אתר חדש לסוכנות האינטראקטיב 'פרפל': מזמינה גולשים לשאלון שיבדוק מומחיות במדיה חברתית

האתר החדש של פרפל אינטראקטיב מושק באמצעות חידון "הממ"ח של המדינה". "כל ישראלי חושב שהוא מומחה. אנחנו נלחמים בשם הרע שיצא לתחום"
כתבי אייס | (2)

סוכנות הפרסום הדיגיטלית "פרפל אינטראקטיב", המתמחה בפעילויות סושיאל, משיקה היום אתר אינטרנט חדש בעברית ובאנגלית. האתר יושק באמצעות חידון "הממ"ח של המדינה" הקורא למומחי מדיה החברתית בישראל להשתתף בחידון, לקבל ציון ולהתמודד על התואר - מומחה המדיה החברתית של ישראל.

דניאל אציל, שותף ומנהל קריאייטיב בחברה: "אנחנו באים להילחם בשם הרע שיצא לכל התחום הזה על ידי אותם "מומחים" ולהוכיח שכמו בכל תחום עיסוק יש חאפרים, אבל יש גם מקצוענים שיודעים בדיוק מה הם עושים ויכולים לעזור למותגים להגדיל חשיפה ורווחיות ולראות תוצאות באמצעות כלים חדשניים וחברתיים וקריאייטיב פורץ דרך. לאחרונה, כל ישראלי שני טוען שהוא 'מומחה מדיה חברתית' וכל חברה שפעם עשתה יחסי ציבור, פרסום או אפילו קד"מ מוסיפה לסגל העובדים צעיר נמרץ וטכנולגי והופ - גם החברה הזו "מתמחה" במדיה חברתית. החידון שלנו משחק על הסוגיה הזו, שטוענת שלא כל מי שפתח חשבון בפייסבוק הוא מיד 'מומחה'. כדי לנהל מותגים ברשתות חברתיות ולשלב בין עולם הפרסום לטכנולגיה ויחסי ציבור, נדרשים ידע, נסיון, מקצועיות והבנה של המדיה החדשה".

פרפל אינטראקטיב (בבעלות אורי מנדי, דניאל אציל ויואב מאור) קיימת מעל שנתיים ומבצעת פעילויות דיגיטל לחברות כמו 'סווטש', חברת התרופות 'כצט', מותג הקוסמטיקה 'קלרינס', מגזין הרכב "אוטו", מפלגת "יש עתיד" (בראשות יאיר לפיד) ועוד.

לאפליקציה - לחצו כאן

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ליאור 06/12/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    כמו שפרפל עשו ליואב מאור?
  • 1.
    שיפר 05/12/2012 23:19
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!