משה אבגי, נינט ויאיר לפיד מככבים בקמפיין החדש של Firma למגזין 'גלריה'
חברת המיתוג 'פירמה' בבעלותם של דורון גולדנברג ואלעד משען משיקה קמפיין חדש לעיתון 'הארץ'. אתמול (יום א') יצא לדרכו קמפיין חדש עבור 'גלריה שישי החדש' - מוסף התרבות של העיתון שמותג מחדש כמגזין הכולל טורים אישיים קבועים של מיטב מבקרי התרבות והאמנות, כתבות וביקורות בתחומי סיקור נרחבים. הקמפיין ל'גלריה' הוא פיתוח של השפה הויזואלית החדשה של העיתון. לראשונה, לאחר עשור, יצא העיתון בקמפיין מיתוג שהחל לפני כשנה באמצעות 'פירמה'.
הקמפיין עושה שימוש באינפוגרפיקה ובהומור כדי לבטא את הדינמיות של עולם התרבות בתחומים השונים שאותם מסקר גלריה שישי החדש. הקמפיין יופיע בתחנות אוטובוס ובמכוונים ברחבי הארץ, במודעות עיתונות ובדיגיטל. בין הדמויות שנבחרו לככב במודעות נמנים משה אבגי, נינט טייב ויאיר לפיד. כמו כן מופיעים בסדרת המודעות סמלי תרבות, פופ ודיגיטל.
קרדיטים למודעות: מנהל קריאייטיב: תומר מלובן, מנהלת פרויקט: עדי נצר, עיצוב: שחר גרינפלד, אוריה בס, יאיר ויינברג ולירן פלח, קופי: יוני אתיאל, סטודיו: סשה קמנצקי.
- 6.מעצב 01/05/2013 10:29הגב לתגובה זוזה נראה אותו דבר
- 5.קמפיין מצויין לעיתון משובח (ל"ת)עוזי מיכאלי 30/04/2013 21:16הגב לתגובה זו
- 4.30/04/2013 13:55הגב לתגובה זועכשיו רק שהתוכן יהיה אטרקטיבי כמו השפה הפרסומית
- 3.סחטיין על המודעות פירמה (ל"ת)30/04/2013 10:36הגב לתגובה זו
- 2.וואו 30/04/2013 09:48הגב לתגובה זווואו
- 1.פריצה נאה לאתר הארץ 29/04/2013 21:03הגב לתגובה זוהתכנים שם חרא - אבל תכל,ס לא מגיע להם גרוש לכן צריך לחנך את העם ללמד לקח את אתר האינטרנט שעלינו לא מריצים סיבוב.