מהבקבוקים לשלטים: אפליקצייה של קוקה קולה תקרין לנהגים שמות בנתיב הנסיעה
Enjoy Coca-Cola with from Gefen Team on Vimeo.
אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה: "לראשונה פיתחנו טכנולוגיה המשלבת אפליקציה המפעילה שלטי חוצות. מדובר במהלך כולל של מספר שלטי חוצות המשנים את שמם בעת ובעונה אחת לשמו הפרטי של הנוסע, האפליקציה מאפשרת לשלוט בשלט לפי המיקום של הנוסע. אנו שמחים לרתום את הטכנולוגיות החדשניות והעדכניות ביותר, במטרה להעניק ללקוחות שלנו חווית מותג פרטית ומרגשת שתאפשר להם לככב באופן אישי על שילוט החוצות בדרכם".- 12.קולה (ל"ת)מקווי 19/06/2013 13:23הגב לתגובה זו
- 11.שני (ל"ת)שני 19/05/2013 18:09הגב לתגובה זו
- 10.יוסי 19/05/2013 17:04הגב לתגובה זוסמס לשלט היה קיים מזמן. המותג קוקה קולה לא צריך צריך להכנס לעולמות האלה...
- 9.לקוח מהשטח 18/05/2013 12:33הגב לתגובה זוקמפיין דיגיטלי לפנים, הלוואי עלינו תקציבים כאלה
- 8.טל 17/05/2013 09:08הגב לתגובה זוראיתי שלטים עם שמות אבל הטכנולוגיה שזה מלווה אותך אוטומטית בנסיעה היא פיתוח מעניין
- 7.שימוש ראשון חכם שאני רואה בגאו-פאנס (ל"ת)סטיב 17/05/2013 00:21הגב לתגובה זו
- 6.שי 16/05/2013 22:49הגב לתגובה זורעיון חביב. לא יותר מזה. חבל רק שכאשר ניסיתי את האפליקציה היא לא עבדה. אז מה בעצם גפן הביא? רעיון סביר שלא עובד טוב
- 5.yoni 16/05/2013 21:55הגב לתגובה זומדהים. כל הכבוד גפןטים. ג גאה.
- 4.יפה (ל"ת)גיא 16/05/2013 16:18הגב לתגובה זו
- 3.מבריק (ל"ת)סטף 16/05/2013 16:03הגב לתגובה זו
- 2.קוקה קולה שיחקו אותה 10 (ל"ת)אלעד 16/05/2013 15:30הגב לתגובה זו
- 1.גיחי 16/05/2013 14:16הגב לתגובה זוהם הצליחו ליצור שלטים די עלובים עם נורות לדים משנות ה-80 שרואים בפיצוציות.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.