מנכ"לית ענני תקשורת אורלי אטלס-כץ
צילום: צילום: אבשלום ששוני

לא רק ערוצי TV: 'ענני תקשורת' תהיה אחראית על המרצ'נדייזינג של ויאקום

'ענני', בעלת רישיון לשידור ערוצי מבית 'ויאקום', תחליף את Yooka Limited שטיפלה במוצרי הצריכה של חברת המדיה הבינ"ל ב-9 השנים האחרונות
כתבי אייס |

רשת המדיה הבינ"ל ויאקום מינתה את חברת ענני תקשורת לסוכנת מוצרי הצריכה (מרצ'נדייזינג) שלה בישראל. החל מ-1 באוקטובר תייצג 'ענני' את כל עסקי מוצרי הצריכה של ויאקום בישראל, ותחליף את הסוכנות הנוכחית Yooka Limited.

מהלך זה משלים את המעבר של עסקי ויאקום אל שותף אסטרטגי יחידי בישראל. 'ענני' היא בעלת הרישיון לשידור בישראל של ערוצי הטלוויזיה מבית ויאקום, ביניהם ניקלודיאון, קומדי סנטרל ו-MTV מתרחבת לעסקי מוצרי הצריכה.

'ענני' תתמקד בהרחבת עסקיה הקיימים של 'ויאקום' בשוק המקומי, לצד פיתוח עסקאות חדשות עם בעלי רישיונות בלתי מסורתיים. החברה תנהל את מתן הזכויות לרישוי מוצרי הצריכה של 'ויאקום' לצד מסעות פרסום וחסויות.

עד כה השיקה 'ויאקום' בישראל מגוון נכסים מותגיים, כגון "בובספוג מכנס מרובע", "מגלים עם דורה", "צבי הנינג'ה", "רוץ דייגו רוץ", "חבורת הגופים", ומותג "אם.טי.וי ישראל". ב-2015 יושקו נכסי ניקלודיאון חדשים בהם "מפרץ ההרפתקאות" ו"דורה וחברים".

ברטוץ ויטק, סגן נשיא ומנכ"ל ויאקום במרכז-מזרח אירופה ובישראל, הוא האחראי לניהול המבצעי והאסטרטגי של עסקי ויאקום בישראל: "ויאקום תמיד מחפשת דרכים לחיזוק צמיחתה בשווקי מפתח, תוך השקעה כספית, בניית יחסים, ויצירת מודלים עסקיים חדשניים. 'ענני תקשורת' היא קבוצת מדיה מבוססת היטב ובעל היסטוריה עשירה של עסקים משותפים עם 'ויאקום'. גיבוש וייצוב יחסינו עם שותף אסטרטגי אחד יוביל לאפיקי סינרגיה טובים יותר בחלקים נוספים של המשק".

לדברי מארק קינגסטון, סגן נשיא ומנכ"ל מחלקת מוצרי הצריכה של ויאקום במרכז-מזרח אירופה, "נהנינו משותפות מצליחה עם Yooka במהלך 9 השנים האחרונות ואנו מצפים להמשך העבודה עם ענני, להגדלת בסיסי הרישיון שלנו וליצירת עסקאות חדשות".

אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית 'ענני תקשורת', מסרה כי החברה "אנו מצפים להמשך העבודה עם הצוות והזכיינים הקיימים, לצד פיתוח עסקאות חדשות עם מגוון נכסיה של 'ויאקום'".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.