TV

המהלך שישאיר אתכם המומים: קמפיין אמריקאי מבריק נגד סחר בנשים לזנות

סחר בנשים לזנות פורח באירועי ספורט גדולים. End it movement ניצלה את פיינל-פור המכללות באטלנטה, וקמפיין שלה הצליח לזעזע את העוברים והשבים
משה בנימין | (16)

סחר בנשים למטרות זנות הוא מגפה כלל עולמית שכוללת בתוכה, בנוסף לישראל, גם את "האחות הגדולה שלנו" - ארה"ב. במסגרת המלחמה שלו בתופעה, ארגון אמריקאי בשם End It Movement יצא בקמפיין מרגש שנועד לזעזע את העוברים והשבים ברחובות אטלנטה והצליח עם זה בגדול.

על פי נתוני End It Movement, אירועי הספורט הענקיים שנערכים בארה"ב הם זירה פעילה של סחר בנשים למטרות זנות, המתנהל מאחורי הקלעים. ב-6 באפריל התקיים באטלנטה אירוע הפיינל פור בכדורסל המכללות, ובארגון הוחלט לנצל את האירוע לטובת מהלך פרסום להגברת המודעות לנושא.

כדי להמחיש את עניין הטראפיקיזציה, יצאה לכיוון האולם בו נערך הפיינל פור משאית עמוסה בנשים חבולות (מאופרות) שישבו ב'קבינה' ואיתן אחד הסוחרים האלימים. דפנות המשאית, וזו גולת הכותרת, הן שקופות כך שכל האוהדים שהגיעו למשחק יכלו לראות את הסצינה הכמעט מציאותית שמתנהלת בתוכה - לכאורה, באופן שנסתר מהקהל.

על דופן המשאית נכתבו גם הפרטים שנוגעים לסחר בנשים בצירוף הכיתוב: "אם הייתם רואים את זה, הייתם עושים לזה סוף?". מספיק לצפות במבטים על פניהם של מי שנחשף למשאית כדי להבין שמדובר במהלך עוצמתי. לחלק כם זה עשוי להזכיר את המהלך נושא הפרסים של שלמור אבנון עמיחי מלפני מספר נשים בו הוצגו נשים למכירה בדיזינגוף סנטר.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    סטולי 12/10/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    אייייך לעזעזל עוצרים את הנבלות האלו!!!???
  • 8.
    קרן 12/10/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על הכתבה הזאת וההשקעה של הסרטון הזה צריך להריץ את זה בארץ שעשה הרבה רעש... בישראל הרבה נשים נמכרות בין הסוחרים לזנות ולא הרבה נעשה להפסיק זאת......
  • 7.
    דפנה 07/10/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    מזעזע..... ובלתי נתפש... סחר בנשים.... דורש עונש מוות.. מסכת העינויים שעוברות הבנות.. משאירה בהן חותם לכל חייהן....
  • 6.
    איל 07/10/2013 00:34
    הגב לתגובה זו
    נשמע בסיסי, אבל כמעט לכל האנשים סביבי יש תפיסה משותפת - שהערך של בני אדם רחוקים מהם (לא ממעגל החברים והמשפחה) נקבע לפי מידת התועלת שהם מביאים להם. אם, לדוגמה, מיגור הזנות היה מעלה את מחיר הלחם - רוב האנשים שאני מכיר, לצערי, היו מתנגדים בטענה שלחם זה מספיק יקר גם ככה. בני אדם הם לא מוצר. יש להם ערך בפני עצמם, והערך הזה הוא שלהם ולא ניתן לאף אחד אחר לסחור בו. וכנ"ל בעלי חיים אחרים.
  • 5.
    אנטואן, אוהד ראיו וי 06/10/2013 02:29
    הגב לתגובה זו
    ללכת לאיזה אוקראינית בת 22, לשים לה סכום שיספיק לה לחודש, ולבלות איתה את השעה הקרובה. איך אחרת היא אמורה לסיים את התואר? מאכזב שגם האתר הזה נכנע לסטריאוטיפים
  • לירון 06/10/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    זו חטיפה. אישה שבוחרת לעבוד בזנות מגלגלת אלפי דולרים בשבוע אישה שנחטפת ונמכרת לזנות זו תופעה מזוויעה .
  • יעל 11/10/2013 13:00
    אין אישה בעולם שבוחרת לעבוד בזנות ובטח לא מגלגלים אלפי דולרים.זנות מגיעה ממקומות אחרים רובן עברו התעללות מינית בילדותן ומשם הגיעו לזנות. הכסף שהן "מרוויחות" מעיסוק זה עף מהדיים.כי אין בעולם שום פיצוי שאפשר לקנות שאת מוכרת את גופך את מוכרת גם את נשמתך.
  • פבל 06/10/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    אנשים כמוך הם הזבל האנושי. תמצא לעצמך חיים, בסדר?
  • 4.
    לפחות הייתם מודיעים שמדובר בידיעה ממוחזרת (ל"ת)
    עופר 29/09/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    23/06/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
    אין לי מילים. פשוט חזק
  • 2.
    גורי 23/06/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=SMI44GbYink
  • מה "אתם!" הייתם עושים? (ל"ת)
    מישהו 06/10/2013 22:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלי שפירוב 22/06/2013 21:29
    הגב לתגובה זו
    השמאלנים מסרסרים אותנו כזונות לערבים בויתורים
  • סוחר נשים 05/10/2013 22:58
    הגב לתגובה זו
    מצויין, ככה אדע שזה טוב מה שאני עושה, ושיש לי צרכנים מצוינים. הצרכנים הכי טובים שלי לא שמים לב לשטויות האלו... מניפולציות זולות.
  • וואו,אין לך טיפת בושה? (ל"ת)
    אירית 30/09/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
  • אחד לאחד! (ל"ת)
    אסף 23/06/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.