משרד הפרסום לצעירים teenk פותח את שנת 2013 עם 5 תקציבים חדשים

המשרד בניהולו של יניב ויצמן מצרף לרשימת לקוחותיו את מותג בגדי הים 'פלפל', מנה חמה של אסם, 'בורגרס בר', 'SABON' והבושם של ליידי גאגא
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום teenk המתמחה בעבודה מול קהל הנוער והצעירים פותח את שנת 2013 במומנטום חיובי עם מספר תקציבים חדשים.

המשרד מצרף לרשימת לקוחותיו את תקציב מותג בגדי הים "פלפל" מבית גוטקס ,"מנה חמה" של אסם, 'בורגרס בר', 'SABON' - סבון של פעם, ו'דנשר'.

המשרד יטפל בתקציב הדיגיטל והניו מדיה של המותג מנה חמה של 'אסם', תקציב הפרסום של מותג 'פלפל' מקבוצת מותגי בגדי הים של גוטקס. תקציב הדיגיטאל והניו מדיה לקידום סדרת הנערות החדשה של רשת 'SABON' סבון של פעם, תקציב הפרסום של רשת מסעדות בורגרס בר, ותקציב הדיגיטאל והקד"ם של חברת 'דנשר' לקידום הבושם החדש של 'ליידי גאגא' שישווק בקרב בני נוער וצעירים.

יניב ויצמן מנכ"ל המשרד: "אנחנו פותחים את השנה בכל הכוח עם לקוחות חדשים, המרחיבים את מעגלי הפעילות של המשרד. מיטב התקציבים בארץ שואפים ליצור קשר אישי עם בני נוער וצעירים בארץ, הממשיכים לצרוך ומחפשים מותגים ושירותים המדברים בעולמות תוכן ושפה המובנים לצעירים".

teenk הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בפתרונות שיווק לבני נוער, חיילים וצעירים. החברה פועלת במודל של שיתוף פעולה עם אלפי בני נוער וצעירים ומובילי דעה מכל רחבי הארץ. החברה מפעילה בני נוער על פי צרכיה וצרכי הלקוחות במטרה לשמור על קשר ישיר עם קהל היעד שלה. על לקוחות החברה נמנים שטראוס, מותגי 'פיטנס' ו'קראנץ' של אסם, קוקה-קולה, 'פיוז-טי' ו'פנטה' של החברה למשקאות, ד"ר פישר, הוט, פלאפון, גוגל, AXE של יוניליוור, היינץ של דיפלומט, מותג בגדי הים פלפל וחברת סבון.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יש תאריכים? משהו? (ל"ת)
    א'. 13/01/2013 22:55
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חתול-חתול 09/01/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    כבוד
  • 2.
    יא חביבי :) (ל"ת)
    י. 09/01/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מדהים מדהים מדהים (ל"ת)
    עמית 09/01/2013 11:57
    הגב לתגובה זו