הניאון השרוף של אדלר למחסני תאורה: מ-5 העבודות הטובות השבוע בעולם
שילוט החוצות של אדלר-חומסקי & ורשבסקי (GREY) למחסני תאורה - "ניאון שרוף", נבחר לאחת מעבודות השילוט הטובות בעולם השבוע על ידי מגזין הפרסום הבינלאומי BEST ADS ON TV.
טל ריבן, סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי: "כשהמוצר שלך נמצא בכל שלט זו הזדמנות נהדרת לעשות משהו יוצא דופן, וזה כבוד גדול לקבל הערכה בינלאומית על עבודה מצוינת ללקוח שהולך איתנו יד ביד כבר הרבה זמן, עם קריאייטיב חד, בולט ויצירתי, במיוחד כשהמשימה היא למכור מוצר קומודטי זול המיועד לקהל יעד רחב ומגוון. זו ההוכחה שתמיד ניתן להפתיע ולחדש".
רשת מחסני תאורה מתמחה במגוון פתרונות תאורה איכותיים במחירים זולים במיוחד. במקום פוסטר סטנדרטי בתחנות אוטובוס ופוסטר מדיה, מוקמה נורת פלורסנט "שרופה" בין הנורות הרגילות ועליה הודבקה מדבקה קטנה המעבירה את המסר "נורות פלורסנט סילבניה - 6 שקלים בלבד. מחסני תאורה".
- 4.שי 25/11/2012 12:34הגב לתגובה זוhttp://www.bestadsontv.com/ad/48763/Lightning-Warehouse-Burnt-light-bulb-bus-station
- 3.מה עם קרדיט לצוות? מי עשה את זה, ריבן? (ל"ת)גיבסון 23/11/2012 21:14הגב לתגובה זו
- 2.עבודה מקסימה, כל הכבוד לצוות! (ל"ת)ערן 22/11/2012 17:11הגב לתגובה זו
- 1.מצוין (ל"ת)him 22/11/2012 13:25הגב לתגובה זו