מהבקבוקים לשלטים: אפליקצייה של קוקה קולה תקרין לנהגים שמות בנתיב הנסיעה

הצורך העז של הצרכנים לטפיחה אינטימית על הגב מוביל לקצב הורדה גבוה של האפליקציה. שמות הנהגים מופיעים על גבי שלט אינטראקטיבי של ברעם
משה בנימין | (12)
מהלך השמות האישיים של קוקה קולה עובר מהבקבוקים לשלב הדיגיטלי. אפליקציה ייעודית שהשיקה היברה תאפשר לנהגים לראות את שמותיהם משולבים בשלטי החוצות הדיגיטליים של קוקה קולה בנתיב נסיעתם. כאמור, תחילתו של מהלך הפרסום המבוסס על שמות אישיים פופולריים, בשילובם על בקבוקי המשקה של קוקה קולה. כעת, אפליקציית סמארטפונים של קוקה קולה תאפשר למשתמשים לראות את שמותיהם מתנוססים בפרסומת על גבי שלטי חוצות חכמים של החברה. האפליקציה נבנתה במיוחד לפעילות ומזמינה את המשתמשים להזין את שמם הפרטי, וכך לגרום לו להופיע על גבי שלטי החוצות האינטראקטיביים של חברת 'ברעם' בנתיב נסיעתם. האפליקציה מבוססת המיקום, תזהה את המשתמש בעת התקרבותו אל השלט ותשדר אליו את השם שהוזן באופן אוטומטי. בכל פעם שהמשתמש יתקרב לשלט, הוא יקבל התראה שהשם שלו כבר מתנוסס עליו, וכך יוכל לראות את שמו מקבל את פניו לאורך כל הדרך. האפליקציה עלתה לאוויר בתחילת השבוע ובחברה מדווחים על כ-100 אלף הורדות נכון לרגע זה. איך זה עובד?

Enjoy Coca-Cola with from Gefen Team on Vimeo.

אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה: "לראשונה פיתחנו טכנולוגיה המשלבת אפליקציה המפעילה שלטי חוצות. מדובר במהלך כולל של מספר שלטי חוצות המשנים את שמם בעת ובעונה אחת לשמו הפרטי של הנוסע, האפליקציה מאפשרת לשלוט בשלט לפי המיקום של הנוסע. אנו שמחים לרתום את הטכנולוגיות החדשניות והעדכניות ביותר, במטרה להעניק ללקוחות שלנו חווית מותג פרטית ומרגשת שתאפשר להם לככב באופן אישי על שילוט החוצות בדרכם".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    קולה (ל"ת)
    מקווי 19/06/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    שני (ל"ת)
    שני 19/05/2013 18:09
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    יוסי 19/05/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    סמס לשלט היה קיים מזמן. המותג קוקה קולה לא צריך צריך להכנס לעולמות האלה...
  • 9.
    לקוח מהשטח 18/05/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    קמפיין דיגיטלי לפנים, הלוואי עלינו תקציבים כאלה
  • 8.
    טל 17/05/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    ראיתי שלטים עם שמות אבל הטכנולוגיה שזה מלווה אותך אוטומטית בנסיעה היא פיתוח מעניין
  • 7.
    שימוש ראשון חכם שאני רואה בגאו-פאנס (ל"ת)
    סטיב 17/05/2013 00:21
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שי 16/05/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    רעיון חביב. לא יותר מזה. חבל רק שכאשר ניסיתי את האפליקציה היא לא עבדה. אז מה בעצם גפן הביא? רעיון סביר שלא עובד טוב
  • 5.
    yoni 16/05/2013 21:55
    הגב לתגובה זו
    מדהים. כל הכבוד גפןטים. ג גאה.
  • 4.
    יפה (ל"ת)
    גיא 16/05/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מבריק (ל"ת)
    סטף 16/05/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קוקה קולה שיחקו אותה 10 (ל"ת)
    אלעד 16/05/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גיחי 16/05/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    הם הצליחו ליצור שלטים די עלובים עם נורות לדים משנות ה-80 שרואים בפיצוציות.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.