
פנים מוכרות בקמפיין ויצו נגד אלימות במשפחה: איתן כבל, אליאב אללוף ועוד
קמפיין הפרסום/יח"צ של ויצו כנגד אלימות במשפחה ישלב דמויות מוכרות שיקראו לגברים אלימים "לצאת מהצל". הקמפיין שעלה ל
בין מובילי הדעה המשתתפים בקמפיין יופיעו דמויות פוליטיות, ספורטאים, אנשי תקשורת ועוד. בין המשתתפים נמנים חבר הכנסת איתן כבל, אנשי התקשורת רן שריג וגואל פינטו, המוסיקאי איגי דיין, הבלוגר עומרי חיון, שוער הכדורגל והפרשן לירן שטראובר, שחקן נבחרת ישראל בכדורגל אלרואי כהן, חיים צינוביץ', ניר פרידמן, אליאב אללוף ועוד.
המשתתפים הצטלמו לפרויקט צילומים בהפקתו של צלם האופנה עידו איז'ק. איז'ק שהצטלם גם הוא לפרויקט צילם את כל המצולמים כשחלק מפניהם נמצא בצל כדי להעביר את המסר לגברים.
במסגרת הקמפיין מועלים לרשתות חברתיות מונולוגים אמיתיים של גברים אלימים, המספרים על תחושותיהם ממקרי האלימות שהפעילו על בנות זוגן ומתהליך הייעוץ והטיפול. הקמפיין נועד להעלות את המודעות לתופעה ובעיקר כדי להראות שאפשר לצאת ממעגל האלימות באמצעות טיפול וייעוץ מתאימים. כמו כן השיקה ויצו קו ייעוץ וסיוע ייחודי ואנונימי לטיפול בגברים אלימים במספר 1-800-393904.
גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל, המובילה את הקמפיין אמרה: "אנו מבקשות לראשונה לפנות לגברים, מחוללי האלימות, במקום לנשים הנפגעות, כפי שעשינו כל השנים ולהגיד להם: קחו אחריות, הפסיקו את הסבל שאתם גורמים לעצמכם ולאהובים עליכם. אפשר לצאת ממעגל האלימות. ויצו מציעה מענה ייחודי, בטוח ומגן שמטרתו להסיר את הסבך בחייכם ולא לשפוט אף אחד. אנו קוראות לגברים להתגייס איתנו למאבק נגד האלימות ולראות עצמם כחלק מציבור המאמין בשיתוף ושוויון זכויות, ושואף לשינוי".
עידו איז'אק, צלם הפרוייקט: "הרשתות החברתיות ורשת האינסטגרם ביניהן מאפשרות לרתום את הקהל הרחב לפרויקטים וקמפיינים חשובים, כמו הקמפיין הייחודי של ויצו".