מודי כידון – מתחרות האפי
צילום: יח"צ

מי יחליף את גלית מסורי: סמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה TMF פרשה מתפקידה

לאחר כ-5 שנים בתפקיד הודיעה מסורי על רצונה לעזוב. בחברת המדיה שנמצאת בבעלות גיתם, יהושע ויורו מקיימים מגעים בשוק לאיתור מחליפה
משה בנימין | (6)

סמנכ"ל הדיגיטל בחברת המדיה TMF גלית מסורי, הודיעה על סיום תקפידה לאחר כ-5 שנים בחברה - כך נודע לאייס. בחברת המדיה שנמצאת בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO, יהושע TBWA ויורו ישראל מקיימים מגעים בשוק לאיתור מחליף למסורי.

ההערכות בתעשיית הפרסום הן שב-TMF סימנו את הקולגות של מסורי בחברות המדיה התמחרות כמועמדים טבעיים לתפקיד. אלו יכולים להגיע מפובליסיס, יוניברסל מקאן ועוד וכן מאחד ממשרדי הדיגיטל המובילים. עם זאת נראה כי בשלב זה האופציות עדיין פתוחות ללא התקדמות ממשית עם מועמד מוביל. בכל מקרה המינוי ייכנס לפועל רק לאחר החג. בסביבת TMF אמרו לאייס היום (יום ה) כי לא מן הנמנע שמחליפה של מסורי יגיע מאחד מאתרי האינטרנט המובילים או שאולי יהיה זה איש פרסום שלא מועסק כיום באחד מהמשרדים.

מניות השליטה ב-TMF הן בידי משרד הפרסום גיתם BBDO שמחזיק בנתח של 55%. בידי יהושע TBWA נמצאים 28% ממניות החברה ובידי יורו 17% מהחברה. החברה רוכשת מדיה בכל אמצעי המדיה למשרדים אלו ובנוסף מקיימת קשרי מסחר עם משרדים נוספים בענף. בחודשים האחרונים ניסו ראשי TMF לחבור ל'זניט' - חברת המדיה של קבוצת פובליסיס במטרה להוות תחרות לחברת המדיה המובילה בישראל, יוניברסל מקאן, מקבוצת מקאן אריקסון. זניט ו-TMF הגישו לממונה על ההגבלים העסקיים בקשה למיזוג אך זה האחרון דחה אותה בטענה כי "הדבר ייפגע פגיעה של ממש בתחרות, וייצור מבנה שוק בו שתי חברות גדולות ירכזו בידיהן כ-50% מכלל רכש המדיה מערוצי השידור המסחריים".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אחת שחושבת שהיא יודע 10/03/2013 22:42
    הגב לתגובה זו
    המעומד הסופי הוא כרובי או קיפי בן קיפוד
  • 3.
    שלגיה 10/03/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    הכי מתאימה
  • אחת שמכירה 10/03/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    רק מי שמכיר מבין עד כמה זה מגוחך
  • תודה !! (ל"ת)
    כרמית דורי 10/03/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איתן מסורי 08/03/2013 23:52
    הגב לתגובה זו
    יש כמה ילדות שעבדו במקום גלית וכך התנהל העסק למרות שהן לא היו ממש מוכשרות לכך..
  • 1.
    שמחון 08/03/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    שמחון יחליף את מסורי שדה פקטו כבר שנתיים לא עובדת
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.