אחרי השיימינג ל"ישראלי המכוער": הגיע תורו של דף הפייסבוק "הישראלי היפה"

הישראלי היפה בפייסבוק (צילום מסך)
פתיחת העמוד על ידי החברה זכתה ללא מעט ביקורת, רבים אמרו שלקחו כאן נושא חברתי והכניסו אותו תחת חסות של חברה מסחרית, אך עם 25 אלף לייקים קשה להתווכח. בחברת התיירות היו מרוצים והדפו את הביקורת בטענה כי זהו כלי הנשק היעיל ביותר נגד 'הישראלי המכוער'. אך נראה שב'דקה ה-90' החליטו לא להסתכל על צד אחד של המטבע, וכדי לעודד ולהראות שיש גם צד יפה ל'ישראלי', פתחה החברה עמוד פייסבוק נוסף, חדש, העונה לשם 'אנחנו הישראלי היפה'. מטרתו, ניחשתם נכון, לרכז את כל המעשים היפים ולתעד את הערבות ההדדית, בין אזרחי ישראל. בעמוד החדש, שלפי שעה רשם 150 לייקים, נכתב כי זהו: "עמוד פייסבוק חדש מעודד ישראלים לשתף תופעות של הישראלי היפה ומקרים בהם נחשפו למעשה טוב, התנדבות, והתנהגות יוצאת דופן עבור נותני שירותים או לציבור הרחב, ובכך לייצר שיח חדש וחיובי על האנשים הטובים במדינה". מ'הדקה ה-90' נמסר לאייס כי העמוד החדש אמור להוות קונטרה חיובית ל'ישראלי המכוער', וכי מדובר ב"נשק נוסף" למיגור התופעה. העמוד בא להראות שה"ישראלי המכוער" הוא למעשה המיעוט, וכדי להוכיח את זה, העמוד החדש בא לתת חשיפה לישראלי שעוזר, שמתנדב ונותן ללא תמורה. כך למעשה נוצרת הרתעה הפונה ל'ישראלי המכוער', ומנגד תמיכה ב'ישראלי היפה'. עד כה לא פורסמו בעמוד החדש סטטוסים רבים, אך בחברה מבטיחים כי תוך זמן קצר ימלאו את העמוד ויראו כי 'הישראלי היפה' הוא הרוב השולט.- 2.02/04/2015 16:22הגב לתגובה זומצחיק/ עצוב/ אירוני - דווקא הדקה ה- 90 נלחמים בישראלי המכוער. הריי הם חלק בלתי נפרד ואפילו עולה על הישראלי המכוער. הם עונים על ההגדרה של הישראלי הרמאי. מפרסמים דילים אטרקטיביים, אתה ממלא ונרשם, ממתין כמה שעות לאישור (למה שעות???) והם חוזרים במענה הרגיל שלהם - אין אישור מהמלון, ואתה כמובן רשאי לשדרג למלון יקר יותר.. למה הם לא מוכרים את הדילים שהם מפרסמים במחירים שמפרסמים??? איך החברה עדיין קיימת למרות הרמאות הגדולה שמשתוללת אצלם מזה יותר מעשור??? בגלל שהקהל ה'לא מתורבת' שלנו גם מטומטם??? עצוב ומכעיס מאוד. מצפה לרגע שיתבעו תביעת ענק על הרמאות הגדולה. חושבת על זה ברצינות...
- 1.מהלך גאוני.לא פחות (ל"ת)אלדד 25/03/2015 11:01הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.