מי סגר עסקה? 'שלמור תקשורת' עם טורניר היורו, 'שטרן אריאלי' עם Akamai
משרד 'שלמור תקשורת' בבעלות אירינה שלמור, יטפל במערך יחסי בציבור של טורניר יורו 2013 לנבחרות עד גיל 21, שיתקיים בקיץ הקרוב בארץ. שלמור זכתה במכרז לאחר מכתב של ההתאחדות לכדורגל. שלמור תקשורת יעבוד ביחד עם מערך הדוברות של ההתאחדות לכדורגל בראשות אמיר אפרת ומיכל גרונדלנד.
טורניר היורו בכדורגל הוא השני בחשיבותו מבין הטורנירים שמנהלת אופ"א ברחבי אירופה, אחרי האליפות לבוגרים, והוא משודר ל-140 מדינות ב-5 יבשות ונצפה על-ידי למעלה מ-120 מיליון צופים.
משרד 'שטרן אריאלי' נבחרה לנהל את תקציב יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של Akamai - ענקית תשתיות הענן העולמית, שאחראית לכ-15%-30% מהיקף תעבורת האינטרנט בעולם ומספקת תשתיות ענן המאפשרות לגולשים וארגונים שימוש מהיר ומאובטח. הפעילות התקשורתית של Akamai בישראל תתמקד במישור העסקי-גלובאלי ובפעילות הליבה של החברה, היוצאת ממרכז המו"פ של החברה בישראל.
משרד 'דורית שמואלי תקשורת' זכה ב-3 תקציבי יח"צ חדשים. המשרד יטפל בקמפיין גרינפיס - אופנה מהירה ומרעילה. מדובר על קמפיין שעוסק בדו"ח גרינפיס הבינ"ל שבדק 141 פריטי לבוש של מותגי אופנה ב-27 ארצות. כמו כן יטפל המשרד גם בספרו החדש של עברי ורבין 'אחריות תאגידית', ובתערוכת Beers 2013 - שתתקיים ב-8-9 בינואר.
משרד יחסי ציבור 'רונן הלל' תקשורת יטפל במכללת מנטור לצילום ולגרפיקה, ויוביל את הפעילות התקשורתית לקראת כנס Photoshow 2012 שיערך ב-14 בדצמבר. הכנס יכלול סדנאות צילום פעילות, הרצאות שיערכו בבית ציוני אמריקה בתל אביב וסדנאות לצילום מעשי בשטח באתרים שונים.
בנוסף, נבחר 'רונן הלל' לטפל ביחסי הציבור של חברת LEASE4U, העוסקת בכל תחומי הליסינג, מכירת רכב חדש מהיבואן, מכירת רכב משומש, טרייד אין והשכרת רכב. כמו כן יטפל המשרד ביחסי הציבור של מתחם האירוח היוקרתי האחוזה בחד נס המציע חופשות רומנטיות, אירוח משפחתי ומתחם מיוחד לאירועים ומפגשים עסקיים.
משרד 'יאיר כחל' יטפל בתקציב יחסי הציבור של 'אינטר ישראל' - פירמת ייעוץ בינ"ל מהגדולות בעולם בתחום הנדל"ן. 'אינטר ישראל', שותפתה הישראלית של Cushman & Wakefield הבינ"ל, היא חברת ייעוץ נדל"ן עסקי ומסחרי המתמחה במתן שירותי ייעוץ, שיווק וניהול פרויקטים ונכסים בישראל ובעולם, השקעה בנכסים מניבים לרבות רכישה ומכירה בארץ ובחו"ל, הערכות שווי ומחקר.
משרד 'תקשורות - יעל שביט' יטפל זו השנה החמישית בתקציב יחסי הציבור של התערוכה החקלאית הגדולה בישראל במרכז מו"פ (מרכז פיתוח) של הערבה התיכונה והצפונית, וב-2 כנסים שיתקיימו בתערוכה - בתחומי עתיד ייצור המזון בישראל, ונושא המים באזור הנגב והערבה. התערוכה החקלאית תתקיים ב-30-31 בינואר בתחנת המחקר 'יאיר'. תקציב הפקת התערוכה והכנסים הועבר לאייל שיראי, מפיק פסטיבל הסרטים בחיפה.
וגם: איחוד - בדרך למוסקבה
חברת יחסי הציבור 'ויינר תקשורת' פותחת נציגות בבירת רוסיה מוסקבה, לאחר שחתמה על הסכם איחוד עם קבוצת 'קלאב MTL'. קבוצת MTL מייצגת את מועדון הלקוחות היוקרתי של האלפיון העליון במגזר הרוסי במוסקבה ובתל-אביב, ומוציאה לאור מגזין לקהל מנוייה.
- 3.ויינר בדיחה 18/12/2012 19:32הגב לתגובה זואסף ויינר על סף סגירת הבאסטה. בלי לקוחות ובלי עובדים. על מי הוא עובד? בטח לאמא שלו נמאס לממן אותו.
- 2.למה ההתאחדות לכדורגל צריכה גם משרד יח"צ? (ל"ת)לא מבין 12/12/2012 08:59הגב לתגובה זו
- 1.מורי 09/12/2012 16:59הגב לתגובה זוכל הכבוד לויינר תקשורת !
- דבר גדול (ל"ת)09/12/2012 17:06הגב לתגובה זו
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.
אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13 (יח"צ)האח הגדול לא מספיק - חדשות 13 תחת איום קיומי
הערכות לקיצוץ של עשרות עובדים והורדת תוכניות; העובדים מזהירים: "הימור על עתיד החברה"; וגם - משקיעים לא מגיעים ואוטוטו נגמר קו האשראי
המערכת העיתונאית של חדשות 13 עומדת בפני טלטלה נוספת, אחרי שוועד העובדים התריע על תוכנית קיצוץ רחבה שתפגע ישירות בליבת פעילות החברה. על פי העדכונים שנמסרו לוועד בימים האחרונים, הקיצוץ כולל הורדת תוכניות יומיות וצמצום בתקציב המהדורה המרכזית בהגשת אודי סגל ודוריה למפל. המשמעות: פיטורים של כ־40 עד 50 עובדים מתוך כ־280 איש – כ־20% מכלל עובדי חדשות 13.
מערכת חדשות במאבק הישרדות
לטענת ועד העובדים, מדובר בצעד חד–צדדי שמובילה הנהלת רשת 13, בראשות המנכ"ל אמיליאנו קלמזוק, דווקא בשנת בחירות, תקופה בה הביקוש לתוכן חדשותי מזנק. במכתב שנשלח לעובדים הוגדרה הכוונה לקיצוץ כ"צעד הרסני", שמעיד על ניסיון לעצב מחדש את אסטרטגיית הערוץ,– תוך סיכון ישיר של מה שנתפס בעבר כמרכז הכובד העיתונאי שלו.
לפי הערכות פנימיות, התקציב המיועד לחברת החדשות עומד להפוך לנמוך ביותר מאז שנת 2020, על אף גידול במספר השחקנים והתחרות בתחום. בוועד טוענים שהמשמעות המיידית של הקיצוץ תכלול הורדת תכניות יומיות, פגיעה באיכות המהדורה המרכזית והטלת עומס כבד על צוותי השטח והעריכה. הם מזהירים מפגיעה בכושר התחרות של החברה ובאיכות השידור.
אחת הטענות החריפות היא כי ההכנסות הגבוהות שהניב פורמט הריאליטי "האח הגדול" ינותבו להפקות בידור נוספות ולא לחיזוק המערכת העיתונאית. בוועד מציינים כי רשת לא הציגה משקיעים שיישאו בעלות הסיכון, מה שמעלה חשש כי מפוטרי החדשות יממנו בפועל את עלויות הריאליטי.
לטענת העובדים, מדובר בהימור מסוכן על עתיד החברה, שמעיד על סדר עדיפויות בעייתי. הם כותבים כי לא ניתן להישאר אדישים מול מגמה לפיה השקעות חדשות מופנות לתוכן בידורי בלבד, בעוד שחדשות 13, אחד מעמודי התווך של גוף השידור, נותרת עם תקציב מדולל.
