לבנת פורן
צילום: יח"צ

חלית, נפצעת? אני דווקא סבבה: לבנת פורן נבחרה לאשת השיווק של פברואר

הבעלים והמנכ"ל של 'המרכז למימוש זכויות רפואיות' והסמל המסחרי "חלית, נפצעת?" נבחרה בזכות הובלת מהלך מודעות הציבור לזכויותיו הרפואיות
משה בנימין | (3)

איגוד השיווק הישראלי ממשיך להפתיע בבחירותיו לאנשי השיווק המצטיינים ב-2014. לאחר הבחירה בבן כספית לאיש השיווק בינואר 2014, פברואר הוא החודש של לבנת פורן, האשה שחקקה במוחנו את צמד המילים "חלית, נפצעת?" כסמל למימוש זכויותינו הרפואיות, בחסותה כמובן.

פורן, הבעלים והמנכ"ל של 'המרכז למימוש זכויות רפואיות' זכתה לתואר בזכות הובלת מהלך מודעות הציבור לזכויותיו הרפואיות. עם בחירתה בפורן, ועדת השיווק של האיגוד מציינת כי פורן "הייתה הראשונה לזהות את הצמא של הציבור למענה בנושאים רפואיים ותהליכים בירוקרטיים". פורן הבינה כי אזרחים רבים אינם מממשים את זכויותיהם הרפואיות, בשל חוסר הרצון להתמודד עם הממסד הבירוקרטי ובשל התהליך המייגע וחוסר הידע הבסיסי בזכויות המגיעות להם. המרכז בבעלותה היה הראשון להציע את השירות, וכיום מונה המרכז כ-130 עובדים המטפלים באלפי לקוחות מדי שנה.

בזכות מהלך משולב של פרסום, עבודת יחסי ציבור ופעילות ציבורית, ובהשקעה כספית גדולה, קנתה לעצמה פורן שם של מומחית בתחום הזכויות הרפואיות, כאשר המרכז שבבעלותה הוא הגדול בישראל לטיפול בנושאים אלו בתחום הפרטי. בכך, הפכה פורן לקונצנזוס בקרב הציבור ולמותג ישראלי של ממש.

ועדת איגוד השיווק מציינת עוד: "אנו רואים חשיבות רבה בפעילותה של פורן, ואין ספק כי לנוכח הצלחותיה הרבות בתחום, בין אם בתחומים רפואיים-בירוקרטיים, ובין אם בתחומים כלכליים-עסקיים, ועדת השיווק של האיגוד מעריכה את פעילותיהם של אנשי עסקים ויזמים, שבפעילותם יש למען החברה והציבור".

פורן היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים, מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בין תפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת אגף בכיר לכלכלה ויזמות במשרד הקליטה, בתקופתו של השר יולי אדלשטיין.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כל הכבוד עושה מובילה ונלחמת למען כולם -מוצדק (ל"ת)
    ישר כח 27/02/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זכותי עושים עבודה הרבה יותר טובה (ל"ת)
    מילי 25/02/2014 19:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אדיר (ל"ת)
    יוסי 25/02/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.