'בריקמן' יטפל בתקציב הפרסום של אופנת 'הגרה': יעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים

בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי אליקים הרמן. רשת האופנה יוצאת לראשונה בקמפיין לקיץ 2013, בכיכובה של השחקנית והמגישה רונית יודקביץ
כתבי אייס | (1)

תקציב הפרסום של אופנת 'הגרה' אשר טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום 'אליקים הרמן' עבר ל'פרסום בריקמן'. מהחברה נמסר כי הוא צפוי לעמוד על כ-1.5 מליון שקלים ב-2013.

לראשונה תצא החברה בקמפיין לקיץ 2013 תחת הסיסמא: "כשאת נראית טוב את מרגישה טוב". את הקמפיין תוביל השחקנית ומגישת הטלוויזיה רונית יודקביץ' שנבחרה להיות הפרזנטורית של המותג לשנים הקרובות. הקמפיין שיכלול שלטי חוצות, טלויזיה, עיתונות ועוד, צולם בביתה של יודקביץ' על ידי רון קדמי.

כאמור, בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי אליקים הרמן ובאופן עצמי. בשנת 2012 עמד התקציב על כ-250 אלף דולר במחירי מחירון. רשת הגרה מונה כיום 23 סניפים ועתידה לפתוח במהלך השנה הקרובה 3 סניפים נוספים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אפריים 07/03/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    ההגדרה של אופנה כמעט ולא חלה שם יותר... ניהול של ימי הביניים והבנה של גרוש ורבע ..