משרד הפרסום לצעירים teenk פותח את שנת 2013 עם 5 תקציבים חדשים
משרד הפרסום teenk המתמחה בעבודה מול קהל הנוער והצעירים פותח את שנת 2013 במומנטום חיובי עם מספר תקציבים חדשים. המשרד מצרף לרשימת לקוחותיו את תקציב מותג בגדי הים "פלפל" מבית גוטקס ,"מנה חמה" של אסם, 'בורגרס בר', 'SABON' - סבון של פעם, ו'דנשר'. המשרד יטפל בתקציב הדיגיטל והניו מדיה של המותג מנה חמה של 'אסם', תקציב הפרסום של מותג 'פלפל' מקבוצת מותגי בגדי הים של גוטקס. תקציב הדיגיטאל והניו מדיה לקידום סדרת הנערות החדשה של רשת 'SABON' סבון של פעם, תקציב הפרסום של רשת מסעדות בורגרס בר, ותקציב הדיגיטאל והקד"ם של חברת 'דנשר' לקידום הבושם החדש של 'ליידי גאגא' שישווק בקרב בני נוער וצעירים. יניב ויצמן מנכ"ל המשרד: "אנחנו פותחים את השנה בכל הכוח עם לקוחות חדשים, המרחיבים את מעגלי הפעילות של המשרד. מיטב התקציבים בארץ שואפים ליצור קשר אישי עם בני נוער וצעירים בארץ, הממשיכים לצרוך ומחפשים מותגים ושירותים המדברים בעולמות תוכן ושפה המובנים לצעירים". teenk הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בפתרונות שיווק לבני נוער, חיילים וצעירים. החברה פועלת במודל של שיתוף פעולה עם אלפי בני נוער וצעירים ומובילי דעה מכל רחבי הארץ. החברה מפעילה בני נוער על פי צרכיה וצרכי הלקוחות במטרה לשמור על קשר ישיר עם קהל היעד שלה. על לקוחות החברה נמנים שטראוס, מותגי 'פיטנס' ו'קראנץ' של אסם, קוקה-קולה, 'פיוז-טי' ו'פנטה' של החברה למשקאות, ד"ר פישר, הוט, פלאפון, גוגל, AXE של יוניליוור, היינץ של דיפלומט, מותג בגדי הים פלפל וחברת סבון.
- 4.יש תאריכים? משהו? (ל"ת)א'. 13/01/2013 22:55הגב לתגובה זו
- 3.חתול-חתול 09/01/2013 12:21הגב לתגובה זוכבוד
- 2.יא חביבי :) (ל"ת)י. 09/01/2013 11:59הגב לתגובה זו
- 1.מדהים מדהים מדהים (ל"ת)עמית 09/01/2013 11:57הגב לתגובה זו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.