לא צריך QR קוד: לוקיישן מציגה פוסטר חכם שמריץ קמפיין בקירוב הנייד למודעה
חברת לוקיישן מדיה בשיתוף NFC Israel מציגה לראשונה מדיה המשלבת טכנולוגיית NFC על גבי פוסטרים.
מספר חודשים לאחר כניסתו לתפקיד מנכ"ל לוקיישן, איתי פז, מוביל את החדרת הטכנולוגיה החדשה לתחום השילוט. לוקיישן ו-NFC ישראל מציגות 'פוסטר חכם' הכולל בתוכו תג NFC המושתל בכל מסגרות המדיה שברשות החברה ולמעשה הופך קמפיין OFF LINE לקמפיין ON LINE על ידי פעולה אחת פשוטה, קירוב המכשיר לפוסטר, ללא צורך בהורדת אפליקציה כלשהי. ברגע בו מוצמד מכשיר הסלולאר לפוסטר, עולה במכשיר דף הנחיתה, עמוד הפייסבוק וכל מסר אחר אותו מעוניין המפרסם להעביר. כמו כן, מערכות הניטור יודעות לספק למפרסם את הכלים לניתוח הקמפיין.
הקמפיין הראשון שיעלה בטכנולוגיה זו ברחבי הארץ על גבי המדיה של חברת לוקיישן, יהיה של חברת פריגו אשר תקדם את קונדום R3. לאחרונה הוטמעו הטכנולוגיה במעל ל-3500 מסגרות הפרסום של החברה.
איתי פז מנכ"ל לוקיישן: "בחודשים האחרונים אנו אמונים על פיתוח ערוצי המדיה של החברה יצירת חדשנות והתאמתה לעולם הדיגיטל. לוקיישן מדיה תמשיך לחדש ולספק ללקוחותיה מוצרים ייחודיים הפונים לקהלי יעד ממוקדים".
- 6.גבי לביא 12/06/2013 11:04הגב לתגובה זוכל הכבוד e.t תמשיך ככה .... אתה תותח :)
- 5.רק חבל ששכחו לציין שזה לא עובד ב-iPhone (ל"ת)סטיב ג'ובס 11/06/2013 14:36הגב לתגובה זו
- 4.ארז 11/06/2013 01:43הגב לתגובה זולהתחיל לפרסם תוך שימוש בטכנולוגיה שמרבית הסמארטפונים הישראלים כלל לא תומכים בה... ביטלתם את הIOS, ביטלתם כמחצית ממשתמשי האנדרואיד אופס, יש רעיון מדהים עם ביצוע עלוב
- 3.יוסי 10/06/2013 19:33הגב לתגובה זותותח. ז... מהעין.
- 2.אחלה איתי, מוכשר בטירוף , לוקיישן על המפה (ל"ת)אוהד ג. 10/06/2013 19:18הגב לתגובה זו
- 1.איתי עושה עבודה מדהימה בלוקיישן! מוכשר בטירוף (ל"ת)אוהד ג. 10/06/2013 19:01הגב לתגובה זו