פרסום ראשון

מכללת 'אורט בראודה' להנדסה יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והמדיה

בשנה האחרונה טופל תקציב הפרסום של המכללה על ידי פובליסיס ישראל. תקציב המדיה של המכללה שיצא אף הוא למכרז מטופל על ידי יוניברסל מקאן
משה בנימין |

שבוע אקדמי עובר על תעשיית הפרסום בישראל. במקביל להעברת תקציב הפרסום של המכללה למנהל ממקאן אריקסון לידי אדלר חומסקי, נודע לאייס כי תקציב הפרסום של המכללה האקדמית להנדסה - אורט בראודה עתיד לצאת למכרז בקרוב.

בשנה החולפת (לכל אורך 2013 ולפני כן) טופל התקציב על ידי משרד הפרסום פובליסיס מקבוצת פובליסיס ישראל. נכון לרגע זה עומד תקציב הפרסום של המכללה על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון ב-2013, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. במהלך 2012 ולפני כן, טיפל בתקציב הפרסום של המכללה במקביל לפובליסיס גם מקאן דיגיטל. למרות שהמכללה נחשבת למוסד אקדמי בסדר גודל בינוני היא מחזיקה בתקציב פרסום לא מבוטל. ב-2012 עמד התקציב על 2.4 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4.5 מיליון שקלים - על פי יפעת בקרת פרסום.

לאייס נודע כי מדובר במכרז כפול שייצא לדרכו בתחילת ספטמבר. בנוסף לתקציב הפרסום יושק מכרז לבחינה מחדש של רכש המדיה המנוהל כיום על ידי יוניברסל מקאן. בתוך כך, מקאן אריקסון שרק אתמול (יום ג') איבד את תקציב הפרסום של המכללה למנהל ישמחו לבטח לעוט על המציאה, ולמלא את המקום שהתפנה עם תקציב אורט בראודה. לזכות מקאן עומדת העובדה שהוא מטפל בתקציב המדיה וכן ההיכרות עם הנפשות הפועלות על סמך העבודה המשותפת מ-2012 ולפני כן. נכון לעכשיו, גם פובליסיס מעוניין להשתתף במכרז כדי להמשיך ולטפל בתקציב.

עוד יוזכר, כי גם המכרז הקודם ב2011 פוצל כדי לייצר הפרדה בין ההיבט המקצועי של הפרסום, המנותק משיקולי מדיה לבין תהליך רכישת המדיה שמתרחש לאחר שנקבעה התכנית. יחד עם זאת, גורמים בסבית המכללה מציינים כי זו בהחלט מוכנה לקבל שחברת פרסום אחת תזכה ב-2 המכרזים (כל עוד מדובר בהפרדה בין התשלום בעד שרותי הפרסום לבין התשלום בעד רכש המדיה) ובלבד שתהיה הטובה ביותר בכל מכרז בנפרד.

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה הוקמה ב-1993 והיא ממוקמת במערב העיר כרמיאל, במרחק של כ-40 ק"מ מחיפה. כיום פועלת המכללה באישור ובתקצוב המועצה להשכלה גבוהה ומכשירה לתואר "בוגר במדעים" (B.Sc.) ולתואר "מוסמך במדעים" (M.Sc.). כיום לומדים בקמפוס כ-5,500 סטודנטים בתכניות הלימוד השונות. בתפקיד מנהלת השיווק של המכללה משמשת שני אילני.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה