר כיוקרתי. אולי הקמפיין גרוע וכו׳ אבל הייתי מצפה לתגובה עם קצת יותר מחשבה ממי שלא מתביישת.
- 15.מוזס 09/08/2015 20:37הגב לתגובה זו87 שקל להמבורגר!
- 14.די להתחסדות 09/08/2015 19:43הגב לתגובה זוהפכנו לחברה מתחסדת וחסרת חוש הומור. מותר לצחוק על נשים, גברים, שחורים, לבנים, אשכנזים, מזרחיים וערסים. מותר לצחוק על כולם! הבעיה ש"בזכות" כמה קבוצות חברתיות שמונעות מהמנטרה של "דופקים אותי", אנחנו רק מחפשים ממה אפשר להעלב. אז מי שרוצה להעלב - זכותו. אני אמשיך לאכול אגאדיר, לשתות גולדסטאר וגם לנקות עם ניקול, לא בגלל הפרסומות, אלא כי אני אוהב.
- 13.מיכאל 09/08/2015 18:59הגב לתגובה זושיתייעצו עם אליאב אללוף
- 12.בחורה 09/08/2015 18:54הגב לתגובה זוחזקה? לא נראה לי. זה שבה זה לא פוגע לא אומר שמותר לה לפגוע באחרות. אני מאמינה שהקארמה תחזור אליה כמו בומרנג.
- 11.שמשהו ילמד אותה מה זה פמיניזים! (ל"ת)פחחחחח 09/08/2015 18:36הגב לתגובה זו
- 10.סקסיסטי או לא זה פשוט קמפיין מעפן וחסר מעוף, מה יש להתגאות בכלל? (ל"ת)אחת 09/08/2015 16:57הגב לתגובה זו
- 9.ג'מיימה 09/08/2015 16:49הגב לתגובה זוומי שנפגע ימשיך לכתוב ביקורות בטריפאדוויזר. נראה מי ישבר קודם
- 8.באמת? 09/08/2015 16:36הגב לתגובה זו"זה עושה לי חשק להנות עוד מהרעש הנוכחי מרוב שאני מרגישה שלמה עם זה.." א. זו אמירה מעצבנת. משהו בפרסומת שלכם פוגע באנשים, המינימום זה לא לנפנף בזה. ב.לא נראה לי שזה באמת מה שאת חושבת...
- 7.יעל 09/08/2015 16:01הגב לתגובה זוהכל שגוי לחלוטין- א. הרעיון ממנו אני סולדת-של שוגר דדי שמוכר משהו למישהו.. אבל נניח שהרעיון גאוני... ב. הביצוע... הליהוק יותר משהוא גרוע הוא עצוב ופאטתי...הבחירה בגבר שכל מה שיש לו הוא שעון...שנראה שההמבורגר הכי טוב שהוא אוכל זו הקציצה של בית חולים...הוא יקנה לך המבורגר עשיר ??? עדיף שתצאי לעבוד...המבורגר מאוד עשיר גם באגאדיר לא עסק יקר... ג. לשיטתכם...היה צריך לבחור בדמוי רוברט רדפורד שעבור לילה איתך יתן גם מיליון דולר...הרבה אגאדיר.....
- 6.דפנה 09/08/2015 15:26הגב לתגובה זושיכנסו לטריפ אדוויזר ויקראו את כל הביקורות השליליות שנכתבו שם (רובם באנגלית, למען יבינו תייריינו) ואז יגידו אם הם נהנים כל כך
- 5.תותחית - תפסיקו עם ההתחסדות - אני גם אהבתי את גולדסטאר (ל"ת)מירית 09/08/2015 15:23הגב לתגובה זו
- 4.גם אני אשה חזקה וזו פרסומת מדהימה. יישר כוח (ל"ת)sa 09/08/2015 15:16הגב לתגובה זו
- גם אני אנטי פמיניסטית וזו פרסומת מגעילה (ל"ת)לחךלךל 10/08/2015 18:52הגב לתגובה זו
- 3.אני לגמריי אתכם אגאדיר. די לצביעות. פרסומית גאונית. (ל"ת)sa 09/08/2015 15:15הגב לתגובה זו
- שי 09/08/2015 17:05הגב לתגובה זואם נתעלם מהגועל שנודף מהפרסומת מעניין אותי למה אתה חושב שהיא כל כך גאונית? המסר? משחק המילים? הצילום? מה????????????????????
- 2.את סתומה. זכותך. (ל"ת)אחת 09/08/2015 13:36הגב לתגובה זו
- 1.איפה גבי אטל שאחראי לביזיון הזה? (ל"ת)בושה וחרפה 09/08/2015 13:31הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.