מודי כידון – מתחרות האפי
צילום: יח"צ

מי יחליף את גלית מסורי: סמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה TMF פרשה מתפקידה

לאחר כ-5 שנים בתפקיד הודיעה מסורי על רצונה לעזוב. בחברת המדיה שנמצאת בבעלות גיתם, יהושע ויורו מקיימים מגעים בשוק לאיתור מחליפה
משה בנימין | (6)

סמנכ"ל הדיגיטל בחברת המדיה TMF גלית מסורי, הודיעה על סיום תקפידה לאחר כ-5 שנים בחברה - כך נודע לאייס. בחברת המדיה שנמצאת בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO, יהושע TBWA ויורו ישראל מקיימים מגעים בשוק לאיתור מחליף למסורי.

ההערכות בתעשיית הפרסום הן שב-TMF סימנו את הקולגות של מסורי בחברות המדיה התמחרות כמועמדים טבעיים לתפקיד. אלו יכולים להגיע מפובליסיס, יוניברסל מקאן ועוד וכן מאחד ממשרדי הדיגיטל המובילים. עם זאת נראה כי בשלב זה האופציות עדיין פתוחות ללא התקדמות ממשית עם מועמד מוביל. בכל מקרה המינוי ייכנס לפועל רק לאחר החג. בסביבת TMF אמרו לאייס היום (יום ה) כי לא מן הנמנע שמחליפה של מסורי יגיע מאחד מאתרי האינטרנט המובילים או שאולי יהיה זה איש פרסום שלא מועסק כיום באחד מהמשרדים.

מניות השליטה ב-TMF הן בידי משרד הפרסום גיתם BBDO שמחזיק בנתח של 55%. בידי יהושע TBWA נמצאים 28% ממניות החברה ובידי יורו 17% מהחברה. החברה רוכשת מדיה בכל אמצעי המדיה למשרדים אלו ובנוסף מקיימת קשרי מסחר עם משרדים נוספים בענף. בחודשים האחרונים ניסו ראשי TMF לחבור ל'זניט' - חברת המדיה של קבוצת פובליסיס במטרה להוות תחרות לחברת המדיה המובילה בישראל, יוניברסל מקאן, מקבוצת מקאן אריקסון. זניט ו-TMF הגישו לממונה על ההגבלים העסקיים בקשה למיזוג אך זה האחרון דחה אותה בטענה כי "הדבר ייפגע פגיעה של ממש בתחרות, וייצור מבנה שוק בו שתי חברות גדולות ירכזו בידיהן כ-50% מכלל רכש המדיה מערוצי השידור המסחריים".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אחת שחושבת שהיא יודע 10/03/2013 22:42
    הגב לתגובה זו
    המעומד הסופי הוא כרובי או קיפי בן קיפוד
  • 3.
    שלגיה 10/03/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    הכי מתאימה
  • אחת שמכירה 10/03/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    רק מי שמכיר מבין עד כמה זה מגוחך
  • תודה !! (ל"ת)
    כרמית דורי 10/03/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איתן מסורי 08/03/2013 23:52
    הגב לתגובה זו
    יש כמה ילדות שעבדו במקום גלית וכך התנהל העסק למרות שהן לא היו ממש מוכשרות לכך..
  • 1.
    שמחון 08/03/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    שמחון יחליף את מסורי שדה פקטו כבר שנתיים לא עובדת
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.