חוצות: ברעם בקמפיין דיגיטלי ברכבת; JCDecaux בקמפיין ל-Nespresso

במסגרת המהלך של ברעם כוסו שולחנות ברכבת במדבקות מיוחדות הכוללות QR קוד. Nespresso ימתגו 16 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בת"א-יפו
כתבי אייס | (1)

חברות החוצות 'ברעם פרסום מקורי' ו-JCDecaux עלו לאחרונה בקמפיינים חדשים. ברעם יצאה בסידרת קמפיינים דיגיטליים ברכבת ישראל ואילו JCDecaux, זכיינית השילוט בתחנות האוטובוס בת"א עלתה בקמפיין בינלאומי חדש עבור Nespresso. במסגרת המהלך של ברעם, כוסו שולחנות בקרונות מרכזיים ברכבת ישראל ע"י מדבקות מיוחדות הכוללות QR קוד. עם סריקת ה-QR קוד במדבקות באמצעות מכשיר הסמארטפון ניתן להגיע לאתרים של החברות המפרסמות: winner, דאודורנט רקסונה ו"זמן אמיתי. גיא ברעם, מנכ"ל ברעם פרסום מקורי: "פלטפורמת הפירסום האינטראקטיבי ברכבת הפכה ללהיט משום שכל נוסע שיושב רואה את הפרסום ונחשף אליו לזמן ארוך. הפלטפורמה מאפשרת חשיפה ממוקדת ואפקטיבית לקהלי יעד רבים באמצעות רעיונות ומשחקים אינטראקטיביים מגוונים המעבירים את זמן הנסיעה". JCDecaux מעלה קמפיין בינלאומי חדש עבור Nespresso לרגל השקת U - מכונת קפה מעוצבת עם ממשק טאצ'. בקמפיין החדש ימותגו 16 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב-יפו באווירת המותג ויציגו את מכונת הקפה החדשה. הקריאייטיב של מכונת U החדשה יעלה בו זמנית ב-50 מדינות נוספות ברחבי העולם כגון:שוויץ, איטליה, אוסטרליה, קנדה, הונגריה ועוד. ההשקעה הכוללת של נספרסו במהלך הפרסומי בישראל נאמדת בכ-3 מיליון שקלים שמתוכם 300,000 שקלים עבור המהלך בתחנות אוטובוס. פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux ישראל: "הקמפיין החדש ממשיך את פתרונות החדשנות שמציעה חברת JCDecaux ללקוחותיה בישראל".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    טל 04/09/2012 10:15
    הגב לתגובה זו
    בלי QR ובלי שטויות, רעיון מוצלח שעושה הכל