חיות או לא להיות

לא רק 3 זוכים: JCDecaux בוחרת ב-11 מודעות מנצחות שיפורסמו בתל אביב

הפרויקט החברתי של JCDecaux במסגרתו הוזמן הקהל הרחב ליצור מודעות קריאייטיב לעידוד אימוץ בעלי חיים, מסתיים עם בשורה משמחת למתמודדים
משה בנימין | (17)

הפקויקט החברתי של חברת החוצות JCDecaux הגיע לסיומו לאחר כחודש של פעילות ו-270 מודעות שהוגשו על ידי הקהל הרחב. בחברת החוצות התרשמו מהיקף העבודות ואיכותן, ולאור זאת והוחלט כי בניגוד להכרזה המוקדמת כי 3 מודעות ישולבו בקמפיין - 11 מודעות של הקהל הרחב יזכו להתפרסם ברחבי תל אביב. להלן הזוכים: אנה סברז'נסקיה, ענת ליפצין ומאיה בן ניסן; גולן נוחיאן Believe; דני קמושביץ' ואור רייכרט; ארועטי ברמן GPS; גדי פריד וניב הרצברג; יניב זאגי ויונתן בראונר; יורה וסיליבצקי ו-HELGA; ואדים צ'רביץ; פרדי סליבינסקי; רועי לזר וסטודיו Untitled-1. אנה סברז'נסקיה, ענת ליפצין ומאיה בן ניסן גדי פריד וניב הרצברג ממכללת ACC תרצה גרנות דני קמושביץ' ואור רייכרט ממכללת ACC תרצה גרנות יורה וסיליבצקי ו-HELGA יניב זאגי ויונתן בראונר ואדים צ'רביץ ממכללת ACC תרצה גרנות פרדי סליבינסקי ארועטי ברמן GPS רועי לייזר סטודיו Untitled-1 גולן נוחיאן Believe

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    הדר 19/01/2013 21:28
    הגב לתגובה זו
    תחרות מכורה מראש. היו דברים הרבה יותר טובים.
  • 16.
    ריבי מאיר 17/01/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על היוזמה ועל הביצועים הנהדרים!!כל מודעה עם הרבה מחשבה, לב ואהבה וזה הכי חשוב !! כי מדובר בחיים!! אז רוצו לאמץ - מכל אחד מבתי המחסה בכל רחבי הארץ - ואל תשכחו את החתולים אשר קצת מקופחים במודעות הנבחרות (!?) - יש המון המון מופלאים אשר רק מחכים לכם שתאמצו שניים יחד כמובן - חתולים או כלבים - לביתכם ולליבכם לנצח! כי אין על אהבה של חיות! ובאופן מקצועי ואישי - אין על ח ת ו ל י ם!! (אפשר גם כלב יחד איתם כמובן כמו אצלנו בבית - גם וגם)
  • 15.
    ניסן 12/01/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    1. לרב המודעות אין התאמה למדיה המתבקשת! 2. לכן גם נמסר לא יכול לעבור כלל 3. המטרה היתה להניע לפעולה לא?! רובן לא עושות זאת כלל. 4. חברה, למרות שיש כאן סטודנטים עדיין צריך לתת התייחסות לארט יש כאן מחדלי עיצוב מטורפים. היוזמה מבורכת מאוד הבחירות פחות..
  • 14.
    אינטלקטוערס 10/01/2013 21:17
    הגב לתגובה זו
    חבל שהשופטים (מי אלה בכלל?) שכחו את המטרה המרכזית לשמה קיים הפרויקט - לגרום לאנשים לצאת מהאדישות ולאמץ כלב/חתול. כל המודעות הללו הן התחכמויות של ילדים מתלהבים שחלב הקופי עדיין על שפתותיהם. הן אולי מעלות חיוך קל (עם נטייה מובהקת לגיחוך), אבל לצערי אף אחת מהן לא באמת מייצרת רגש חיוני כגון חמלה, הזדהות או אהבה. ובלי הרגש הזה, ילדיי הנלהבים-מדי, אף אחד לא ייצא מהבית לאחת המכלאות. בקיצור: עוד פרויקט שנזרק לכלבים.
  • 13.
    אלוהים 10/01/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    מטרה חשובה סוף סוף יש חברה שמשקיעה במודעות לבעלי חיים
  • 12.
    רונן 10/01/2013 18:49
    הגב לתגובה זו
    קבלו ח.ח = חיזוק חיובי. רועי לייזר שיהיה בהצלחה לכולנו.
  • 11.
    אין פה מודעה אחת שגרמה לי להרגיש משהו (ל"ת)
    קופית 10/01/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    חבל 10/01/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    כל כך נדושים כמו פייסבוק וגוגל. או כלבלב. יש פה מודעות שהיו להן דומות בתחרות רק בגלל שהרעיונות היו בערך הדבר הראשון שעולה לראש כשחושבים על עיצוב מודעה כזו. מאכזב.
  • 9.
    רועי הגרין 09/01/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    גם אם לא אתם זכיתם, עשו לעצמכם טובה ותלמדו איזה שיעור או שניים בפירגון וטיפחה על השכם..גם אם ספינת המרמרה עגנה לה ;-) כל הכבוד ל11 הזוכים ובמיוחד לקבוצה הלא מבוטלת ממכללת acc- יישר כח! :)
  • 8.
    דוד 09/01/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לזוכים
  • 7.
    שאפו על פרוייקט חשוב. בהצלחה לזוכות ולזוכים (ל"ת)
    מיכאל 09/01/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    זה נורא 09/01/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    רואים שהן של סטודנטים
  • 5.
    אחלה פרינטים 09/01/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    תמיד טענתי שחיות הם האנשים. (תגובה למגיבים הדוחים)
  • 4.
    לא הפילו אותי מהכיסא המודעות, בלשון המעטה (ל"ת)
    ציון 09/01/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נדב הופמן 09/01/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    לא חשבתם על מה נכון לשלטי חוצות לא חשבתם מסיפל סטופיד לא חשבתם מה קליט ולאיזה קהל יעד המסר אמור להגיע. מתוך 11 מודעות רק שלוש שוות את הבחירה הזו. אבל אתם הלקוח. אז תהיו בריאים ונתראה בהסקת המסקנות של הקמפיים בחינם שלכם.
  • 2.
    באמת?! 09/01/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    זאת היתה הגרלה או משהו? איזה גרועים. היו מודעות הרבה יותר טובות!
  • 1.
    חלק ניכר רחוק מלהיות ראוי סורי (ל"ת)
    מיכאל 09/01/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.