מתחת לאף של הגדולים: 'דה בריף' של נמרוד ניר זכה בתקציב הפרסום של אתנה
בזמן שהאולימפיאדה עוד מהדהדת ברקע - משרד הפרסום 'דה בריף' בבעלותו של נמרוד ניר הצליח לגבור על משרדי פרסום מהעשירייה הראשונה בדרך לזכייה בתקציב הפרסום של אתנה - גוף ציבורי שפועל מטעם משרד התרבות והספורט במטרה לעודד השתתפות נשים בספורט.
על המכרז שהתנהל בשבועות האחרונים ומוערך ב-8 מיליון שקלים במחיר ריאלי שנתי, התחרו מספר משרדי פרסום מובילים, בהם אדלר חומסקי, גליקמן נטלר סמסונוב ועוד משרדים מהעשירייה הראשונה.
שיתוף הפעולה של 'דה בריף', משרד הספורט ואתנה כבר יצא לדרכו במסגרתו מגובשת תכנית שיווקית למהלך שנועד לשכנע יותר ילדות, נערות ונשים לקחת חלק בפעילות ספורטיבית.
'דה בריף' ישתף במהלך את ג'י קידס מקבוצת ג.יפית, המתמחה במהלכי קד"מ הפונים לקהל הצעיר. מדובר בשיתוף פעולה שני של 2 המשרדים, שעובדים כיום על פרויקטים משותפים ללקוחות כמו בנק הפועלים ואורנג'.
- 23.דה בלוף - אחלה משרד פרסום (ל"ת)חח 10/08/2012 23:11הגב לתגובה זו
- 22.רעות 09/08/2012 19:05הגב לתגובה זוכמה עליבות
- 21.מי אמר הון שלטון? (ל"ת)אבי 09/08/2012 18:24הגב לתגובה זו
- רק כמה טוקבקיסטים קנאים שלא מכירים את ההצעה (ל"ת)נדב 21/03/2013 22:13הגב לתגובה זו
- 20.נדב מנסדורף 09/08/2012 17:49הגב לתגובה זומגיע לו.
- 19.רנית 09/08/2012 16:53הגב לתגובה זוסחתיין לניצחון הקטנים על הגדולים. לכןלם יש קשרים ואם אדלר וסמסונוב הלכו למכרז כנראה שהוא לא זניח. תעשו ותצליחו
- 18.יא אידיוט 09/08/2012 16:27הגב לתגובה זואידיוט
- 17.מי אמר מכור ולא קיבל? (ל"ת)עידו 09/08/2012 16:02הגב לתגובה זו
- 16.אורי 09/08/2012 15:55הגב לתגובה זוהילד המתבגר מלא בעצמו - עצוב
- 15.יש לו משרד פרסום - עסוק בלפרסם את עצמו כלהיום (ל"ת)ששי 09/08/2012 14:48הגב לתגובה זו
- 14.פאתטי (ל"ת)רכיב 09/08/2012 13:20הגב לתגובה זו
- 13.מישהו מעשרת הגדולים 09/08/2012 13:20הגב לתגובה זואנחנו עושים ימים כלילות על מהלכי פרסום אמיתיים. לא בכאילו. אנשים שמאמינים לשקרים של עצמם הם אנשים שמפחידים אותי. לא יודע כמה עובדים יש לניר וכמה המשרד הזה הוא שקר או אמת, אבל זה מרגיש כאילו הכתבה הזאת מנסה ליצור מומנטום למשרד שלא קיים באמת מחוץ לתחומי מערכת אייס.
- 12.זכי... 09/08/2012 13:18הגב לתגובה זוגם לכם היה מגיע פיצויי....
- 11."אמא סדרי לי את המכרז הזה, בא לי תאילנד!" (ל"ת)זבוב על הקיר 09/08/2012 13:16הגב לתגובה זו
- 10.רמי 09/08/2012 13:15הגב לתגובה זוחרטטן ברמות הכי גבוהות. מקומו בפוליטיקה
- 9.אהובה 09/08/2012 13:03הגב לתגובה זווכן, קשרים ולא כישורים. ברור שאבאמא בחשו בקלחת הזו. לא יזיינו לי את השכל שהוא לא מרוויח מהמדיה עמלות. וחוץ מזה, למה לא נתנו את התקציב ללפ"מ?
- 8.מרשים! (ל"ת)לימור 09/08/2012 13:00הגב לתגובה זו
- 7.אלברט איינשטיין 09/08/2012 12:35הגב לתגובה זוא.שיוכו המפגתי של אביו החורג של הזוכה. ב.שיוכה הפוליטי של שרת החינוך והספורט. לך תוכיח שלנמרוד אין אחות - אמא - אבא...
- 6.ת.ה 09/08/2012 11:36הגב לתגובה זושהכניס רגלו לזירה העצמאית בענף הפרסום תגידו מה שתגידו, כסף לא כסף, קשרי םא קשרים (אבוי אם מישהו היה נכנס לתחום הזה ללא קשרים). לאט לאט הוא בונה את עצמו ועושה את זה יופי וכל הכבוד לו על כך תפסיקו לבקר את המותג שהוא מביא עימו..אם יש לכם מה לבקשר בקרו את החבילה. אם המרוד או הוריו היו רוצים לקצר לילד את הדרך בצורה משמעותית, הם פשוט היו דוחפים לו כמה עשרות מליונים וזהו. אז חלאס, בנתיים הילד עובד קשה, מתנדב. תפרגנו, אל תהיו לוזרים
- אלברט איישטיין 09/08/2012 12:38הגב לתגובה זולא היה מדובר בלקוח ממשלתי - לגוף פרטי מותר לעשות מה שטוב בעיניו. לגוף ממשלתי - לא
- 5.אסא 09/08/2012 11:16הגב לתגובה זוושימותו הקנאים... אני חייב לך לימונצ׳לו ליום הולדת, הסבר בהמשך
- 4.לא מפרגן 09/08/2012 11:04הגב לתגובה זואבל במקרה כזה ברור שהקשר המשפחתי והפוליטי לתקציב השפיע. לא ישכנעו אותי אחרת. נמרוד לא זוכה ביושר על עבודה טובה אלא מפעיל קשרים במכרזים פוליטיים. שיבושם לו.
- יוני 09/08/2012 11:17הגב לתגובה זוברור שהוא לא זוכה על עבודה טובה. זה מהסיבה הפשוטה שהוא לא עושה עבודה טובה. משרד פרסום מביך.
- 3.כל הכבוד אחלה משרד!!! (ל"ת)קובי 09/08/2012 10:58הגב לתגובה זו
- 2.בהצלחה תותח!! (ל"ת)יהב 09/08/2012 10:06הגב לתגובה זו
- 1.ארז 09/08/2012 09:26הגב לתגובה זובחירה איומה
- דנדי 09/08/2012 17:35הגב לתגובה זובהצלחה גדולה

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
