פנים מוכרות בקמפיין ויצו נגד אלימות במשפחה: איתן כבל, אליאב אללוף ועוד

קמפיין "לצאת מהצל" של ויצו, שיעלה הערב לאינסטגרם משלב דמויות מוכרות כגון לירן שטראובר, רן שריג, עומרי חיון ועוד ש'נחשפו' בפני הצלם עידו איז'ק
כתבי אייס |

קמפיין הפרסום/יח"צ של ויצו כנגד אלימות במשפחה ישלב דמויות מוכרות שיקראו לגברים אלימים "לצאת מהצל". הקמפיין שעלה לפייסבוק יעלה בקרוב (הערב, יום א') גם לרשת האינסטגרם.

בין מובילי הדעה המשתתפים בקמפיין יופיעו דמויות פוליטיות, ספורטאים, אנשי תקשורת ועוד. בין המשתתפים נמנים חבר הכנסת איתן כבל, אנשי התקשורת רן שריג וגואל פינטו, המוסיקאי איגי דיין, הבלוגר עומרי חיון, שוער הכדורגל והפרשן לירן שטראובר, שחקן נבחרת ישראל בכדורגל אלרואי כהן, חיים צינוביץ', ניר פרידמן, אליאב אללוף ועוד.

המשתתפים הצטלמו לפרויקט צילומים בהפקתו של צלם האופנה עידו איז'ק.

איז'ק שהצטלם גם הוא לפרויקט צילם את כל המצולמים כשחלק מפניהם נמצא בצל כדי להעביר את המסר לגברים.

במסגרת הקמפיין מועלים לרשתות חברתיות מונולוגים אמיתיים של גברים אלימים, המספרים על תחושותיהם ממקרי האלימות שהפעילו על בנות זוגן ומתהליך הייעוץ והטיפול. הקמפיין נועד להעלות את המודעות לתופעה ובעיקר כדי להראות שאפשר לצאת ממעגל האלימות באמצעות טיפול וייעוץ מתאימים. כמו כן השיקה ויצו קו ייעוץ וסיוע ייחודי ואנונימי לטיפול בגברים אלימים במספר 1-800-393904.

גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל, המובילה את הקמפיין אמרה: "אנו מבקשות לראשונה לפנות לגברים, מחוללי האלימות, במקום לנשים הנפגעות, כפי שעשינו כל השנים ולהגיד להם: קחו אחריות, הפסיקו את הסבל שאתם גורמים לעצמכם ולאהובים עליכם. אפשר לצאת ממעגל האלימות. ויצו מציעה מענה ייחודי, בטוח ומגן שמטרתו להסיר את הסבך בחייכם ולא לשפוט אף אחד. אנו קוראות לגברים להתגייס איתנו למאבק נגד האלימות ולראות עצמם כחלק מציבור המאמין בשיתוף ושוויון זכויות, ושואף לשינוי".

עידו איז'אק, צלם הפרוייקט: "הרשתות החברתיות ורשת האינסטגרם ביניהן מאפשרות לרתום את הקהל הרחב לפרויקטים וקמפיינים חשובים, כמו הקמפיין הייחודי של ויצו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.