"ביבי אני רוצה טלוויזיה": הטיזרים בטלווזייה וברדיו - קמפיין של ביג בוקס

משרד הפרסום ליאו ברנט ישלים מחר בבוקר את חלקו השני של קמפיין הטיזרים שחיבר בין ראשי התיבות של רשת החשמל BIG BOX לרוה"מ ביבי
משה בנימין | (9)

מהלך הטיזרים שעלה לאוויר בימים האחרונים, ובמסגרתו מופנית לראש ממשלת ישראל בנימין (ביבי) נתניהו דרישה למוצרים שונים, הוא חלק מקמפיין עבור רשת מוצרי החשמל BIG BOX.

המהלך כולל גבר שמבקש טלוויזיה, אשה המבקשת מקרר, ילד שמבקש מחשב וכן הלאה. בימים האחרונים ניתן לשמוע את הפרסומת הקצרה בברייק הפרסומות ברדיו וכן בטלוויזיה. מאחורי הקמפיין שחלקו השני יעלה מחר עומדים משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל ורשת מוצרי החשמל BIG BOX המפעילה 19 סניפים בישראל.

החברה שראשי התיבות שלה באנגלית BB נשמעים כמו שמו של ראש הממשלה 'ביבי' - משתמשת בשפת המחאה ועולם התוכן הכלכלי-צרכני שכבש את השיח בישראל בשנתיים האחרונות.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    גדעון אמיתי 28/07/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    איך הצליח לעבוד על כולנו! טוב, ברדיו אין לו מתחרים, כבר מאז 1998! ועד 2001.
  • 7.
    אחד שאומר את האמת 28/07/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    יש דברים הרבה יותר גרועים - איידס, שואת הארמנים, בורקס בארומה.. להמשיך?
  • 6.
    אחד שהיה שם 28/07/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן שערן ילך הביתה ...איש קריאטיב שלא מבין מהחיים שלו
  • ערן מספר 1 (ל"ת)
    אביטל 28/07/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    טיפשי להפליא 27/07/2013 19:34
    הגב לתגובה זו
    אני לא פרסומאי ובכל זאת מצליח להבין למה מזלזלים בטיזר הזה. אין קשר בין השם של הרשת לבין הטיזר בשום צורה שהיא! הרי אף אחד לא מכנה את ביג בוקס בכינוי המקוצר BB, למוצר לא קוראים BB, אין להם שירות חדש שנקרא BB ולכן כל המהלך פשוט מאולץ.
  • 4.
    אהרון 27/07/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    כשר אבל מסריח או ההיפך
  • 3.
    עופר זינגר 26/07/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    לא ברור לי מה עבר בראש של יוצרי הפרסומת הזו . במקום לפתות את קהל הקונים במחירים טובים , שירות טוב או במבצעים אטרקטיביים ,אנחנו מקבלים יבבה מתפנקת ורופסת . מקווה ש BIG BOX לא שילמה להם הרבה על הנפיחה הזו
  • 2.
    (ל"ת)
    חחחחח... זה ככ צולע! 25/07/2013 23:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזו סאטירה! (ל"ת)
    בובי 25/07/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.