הפתעה במכרז GAP: משרד הפרסום 'צדר-יריב' זכה בתקציב של חברת האופנה

המשרד בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב טרף את הקלפים וגבר על LEAD, דה בריף, פובליסיס ועוד. תקציב המדיה יופרד מהקריאייטיב ויטופל ביהושע TBWA
משה בנימין | (8)

למרות שלא הוזכר בין שמות המשרדים המתמודדים על תקציב הפרסום של GAP, משרד הפרסום 'צדר-יריב', בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב טרף את קלפי המכרז והצליח לגבור על שמות כמו LEAD, פובליסיס, ליאו ברנט, חברת המיתוג OPEN ועוד. למשרדי הפרסום שהגיעו לשלב הגמר בהתמודדות על תקציב הפרסום נאמר מטעם GAP, כי עד סוף חודש אפריל תוכרז זהותו של המשרד הזוכה, והיום (יום ב') כאמור, חודשיים לאחר תחילתו של המכרז, נודע כי צדר-יריב יטפל בתקציב. כזכור, בהחדרת המותג לישראל, בתקופת השקתו טיפל משרד הפרסום אדלר חומסקי. לזכות צדר יריב, שהציג 2 פרזנטציות בפני GAP בטרם קיבל לידיו את התקציב, עמדה העובדה שהוא מטפל בתקציבי אופנה כמו S.WEAR ומותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי של בר רפאלי ודודי בלסר - under me. ב-GAP הוחלט להפריד את פעילות הקריאייטיב מהאינטרס הכספי והמדיה, כדי לנטרל את המשיכה הטבעית של משרדי הפרסום לטלוויזיה. באופן שכזה רכש המדיה של המותג יטופל על ידי משרד הפרסום יהושע TBWA במקביל לצדר יריב. המשימה האקוטית של GAP כעת היא לחזק את מערכת היחסים מול האוכלוסייה הצעירה, אם זו קיימת בכלל במקרה שלו. למרות שמו הבינלאומי וההצלחה מעבר לים, לא הצליח המותג לתפוס בישראל נתח שוק שיאה לקנה המידה שלו.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    קטן קטן עוד גדול יהי 30/04/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    אחלה משרד, שרק תגדלו ותצמחו ותראו לכולם איך עובדים בקישרון וביושר
  • 6.
    אין עליכם אתם מהמהמהממים!!!! (ל"ת)
    הילה 30/04/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עמי 30/04/2013 07:05
    הגב לתגובה זו
    זה נהנה וזה לא חסר ...
  • 4.
    gidi 30/04/2013 05:56
    הגב לתגובה זו
    דברים מתחילים לזוז. חברון, KDA ועכשיו הם. הבלון של הגדולים מתחיל לאבד אוויר. לאט אבל בטוח.
  • 3.
    מכיר מקרוב 29/04/2013 23:29
    הגב לתגובה זו
    שטויות במיץ עגבניות מה הם יודעים לעשות בכלל?
  • 2.
    רשף 29/04/2013 23:26
    הגב לתגובה זו
    מה נסגר? כולה כתבה של 100 מילה רבאק
  • 1.
    ג 29/04/2013 19:32
    הגב לתגובה זו
    איפה הכסף??
  • גיא 30/04/2013 00:36
    הגב לתגובה זו
    דווקא כשמדיה לא במשרד הם יכולים להבטיח שהכסף שלהם לא יהיה תלוי בקפריזות של מנהל שיווק להגדיל או להקטין את התקציב
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.