משה אבגי, נינט ויאיר לפיד מככבים בקמפיין החדש של Firma למגזין 'גלריה'

חברת המיתוג שמנהלת את הקמפין של עיתון 'הארץ', משיקה קמפיין מודעות למגזין 'גלריה שישי החדש' כחלק מהשפה הויזואלית שיצאה לדרכה לפני כשנה
משה בנימין | (6)

חברת המיתוג 'פירמה' בבעלותם של דורון גולדנברג ואלעד משען משיקה קמפיין חדש לעיתון 'הארץ'. אתמול (יום א') יצא לדרכו קמפיין חדש עבור 'גלריה שישי החדש' - מוסף התרבות של העיתון שמותג מחדש כמגזין הכולל טורים אישיים קבועים של מיטב מבקרי התרבות והאמנות, כתבות וביקורות בתחומי סיקור נרחבים. הקמפיין ל'גלריה' הוא פיתוח של השפה הויזואלית החדשה של העיתון. לראשונה, לאחר עשור, יצא העיתון בקמפיין מיתוג שהחל לפני כשנה באמצעות 'פירמה'. הקמפיין עושה שימוש באינפוגרפיקה ובהומור כדי לבטא את הדינמיות של עולם התרבות בתחומים השונים שאותם מסקר גלריה שישי החדש. הקמפיין יופיע בתחנות אוטובוס ובמכוונים ברחבי הארץ, במודעות עיתונות ובדיגיטל. בין הדמויות שנבחרו לככב במודעות נמנים משה אבגי, נינט טייב ויאיר לפיד. כמו כן מופיעים בסדרת המודעות סמלי תרבות, פופ ודיגיטל. קרדיטים למודעות: מנהל קריאייטיב: תומר מלובן, מנהלת פרויקט: עדי נצר, עיצוב: שחר גרינפלד, אוריה בס, יאיר ויינברג ולירן פלח, קופי: יוני אתיאל, סטודיו: סשה קמנצקי.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מעצב 01/05/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    זה נראה אותו דבר
  • 5.
    קמפיין מצויין לעיתון משובח (ל"ת)
    עוזי מיכאלי 30/04/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    30/04/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    עכשיו רק שהתוכן יהיה אטרקטיבי כמו השפה הפרסומית
  • 3.
    סחטיין על המודעות פירמה (ל"ת)
    30/04/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    וואו 30/04/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    וואו
  • 1.
    פריצה נאה לאתר הארץ 29/04/2013 21:03
    הגב לתגובה זו
    התכנים שם חרא - אבל תכל,ס לא מגיע להם גרוש לכן צריך לחנך את העם ללמד לקח את אתר האינטרנט שעלינו לא מריצים סיבוב.
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.