חלית, נפצעת? אני דווקא סבבה: לבנת פורן נבחרה לאשת השיווק של פברואר
איגוד השיווק הישראלי ממשיך להפתיע בבחירותיו לאנשי השיווק המצטיינים ב-2014. לאחר הבחירה בבן כספית לאיש השיווק בינואר 2014, פברואר הוא החודש של לבנת פורן, האשה שחקקה במוחנו את צמד המילים "חלית, נפצעת?" כסמל למימוש זכויותינו הרפואיות, בחסותה כמובן.
פורן, הבעלים והמנכ"ל של 'המרכז למימוש זכויות רפואיות' זכתה לתואר בזכות הובלת מהלך מודעות הציבור לזכויותיו הרפואיות. עם בחירתה בפורן, ועדת השיווק של האיגוד מציינת כי פורן "הייתה הראשונה לזהות את הצמא של הציבור למענה בנושאים רפואיים ותהליכים בירוקרטיים". פורן הבינה כי אזרחים רבים אינם מממשים את זכויותיהם הרפואיות, בשל חוסר הרצון להתמודד עם הממסד הבירוקרטי ובשל התהליך המייגע וחוסר הידע הבסיסי בזכויות המגיעות להם. המרכז בבעלותה היה הראשון להציע את השירות, וכיום מונה המרכז כ-130 עובדים המטפלים באלפי לקוחות מדי שנה.
בזכות מהלך משולב של פרסום, עבודת יחסי ציבור ופעילות ציבורית, ובהשקעה כספית גדולה, קנתה לעצמה פורן שם של מומחית בתחום הזכויות הרפואיות, כאשר המרכז שבבעלותה הוא הגדול בישראל לטיפול בנושאים אלו בתחום הפרטי. בכך, הפכה פורן לקונצנזוס בקרב הציבור ולמותג ישראלי של ממש.
ועדת איגוד השיווק מציינת עוד: "אנו רואים חשיבות רבה בפעילותה של פורן, ואין ספק כי לנוכח הצלחותיה הרבות בתחום, בין אם בתחומים רפואיים-בירוקרטיים, ובין אם בתחומים כלכליים-עסקיים, ועדת השיווק של האיגוד מעריכה את פעילותיהם של אנשי עסקים ויזמים, שבפעילותם יש למען החברה והציבור".
פורן היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים, מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בין תפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת אגף בכיר לכלכלה ויזמות במשרד הקליטה, בתקופתו של השר יולי אדלשטיין.
- 3.כל הכבוד עושה מובילה ונלחמת למען כולם -מוצדק (ל"ת)ישר כח 27/02/2014 16:04הגב לתגובה זו
- 2.זכותי עושים עבודה הרבה יותר טובה (ל"ת)מילי 25/02/2014 19:44הגב לתגובה זו
- 1.אדיר (ל"ת)יוסי 25/02/2014 15:22הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
