מתחת לאף של הגדולים: 'דה בריף' של נמרוד ניר זכה בתקציב הפרסום של אתנה
בזמן שהאולימפיאדה עוד מהדהדת ברקע - משרד הפרסום 'דה בריף' בבעלותו של נמרוד ניר הצליח לגבור על משרדי פרסום מהעשירייה הראשונה בדרך לזכייה בתקציב הפרסום של אתנה - גוף ציבורי שפועל מטעם משרד התרבות והספורט במטרה לעודד השתתפות נשים בספורט.
על המכרז שהתנהל בשבועות האחרונים ומוערך ב-8 מיליון שקלים במחיר ריאלי שנתי, התחרו מספר משרדי פרסום מובילים, בהם אדלר חומסקי, גליקמן נטלר סמסונוב ועוד משרדים מהעשירייה הראשונה.
שיתוף הפעולה של 'דה בריף', משרד הספורט ואתנה כבר יצא לדרכו במסגרתו מגובשת תכנית שיווקית למהלך שנועד לשכנע יותר ילדות, נערות ונשים לקחת חלק בפעילות ספורטיבית.
'דה בריף' ישתף במהלך את ג'י קידס מקבוצת ג.יפית, המתמחה במהלכי קד"מ הפונים לקהל הצעיר. מדובר בשיתוף פעולה שני של 2 המשרדים, שעובדים כיום על פרויקטים משותפים ללקוחות כמו בנק הפועלים ואורנג'.
- 23.דה בלוף - אחלה משרד פרסום (ל"ת)חח 10/08/2012 23:11הגב לתגובה זו
- 22.רעות 09/08/2012 19:05הגב לתגובה זוכמה עליבות
- 21.מי אמר הון שלטון? (ל"ת)אבי 09/08/2012 18:24הגב לתגובה זו
- רק כמה טוקבקיסטים קנאים שלא מכירים את ההצעה (ל"ת)נדב 21/03/2013 22:13הגב לתגובה זו
- 20.נדב מנסדורף 09/08/2012 17:49הגב לתגובה זומגיע לו.
- 19.רנית 09/08/2012 16:53הגב לתגובה זוסחתיין לניצחון הקטנים על הגדולים. לכןלם יש קשרים ואם אדלר וסמסונוב הלכו למכרז כנראה שהוא לא זניח. תעשו ותצליחו
- 18.יא אידיוט 09/08/2012 16:27הגב לתגובה זואידיוט
- 17.מי אמר מכור ולא קיבל? (ל"ת)עידו 09/08/2012 16:02הגב לתגובה זו
- 16.אורי 09/08/2012 15:55הגב לתגובה זוהילד המתבגר מלא בעצמו - עצוב
- 15.יש לו משרד פרסום - עסוק בלפרסם את עצמו כלהיום (ל"ת)ששי 09/08/2012 14:48הגב לתגובה זו
- 14.פאתטי (ל"ת)רכיב 09/08/2012 13:20הגב לתגובה זו
- 13.מישהו מעשרת הגדולים 09/08/2012 13:20הגב לתגובה זואנחנו עושים ימים כלילות על מהלכי פרסום אמיתיים. לא בכאילו. אנשים שמאמינים לשקרים של עצמם הם אנשים שמפחידים אותי. לא יודע כמה עובדים יש לניר וכמה המשרד הזה הוא שקר או אמת, אבל זה מרגיש כאילו הכתבה הזאת מנסה ליצור מומנטום למשרד שלא קיים באמת מחוץ לתחומי מערכת אייס.
- 12.זכי... 09/08/2012 13:18הגב לתגובה זוגם לכם היה מגיע פיצויי....
- 11."אמא סדרי לי את המכרז הזה, בא לי תאילנד!" (ל"ת)זבוב על הקיר 09/08/2012 13:16הגב לתגובה זו
- 10.רמי 09/08/2012 13:15הגב לתגובה זוחרטטן ברמות הכי גבוהות. מקומו בפוליטיקה
- 9.אהובה 09/08/2012 13:03הגב לתגובה זווכן, קשרים ולא כישורים. ברור שאבאמא בחשו בקלחת הזו. לא יזיינו לי את השכל שהוא לא מרוויח מהמדיה עמלות. וחוץ מזה, למה לא נתנו את התקציב ללפ"מ?
- 8.מרשים! (ל"ת)לימור 09/08/2012 13:00הגב לתגובה זו
- 7.אלברט איינשטיין 09/08/2012 12:35הגב לתגובה זוא.שיוכו המפגתי של אביו החורג של הזוכה. ב.שיוכה הפוליטי של שרת החינוך והספורט. לך תוכיח שלנמרוד אין אחות - אמא - אבא...
- 6.ת.ה 09/08/2012 11:36הגב לתגובה זושהכניס רגלו לזירה העצמאית בענף הפרסום תגידו מה שתגידו, כסף לא כסף, קשרי םא קשרים (אבוי אם מישהו היה נכנס לתחום הזה ללא קשרים). לאט לאט הוא בונה את עצמו ועושה את זה יופי וכל הכבוד לו על כך תפסיקו לבקר את המותג שהוא מביא עימו..אם יש לכם מה לבקשר בקרו את החבילה. אם המרוד או הוריו היו רוצים לקצר לילד את הדרך בצורה משמעותית, הם פשוט היו דוחפים לו כמה עשרות מליונים וזהו. אז חלאס, בנתיים הילד עובד קשה, מתנדב. תפרגנו, אל תהיו לוזרים
- אלברט איישטיין 09/08/2012 12:38הגב לתגובה זולא היה מדובר בלקוח ממשלתי - לגוף פרטי מותר לעשות מה שטוב בעיניו. לגוף ממשלתי - לא
- 5.אסא 09/08/2012 11:16הגב לתגובה זוושימותו הקנאים... אני חייב לך לימונצ׳לו ליום הולדת, הסבר בהמשך
- 4.לא מפרגן 09/08/2012 11:04הגב לתגובה זואבל במקרה כזה ברור שהקשר המשפחתי והפוליטי לתקציב השפיע. לא ישכנעו אותי אחרת. נמרוד לא זוכה ביושר על עבודה טובה אלא מפעיל קשרים במכרזים פוליטיים. שיבושם לו.
- יוני 09/08/2012 11:17הגב לתגובה זוברור שהוא לא זוכה על עבודה טובה. זה מהסיבה הפשוטה שהוא לא עושה עבודה טובה. משרד פרסום מביך.
- 3.כל הכבוד אחלה משרד!!! (ל"ת)קובי 09/08/2012 10:58הגב לתגובה זו
- 2.בהצלחה תותח!! (ל"ת)יהב 09/08/2012 10:06הגב לתגובה זו
- 1.ארז 09/08/2012 09:26הגב לתגובה זובחירה איומה
- דנדי 09/08/2012 17:35הגב לתגובה זובהצלחה גדולה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
