לא רק ערוצי TV: 'ענני תקשורת' תהיה אחראית על המרצ'נדייזינג של ויאקום
רשת המדיה הבינ"ל ויאקום מינתה את חברת ענני תקשורת לסוכנת מוצרי הצריכה (מרצ'נדייזינג) שלה בישראל. החל מ-1 באוקטובר תייצג 'ענני' את כל עסקי מוצרי הצריכה של ויאקום בישראל, ותחליף את הסוכנות הנוכחית Yooka Limited.
מהלך זה משלים את המעבר של עסקי ויאקום אל שותף אסטרטגי יחידי בישראל. 'ענני' היא בעלת הרישיון לשידור בישראל של ערוצי הטלוויזיה מבית ויאקום, ביניהם ניקלודיאון, קומדי סנטרל ו-MTV מתרחבת לעסקי מוצרי הצריכה.
'ענני' תתמקד בהרחבת עסקיה הקיימים של 'ויאקום' בשוק המקומי, לצד פיתוח עסקאות חדשות עם בעלי רישיונות בלתי מסורתיים. החברה תנהל את מתן הזכויות לרישוי מוצרי הצריכה של 'ויאקום' לצד מסעות פרסום וחסויות.
עד כה השיקה 'ויאקום' בישראל מגוון נכסים מותגיים, כגון "בובספוג מכנס מרובע", "מגלים עם דורה", "צבי הנינג'ה", "רוץ דייגו רוץ", "חבורת הגופים", ומותג "אם.טי.וי ישראל". ב-2015 יושקו נכסי ניקלודיאון חדשים בהם "מפרץ ההרפתקאות" ו"דורה וחברים".
ברטוץ ויטק, סגן נשיא ומנכ"ל ויאקום במרכז-מזרח אירופה ובישראל, הוא האחראי לניהול המבצעי והאסטרטגי של עסקי ויאקום בישראל: "ויאקום תמיד מחפשת דרכים לחיזוק צמיחתה בשווקי מפתח, תוך השקעה כספית, בניית יחסים, ויצירת מודלים עסקיים חדשניים. 'ענני תקשורת' היא קבוצת מדיה מבוססת היטב ובעל היסטוריה עשירה של עסקים משותפים עם 'ויאקום'. גיבוש וייצוב יחסינו עם שותף אסטרטגי אחד יוביל לאפיקי סינרגיה טובים יותר בחלקים נוספים של המשק".
לדברי מארק קינגסטון, סגן נשיא ומנכ"ל מחלקת מוצרי הצריכה של ויאקום במרכז-מזרח אירופה, "נהנינו משותפות מצליחה עם Yooka במהלך 9 השנים האחרונות ואנו מצפים להמשך העבודה עם ענני, להגדלת בסיסי הרישיון שלנו וליצירת עסקאות חדשות".
אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית 'ענני תקשורת', מסרה כי החברה "אנו מצפים להמשך העבודה עם הצוות והזכיינים הקיימים, לצד פיתוח עסקאות חדשות עם מגוון נכסיה של 'ויאקום'".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
