לא צריך QR קוד: לוקיישן מציגה פוסטר חכם שמריץ קמפיין בקירוב הנייד למודעה

חברת לוקיישן מדיה בניהולו של איתי פז מציגה לראשונה מדיה המשלבת טכנולוגיית NFC. הרצת הקמפיין מתאפשרת באופן נוח ללא הורדת אפליקצייה
משה בנימין | (6)

חברת לוקיישן מדיה בשיתוף NFC Israel מציגה לראשונה מדיה המשלבת טכנולוגיית NFC על גבי פוסטרים.

מספר חודשים לאחר כניסתו לתפקיד מנכ"ל לוקיישן, איתי פז, מוביל את החדרת הטכנולוגיה החדשה לתחום השילוט. לוקיישן ו-NFC ישראל מציגות 'פוסטר חכם' הכולל בתוכו תג NFC המושתל בכל מסגרות המדיה שברשות החברה ולמעשה הופך קמפיין OFF LINE לקמפיין ON LINE על ידי פעולה אחת פשוטה, קירוב המכשיר לפוסטר, ללא צורך בהורדת אפליקציה כלשהי. ברגע בו מוצמד מכשיר הסלולאר לפוסטר, עולה במכשיר דף הנחיתה, עמוד הפייסבוק וכל מסר אחר אותו מעוניין המפרסם להעביר. כמו כן, מערכות הניטור יודעות לספק למפרסם את הכלים לניתוח הקמפיין.

הקמפיין הראשון שיעלה בטכנולוגיה זו ברחבי הארץ על גבי המדיה של חברת לוקיישן, יהיה של חברת פריגו אשר תקדם את קונדום R3. לאחרונה הוטמעו הטכנולוגיה במעל ל-3500 מסגרות הפרסום של החברה.

איתי פז מנכ"ל לוקיישן: "בחודשים האחרונים אנו אמונים על פיתוח ערוצי המדיה של החברה יצירת חדשנות והתאמתה לעולם הדיגיטל. לוקיישן מדיה תמשיך לחדש ולספק ללקוחותיה מוצרים ייחודיים הפונים לקהלי יעד ממוקדים".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    גבי לביא 12/06/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד e.t תמשיך ככה .... אתה תותח :)
  • 5.
    רק חבל ששכחו לציין שזה לא עובד ב-iPhone (ל"ת)
    סטיב ג'ובס 11/06/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ארז 11/06/2013 01:43
    הגב לתגובה זו
    להתחיל לפרסם תוך שימוש בטכנולוגיה שמרבית הסמארטפונים הישראלים כלל לא תומכים בה... ביטלתם את הIOS, ביטלתם כמחצית ממשתמשי האנדרואיד אופס, יש רעיון מדהים עם ביצוע עלוב
  • 3.
    יוסי 10/06/2013 19:33
    הגב לתגובה זו
    תותח. ז... מהעין.
  • 2.
    אחלה איתי, מוכשר בטירוף , לוקיישן על המפה (ל"ת)
    אוהד ג. 10/06/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איתי עושה עבודה מדהימה בלוקיישן! מוכשר בטירוף (ל"ת)
    אוהד ג. 10/06/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.