מתחת לאף של הגדולים: 'דה בריף' של נמרוד ניר זכה בתקציב הפרסום של אתנה

המכרז של הגוף שמעודד השתתפות נשים בספורט, כלל משרדי פרסום מהעשירייה הראשונה והתנהל בחודשים האחרונים. התקציב: כ-8 מיליון שקלים
משה בנימין | (27)

בזמן שהאולימפיאדה עוד מהדהדת ברקע - משרד הפרסום 'דה בריף' בבעלותו של נמרוד ניר הצליח לגבור על משרדי פרסום מהעשירייה הראשונה בדרך לזכייה בתקציב הפרסום של אתנה - גוף ציבורי שפועל מטעם משרד התרבות והספורט במטרה לעודד השתתפות נשים בספורט.

על המכרז שהתנהל בשבועות האחרונים ומוערך ב-8 מיליון שקלים במחיר ריאלי שנתי, התחרו מספר משרדי פרסום מובילים, בהם אדלר חומסקי, גליקמן נטלר סמסונוב ועוד משרדים מהעשירייה הראשונה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

שיתוף הפעולה של 'דה בריף', משרד הספורט ואתנה כבר יצא לדרכו במסגרתו מגובשת תכנית שיווקית למהלך שנועד לשכנע יותר ילדות, נערות ונשים לקחת חלק בפעילות ספורטיבית.

'דה בריף' ישתף במהלך את ג'י קידס מקבוצת ג.יפית, המתמחה במהלכי קד"מ הפונים לקהל הצעיר. מדובר בשיתוף פעולה שני של 2 המשרדים, שעובדים כיום על פרויקטים משותפים ללקוחות כמו בנק הפועלים ואורנג'.

תגובות לכתבה(27):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 23.
    דה בלוף - אחלה משרד פרסום (ל"ת)
    חח 10/08/2012 23:11
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    רעות 09/08/2012 19:05
    הגב לתגובה זו
    כמה עליבות
  • 21.
    מי אמר הון שלטון? (ל"ת)
    אבי 09/08/2012 18:24
    הגב לתגובה זו
  • רק כמה טוקבקיסטים קנאים שלא מכירים את ההצעה (ל"ת)
    נדב 21/03/2013 22:13
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    נדב מנסדורף 09/08/2012 17:49
    הגב לתגובה זו
    מגיע לו.
  • 19.
    רנית 09/08/2012 16:53
    הגב לתגובה זו
    סחתיין לניצחון הקטנים על הגדולים. לכןלם יש קשרים ואם אדלר וסמסונוב הלכו למכרז כנראה שהוא לא זניח. תעשו ותצליחו
  • 18.
    יא אידיוט 09/08/2012 16:27
    הגב לתגובה זו
    אידיוט
  • 17.
    מי אמר מכור ולא קיבל? (ל"ת)
    עידו 09/08/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    אורי 09/08/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    הילד המתבגר מלא בעצמו - עצוב
  • 15.
    יש לו משרד פרסום - עסוק בלפרסם את עצמו כלהיום (ל"ת)
    ששי 09/08/2012 14:48
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    פאתטי (ל"ת)
    רכיב 09/08/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    מישהו מעשרת הגדולים 09/08/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    אנחנו עושים ימים כלילות על מהלכי פרסום אמיתיים. לא בכאילו. אנשים שמאמינים לשקרים של עצמם הם אנשים שמפחידים אותי. לא יודע כמה עובדים יש לניר וכמה המשרד הזה הוא שקר או אמת, אבל זה מרגיש כאילו הכתבה הזאת מנסה ליצור מומנטום למשרד שלא קיים באמת מחוץ לתחומי מערכת אייס.
  • 12.
    זכי... 09/08/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    גם לכם היה מגיע פיצויי....
  • 11.
    "אמא סדרי לי את המכרז הזה, בא לי תאילנד!" (ל"ת)
    זבוב על הקיר 09/08/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    רמי 09/08/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    חרטטן ברמות הכי גבוהות. מקומו בפוליטיקה
  • 9.
    אהובה 09/08/2012 13:03
    הגב לתגובה זו
    וכן, קשרים ולא כישורים. ברור שאבאמא בחשו בקלחת הזו. לא יזיינו לי את השכל שהוא לא מרוויח מהמדיה עמלות. וחוץ מזה, למה לא נתנו את התקציב ללפ"מ?
  • 8.
    מרשים! (ל"ת)
    לימור 09/08/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אלברט איינשטיין 09/08/2012 12:35
    הגב לתגובה זו
    א.שיוכו המפגתי של אביו החורג של הזוכה. ב.שיוכה הפוליטי של שרת החינוך והספורט. לך תוכיח שלנמרוד אין אחות - אמא - אבא...
  • 6.
    ת.ה 09/08/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    שהכניס רגלו לזירה העצמאית בענף הפרסום תגידו מה שתגידו, כסף לא כסף, קשרי םא קשרים (אבוי אם מישהו היה נכנס לתחום הזה ללא קשרים). לאט לאט הוא בונה את עצמו ועושה את זה יופי וכל הכבוד לו על כך תפסיקו לבקר את המותג שהוא מביא עימו..אם יש לכם מה לבקשר בקרו את החבילה. אם המרוד או הוריו היו רוצים לקצר לילד את הדרך בצורה משמעותית, הם פשוט היו דוחפים לו כמה עשרות מליונים וזהו. אז חלאס, בנתיים הילד עובד קשה, מתנדב. תפרגנו, אל תהיו לוזרים
  • אלברט איישטיין 09/08/2012 12:38
    הגב לתגובה זו
    לא היה מדובר בלקוח ממשלתי - לגוף פרטי מותר לעשות מה שטוב בעיניו. לגוף ממשלתי - לא
  • 5.
    אסא 09/08/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    ושימותו הקנאים... אני חייב לך לימונצ׳לו ליום הולדת, הסבר בהמשך
  • 4.
    לא מפרגן 09/08/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    אבל במקרה כזה ברור שהקשר המשפחתי והפוליטי לתקציב השפיע. לא ישכנעו אותי אחרת. נמרוד לא זוכה ביושר על עבודה טובה אלא מפעיל קשרים במכרזים פוליטיים. שיבושם לו.
  • יוני 09/08/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
    ברור שהוא לא זוכה על עבודה טובה. זה מהסיבה הפשוטה שהוא לא עושה עבודה טובה. משרד פרסום מביך.
  • 3.
    כל הכבוד אחלה משרד!!! (ל"ת)
    קובי 09/08/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה תותח!! (ל"ת)
    יהב 09/08/2012 10:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארז 09/08/2012 09:26
    הגב לתגובה זו
    בחירה איומה
  • דנדי 09/08/2012 17:35
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה גדולה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.