מודי כידון – מתחרות האפי
צילום: יח"צ

מי יחליף את גלית מסורי: סמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה TMF פרשה מתפקידה

לאחר כ-5 שנים בתפקיד הודיעה מסורי על רצונה לעזוב. בחברת המדיה שנמצאת בבעלות גיתם, יהושע ויורו מקיימים מגעים בשוק לאיתור מחליפה
משה בנימין | (6)

סמנכ"ל הדיגיטל בחברת המדיה TMF גלית מסורי, הודיעה על סיום תקפידה לאחר כ-5 שנים בחברה - כך נודע לאייס. בחברת המדיה שנמצאת בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO, יהושע TBWA ויורו ישראל מקיימים מגעים בשוק לאיתור מחליף למסורי.

ההערכות בתעשיית הפרסום הן שב-TMF סימנו את הקולגות של מסורי בחברות המדיה התמחרות כמועמדים טבעיים לתפקיד. אלו יכולים להגיע מפובליסיס, יוניברסל מקאן ועוד וכן מאחד ממשרדי הדיגיטל המובילים. עם זאת נראה כי בשלב זה האופציות עדיין פתוחות ללא התקדמות ממשית עם מועמד מוביל. בכל מקרה המינוי ייכנס לפועל רק לאחר החג. בסביבת TMF אמרו לאייס היום (יום ה) כי לא מן הנמנע שמחליפה של מסורי יגיע מאחד מאתרי האינטרנט המובילים או שאולי יהיה זה איש פרסום שלא מועסק כיום באחד מהמשרדים.

מניות השליטה ב-TMF הן בידי משרד הפרסום גיתם BBDO שמחזיק בנתח של 55%. בידי יהושע TBWA נמצאים 28% ממניות החברה ובידי יורו 17% מהחברה. החברה רוכשת מדיה בכל אמצעי המדיה למשרדים אלו ובנוסף מקיימת קשרי מסחר עם משרדים נוספים בענף. בחודשים האחרונים ניסו ראשי TMF לחבור ל'זניט' - חברת המדיה של קבוצת פובליסיס במטרה להוות תחרות לחברת המדיה המובילה בישראל, יוניברסל מקאן, מקבוצת מקאן אריקסון. זניט ו-TMF הגישו לממונה על ההגבלים העסקיים בקשה למיזוג אך זה האחרון דחה אותה בטענה כי "הדבר ייפגע פגיעה של ממש בתחרות, וייצור מבנה שוק בו שתי חברות גדולות ירכזו בידיהן כ-50% מכלל רכש המדיה מערוצי השידור המסחריים".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אחת שחושבת שהיא יודע 10/03/2013 22:42
    הגב לתגובה זו
    המעומד הסופי הוא כרובי או קיפי בן קיפוד
  • 3.
    שלגיה 10/03/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    הכי מתאימה
  • אחת שמכירה 10/03/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    רק מי שמכיר מבין עד כמה זה מגוחך
  • תודה !! (ל"ת)
    כרמית דורי 10/03/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איתן מסורי 08/03/2013 23:52
    הגב לתגובה זו
    יש כמה ילדות שעבדו במקום גלית וכך התנהל העסק למרות שהן לא היו ממש מוכשרות לכך..
  • 1.
    שמחון 08/03/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    שמחון יחליף את מסורי שדה פקטו כבר שנתיים לא עובדת
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״