מזרחי טפחות וראובני פרידן מותחים סטודנטים בקמפיין ריאליטי חדש: צפו
מזרחי-טפחות יוצא במהלך שיווקי חדש שם במרכזו את ציבור הסטודנטים בישראל. בבנק משיקים את "סטודנטים LIVE", שירות שבמסגרתו כל סטודנט מקבל שירות מ"בנקאי אישי, צעיר ומקצועי, המדבר ב"שפה" של הסטודנטים, מבין את צרכיהם וזמין להם לאורך כל שעות היום". לדברי הבנק.
לטובת ההשקה יצא הבנק יחד עם משרד הפרסום המלווה אותו ראובני פרידן במהלך פרסומי ראשון מסוגו בישראל - קמפיין ריאליטי שיעלה באינטרנט תחת המסר: "סטודנטים LIVE - מהיום לא צריך אבא בבנק".
לדברי זיו קורן, המשנה למנכ"ל בראובני פרידן: "זה הקמפיין הראשון שאני מכיר בארץ שעושים בו משהו כזה. רצינו להביא את הגישה האמיתית ולהראות בצורה בלתי אמצעית, ולא מתערבת את האבסורד שבסיטואציה ובשירות המחפיר, או האי-שירות שסטודנטים מקבלים. אנחנו באים ואומרים - בשום מקום אחר לא היית מוכן לקבל יחס כזה, למה בבנק שלך כן".
'המתיחה' ומאחורי הקלעים של צילום הפרסומת
במסגרת המהלך, נבחר בית קפה בתל אביב בו ישנה תנועה ערה של צעירים וסטודנטים, אשר הפך לסט צילומים עבור הקמפיין. בית הקפה רושת במצלמות נסתרות, הקופאית הוחלפה בשחקנית, הוכנו מנות מיוחדות להגשה ועוד. סטודנט אשר הגיע לבית הקפה וביקש לקבל שירות ולבצע הזמנה, זכה לשאלות שונות כגון "מי זה אבא שלך?", "מאיפה אתה?" ועוד. הקופאית נמנעה מלהעניק לו שירות ואף מיד התפנתה ל"לקוחות" אחרים בתור - סטודנט ואבא אשר קיבלו שירות מהיר על אותה הזמנה. רק לאחר קבלת השירות, נחשף הלקוח למתיחה. הסרט יופץ באתרי האינטרנט וברשתות חברתיות.
- 20.אדוה 25/10/2012 13:07הגב לתגובה זולצערי סטודנטים לא באמת מקבלים יחס בבנק וטוב שמישהו שם לב לזה והחליט להציג את הדברים וגם לשנות אותם
- 19.מישהו אמר ברגרקינג? 18/10/2012 16:50הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=mMOPj6-4nDU
- 18.זה זיו קורן בעלה של גלית גוטמן? (ל"ת)סשה 18/10/2012 15:11הגב לתגובה זו
- נראה לך שגלית גוטמן תצא עם בבון כזה (ל"ת)מושון 19/10/2012 13:31הגב לתגובה זו
- 17.תכלס 18/10/2012 14:37הגב לתגובה זושממציא תובנה רחוקה שנות אור מהמציאות ומפיק קמפיין שלם שמתאמץ להוכיח אותה. תפסיקו להתעסק באם זה ראשון בישראל או לא ותחשבו קודם על תובנה אמיתית.
- 16.תקציבאי ממורמר 18/10/2012 13:41הגב לתגובה זואין כמו אייס בשביל לקבל 10 תגובות של אנשים קטנים וממורמרים יום טוב!
- 15.הייטקיסט. 18/10/2012 13:33הגב לתגובה זוחחח כולכם כל כך עלובים!! משרדי פירסום של "שכונת ישראל". הפקתם דרעק ואתם לעולם תפיקו דרעק. כולכם. בלי יוצא מהכלל. חסרי מעוף ודימיון. שלא לדבר על נצלניי צמרת.
- 14.חחח 18/10/2012 13:26הגב לתגובה זואדיר! הפרסומת קורעת!
- 13.סטודנטית 18/10/2012 12:46הגב לתגובה זווהכי חשוב - היוזמה מבורכת!
- 12.ארז ברז 18/10/2012 12:44הגב לתגובה זונכון לבנק העניין עם האבא, אבל פשוט לא עובד ולא נראה מציאותי במקום ובצורה שבחרתם, מביך..
- 11.מורן 18/10/2012 12:36הגב לתגובה זוכסטודנטית באמת לא מסתכלים עליי בבנק שלי... אחלה רעיון ולגמרי פרסומת מדליקה
- 10.חנית 18/10/2012 12:29הגב לתגובה זואחלה של רעיון שיווקי וצרכני
- 9.העתקה 18/10/2012 12:21הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=mMOPj6-4nDU
- מה הקשר 18/10/2012 12:59הגב לתגובה זוגם יגאל שילון עשה מצלמה נסתרת זה בכלל לא דומה
- נתת לי לניוטיוב... ממממ (ל"ת)ג 18/10/2012 13:42
- 8.מויישלה 18/10/2012 12:06הגב לתגובה זוובכלל - לאומי לא יתעצבן? :)
- 7.נדב 18/10/2012 12:05הגב לתגובה זובחייכם, אפילו יהודה ברקן ומושון היו עושים עבודת משחק טובה יותר. הרעיון טוב, כן. אבל "אם היית בא עם אבא שלך" ו "אתה סטודנט, אתה רגיל ליחס כזה"? נו באמת. איפה המצלמה?
- 6.זו פרסומת לבנק או לבר סנדביצ'ים חדש? (ל"ת)18/10/2012 11:50הגב לתגובה זו
- 5.עפים על עצמם 18/10/2012 11:38הגב לתגובה זוזה כל כך גרוע "פעם ראשונה בישראל" נו באמת
- 4.אויש 18/10/2012 11:35הגב לתגובה זורעיון עלוב וביצוע עוד יותר עלוב
- 3.מי שילם להם על זה 18/10/2012 11:19הגב לתגובה זולא נראה FAKE בכלל!
- 2.נירית 18/10/2012 10:53הגב לתגובה זואין מילים להסביר כמה זה מביך.
- 1.18/10/2012 10:35הגב לתגובה זוהתובנה אמנם נכונה ותחושת הקיפוח של צעירים בבנקים היא אמיתית לגמרי, אבל הפעילות שמוצגת כאן עשויה כל כך חובבני, משוחקת רע ובצורה מוגזמת כל כך שאני ממש מתלבט האם להאמין שה"סטודנט" הוא לא בעצם סטודנט למשחק. כ