פרסום ראשון

הכי מחוזר בשוק: יניב מלינרסקי יעבוד בבחירות עם אחת המפלגות הגדולות

למלינרסקי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב במקאן ואחד הפרילנסרים העסוקים בתעשייה, הועברו פניות מצד גורמים פוליטיים מובילים (מדור בחירות)
משה בנימין | (11)

אחרי ערן גפן במפלגת העבודה, הצוות של באומן בר ריבנאי יחד עם פרפל אינטראקטיב במפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, ירון מרחב שמלווה את קדימה ועוד, מצטרף לשדה הפוליטי לקראת הבחירות הקרובות גם יניב מלינרסקי, מבכירי הפרסומאים ואנשי הקריאייטיב שעובדים באופן עצמאי - כך נודע לאייס.

מלינרסקי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב במקאן אריקסון, בוחן בימים אלו הצעות ממספר גורמים ובשלב זה טרם ידועה זהות המפלגה אליה הוא עתיד להצטרף. על פי ניתוח גס של מפת הצוותים הפוליטיים נראה כי מלינרסקי לא יצטרף למפלגת העבודה בה משמש ערן גפן כראש מערך הפרסום. במקביל, נראה כי נכון לעכשיו, הצוות שמלווה את יאיר לפיד, על הבסיס של באומן בר ריבנאי מגובש אף הוא. עם זאת, במערכות הבחירות הדינמיות של ישראל, לא ניתן לשלול את הצטרפותו המאוחרת ללפיד או לעבודה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

מטבע הדברים, ניתן להניח שמלינרסקי, מבכירי הפרילנסרים שפועלים כיום בישראל וקרוב לוודאי אחד המחוזרים בשוק, לא יצטרף למפלגה קטנה ומקומו מובטח באחת המפלגות הגדולות בישראל. עדות אחת מיני רבות על מעמדו של מלינרסקי בשוק, ניתן למצוא בראיון שהעניק למגזין 'פירמה' שפורסם השבוע, הפרסומאי ספי שקד, מבכירי התעשייה, בו הוא מציין: "היום במכרזים לוקחים לקריאייטיב את יניב מלינרסקי. המכרז האמיתי זה מי מהמשרדים תפס את מלינרסקי ראשון".

יוזכר עוד כי ספי שקד שוקל אף הוא להצטרף למסע הפוליטי ובוחן בימים אלו מספר הצעות ממפלגות מובילות. ימים יגידו האם האזכור של מלינרסקי טומן בחובו שת"פ עתידי בין השניים.

יניב מלינרסקי סירב להגיב לידיעה.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    שי 21/10/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    הכי עסוק בשוק? השוק מת
  • 10.
    משה בנימין, הגזמת אחי.... (ל"ת)
    ידיד 18/10/2012 18:33
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ואני בטוח אהיה עשיר בקרוב, רק שלא יודע איך (ל"ת)
    חיימיקו 18/10/2012 18:28
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אייס התחילו למכור מדיה? כתבה דבילית!!!! (ל"ת)
    מושיקו 18/10/2012 18:27
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    זאת הכתבה הכי שיווקית שנתקלתי בה בחיי (ל"ת)
    יוסףףף 18/10/2012 18:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מביט מהצד ומחייך 18/10/2012 17:25
    הגב לתגובה זו
    יש גבול לכל תעלול. כל המומחים לרגע לא מבינים מה זה קמפיין פוליטי. בכל מדינת ישראל יש אולי שניים שלושה מנהלי קריאייטיב ששווים משהו, עם נסיון בניהול קריאייטיב במערכת בחירות במפלגות גדולות. ניהול קריאייטיב במערכת בחירות זה עניין למקצוענים עם עצבים של ברזל שמסוגלים להזיז הרים וכאלה באמת חסר. כל השמות באויר פשוט פנויים להובלה ותו לא.
  • 5.
    מילינרסקי תותח קריאייטיב! (ל"ת)
    רני 18/10/2012 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עין 18/10/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    אם כי לא ברור לי איך מפלגות ואנשים תבוניים שופכים הון במערכות בחירות על "מומחים" שרב השנה לא מתעסקים בייעוץ פוליטי ותקשורת המונים בנישה הזו. אולי זה בעצם אומר משהו על המצב שכל מועמד או רשימה שווים למכירת יופלה על המדף.
  • 3.
    מי ישמע .... (ל"ת)
    18/10/2012 12:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותח אמיתי (ל"ת)
    מעריץ 18/10/2012 12:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איך מלינרסקי סירב להגיב לידיעה שבעצמו כתב? (ל"ת)
    אממממ... 18/10/2012 12:16
    הגב לתגובה זו