פרסום ראשון

שם את הכסף על הדור הבא: המגעים בין רמי יהושע ו'לעומק התודעה' עוברים שלב

עכשיו זה רשמי. המגעים בין יהושע, ו'לעומק התודעה' בבעלותם של און גולדשטיין, זיו פופלבסקי וארז מי-טל עוברים לשלב המעשי. בפגישה שנערכה אמש הוצג מתווה אפשרי לעסקה שבמסגרתה יהושע ירכוש מניות במשרד
משה בנימין | (9)

השנה האחרונה הייתה בסימן מגעים למיזוגים בין משרדי פרסום בסדרי גודל שונים זאת, כפועל יוצא של המשבר אליו נקלע הענף והקיטון המשמעותי בהוצאה לפרסום. הדיווח האחרון על שיחות מסוג שכזה הגיע מכיוון יהושע TBWA בבעלותו של רמי יהושע ומשרד הפרסום 'לעומק התודעה' בבעלותם של און גולדשטיין, זיו פופלבסקי וארז מי-טל. לאייס נודע כי בימים האחרונים עבר המו"מ בין הצדדים לשלב הבא. אמש נערכה פגישה בין הצדדים בה הוצג על ידי יהושע מתווה אפשרי לעסקה שבמסגרתה הוא צפוי לרכוש מניו במשרד. מתווה זה עומד כעת למשא ומתן בין הצדדים.

נכון לעכשיו, טרם ידוע האם העסקה בין הצדדים תחתם, אך הפגישה שנערכה אמש היא סימן חיובי להיתכנות שכזו. בין הצדדים יש לא מעט מחלוקות אך נראה כי מדובר בפערים שניתנים לגישור, ובעיקר נראה כי רמי יהושע ו'לעומק התודעה' מביעים נכונות גבוהה לצאת לרומן המשותף. כפי שפורסם באייס, מגעים בין יהושע לבעלי 'לעומק התודעה' התקיימו כבר בעבר - אז נבדק על ידם מסלול לשותפות ברכישת מדיה, שלבסוף לא יצא לפועל.

למרות שבעלי לעומק התודעה לא הסתירו את רצונם לממש את ההצלחה של המשרד הצעיר, הם נצמדו לעיקרון אחד בסיסי. המשרד מעולם לא הביע נכונות להתמזג לתוך משרד אחר, וכל המגעים אותם ניהל דיברו על מתווה של הכנסת שותף שיזכה לנתח ממניות. בנוסף, אותו שותף, מי שיהיה יוכל לרכוש מניות מיעוט במשרד כשהשליטה תשמר בידי המייסדים, פופלבסקי וגולדשטיין.

נראה כי מטרת העסקה הנרקמת מול יהושע, היא לאפשר לפופלבסקי וגולדשטיין לממש חלק מההחזקה שלהם במשרד ולתרגם אותה למזומנים נזילים.

שנת 2012 הייתה ללא ספק שנת השיא של 'לעומק התודעה'. במקביל לגיוס תקציבים, הוא זכה לקבל לידיו את הטיפול בתקציב הפרסום של בנק אגוד, לאחר שזה סיים את ההתקשרות עם גלר נסיס ואף נשאר לטפל בו לאחר שדרורי שלומי ו-JWT לא הרשימו את נציגי אגוד במכרז האחרון. תקציב משמעותי נוסף שגייס המשרד לאחרונה הוא זה של המכללה האקדמית נתניה.

במקביל לפעילות משרד הפרסום, פועלת תחת השותפות של גולדשטיין ופופלבסקי חברת ה-Indoor-media 'לוקיישן' - המחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר וסטודיו הפרוסים בפריסה ארצית.

ההליך המתקדם ביותר שהיה למשרד הפרסום 'לעומק התודעה' התקיים דווקא מול חברת מדיה ולא עם משרד פרסום. חברת המדיה קאראט הביעה בעבר עניין רב ברכישת מניות המשרד, במסלול שבסופו הייתה מחזיקה ב-80% ממניותיו, אך מגעים אלו הוקפאו בסופו של דבר.

ממשרד הפרסום לעומק התודעה לא נמסרה תגובה. את תגובת רמי יהושע לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    שי 17/03/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    אני באמת מתקשה להבין להם אחרי כל פגישה בין הצדדים הם מוציאים הודעה לעיתונות? את מי זה משרת? אני יודע שרמי מחפש תמיד כותרות חיוביות ואם הוא היה מצליח להשיג כל יום כותרת חיובית אחת הוא היה מאושר אבל זה באמת מוגזם... שלא נאמר הזוי ולא מקצועי.
  • 7.
    מבפנים 17/03/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    דודו דהן הוא אחד מהטובים ביותר במשרד ובתחום בכלל!!!"
  • 6.
    הקאתי בפה (ל"ת)
    שידוך מהגהינום 17/03/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ברכץ מהלך מבריק! (ל"ת)
    יודע לפרגן שמגיע 15/03/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מייקה (ל"ת)
    קקה 14/03/2013 19:06
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דודו, ריעננת קורות חיים? (ל"ת)
    אחת שמודאגת 14/03/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
  • למהמי יקח אותו? (ל"ת)
    אחת שנוגעת 17/03/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בלוני יחצ מלאי אוויר חם ומהביל (ל"ת)
    אחד שכותב 14/03/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 14/03/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    מו"מ בשידור חי על כלום ושום דבר