לאחר 3 שנים עם משרד הפרסום ירקוני: תקציב הפרסום של מכללת צפת למכרז

המכללה שמחפשת אחר משרד בעל יכולות אינטראקטיב מובילות, האריכה את מועד שלב הגשת המעטפות ל-8 בינואר. התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין | (3)

אינפלציית תקציבי הפרסום של המוסדות האקדמיים ממשיכה לגאות. בנסף למכרזים המתנהלים כרגע ואלו שהסתיימו לאחרונה, גם מכללת צפת הצפונית מנהלת בימים אלו מכרז על תקציב הפרסום.

לאחר 3 שנים בהן ליווה את המכללה משרד הפרסום החיפאי 'ירקוני' בבעלותו של ג'רי ירקוני החליטה המכללה לצאת למכרז. התקציב עתיד לעמוד כל כ-2 מיליון שקלים. לפני כשבוע ערכה המכללה מפגש מציעים אליו הופיעו מספר משרדים בסדר גודל בינוני-קטן.

במכללת צפת, בהתאם למגמה הרווחת בענף הלימודים בשנים האחרונות, תרים אחר משרד פרסום בעל יכולות אינטראקטיב מוכחות. המכללה מעוניינת לרענן את הקו האסטרטגי ולדברי מנהלת השיווק יאנה מלניק, היא מחפשת "שותף שיתרום את חלקו למערך השיווק של המכללה ויעזור לה לייצר מהפך אסטרטגי".

בימים אלה נמצאת המכללה בתהליך התפתחות אקדמית ופיסית. במכללה הושקעו עשרות מיליוני שקלים ברכישת מבנים חדשים ובשדרוגם של ישנים. לפני כשנה יצאה המכללה לעצמאות אקדמית ונפתחו בה תשעה חוגים עצמאיים חדשים המוצעים לציבור הרחב בשכר לימוד אוניברסיטאי. 2 עוגני הלימודים המובילים במכללה הם החוג למקצועות פרה-רפואיים שכולל עבודה סוציאלית, סיעוד ופיזיותרפיה, ובית הספר למשפטים. בנוסף לאלו ניתן למנות את החוג למדעי ההתנהגות; ספרות, אמנות ומוסיקה; מערכות מידע קהילתיות ועוד.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    די עם הגועל נפש 01/01/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    מי שבאמת חושב שמשרד תל אביבי היה נותן שירות טוב יותר הוא סתם מטעה. הרי בסופו של יום הלקוח הזה היה נדחק לפאתי המשרד עם תקציבאית חסרת נסיון בת 23
  • 01/01/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    נו באמת
  • 1.
    עשיתם בשכל שעזבתם את יקוני (ל"ת)
    דנה 01/01/2013 09:25
    הגב לתגובה זו