תקציב הפרסום של בנק אגוד: לעומק התודעה ודרורי שלומי שקד במכרז

הבנק פנה גם לברוקנר נטע יער וזה נוטה שלא להתמודד, משרד נוסף - LEAD החליט שלא יתמודד. עוד בטרם המכרז קמפיין חדש לבנק יעלה בקרוב באמצעות 'לעומק' שקיבלו את התקציב במלואו לאחר הפרידה מפובליסיס
משה בנימין | (8)

מספר חודשים לאחר שהעביר את תקציב הפרסום מפובליסיס גלר נסיס למשרד הפרסום לעומק התודעה, שטיפל עד אז רק בגזרת האינטראקטיב יוצא בנק איגוד למכרז הצפוי על תקציב הפרסום.

בחודש שעבר עלה לאוויר הקמפיין האחרון של בנק אגוד שכלל סרט פרסומת בטלוויזיה, שילוט חוצות ועוד. בבנק שסיים את ההתקשרות עם משרד הפרסום פובליסיס גלר נסיס לאחר שנים של עבודה משותפת הודיעו למשרד הפרסום לעומק התודעה שקיבל את מלוא הפעילות כי לקראת 2013 הבנק יחויב לצאת למכרז, אליו גם הוא יוזמן. במקביל להליך המכרזי שמנהל הבנק נודע לאייס כי שבועות הקרובים יעלה לאוויר קמפיין חדש של הבנק בניהולו של 'לעומק התודעה'.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

על פניו נראה כי זהות המשרד שיקבל לידיו את הטיפול בתקציב הפרסום תוכרע בין דרורי שלומי שקד ולעומק התודעה. גורמים בענף ציינו כי לדרורי שלומי שקד נקודת פתיחה טובה יותר מעצם ההיכרות המוקדמת של יורם דרורי, מבעלי המשרד, וחיים פרייליכמן מנכ"ל הבנק המשמש בתפקיד מאז 2006. עוד ניתן לציין את הנסיון שיש למשרד בקטגוריית הפיננסים (בנק יהב) ואת הקמפיין המוצלח של שקד, משותפי המשרד, עבור אקסלנס מימיו בענבר מרחב שקד.

לאייס נודע כי LEAD מקבוצת אדלר חומסקי לא יתמודד על התקציב. בברוקנר נטע יער טרם נפלה ההחלטה הסופית אך מסתמן כי הוא יעדיף שלא להתמודד. יוזכר כי בשנת 2011 עמד תקציב הפרסום של בנק אגוד על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בתקציב שעמד על כ-12 מיליון שקלים, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

עבור דרורי שלומי שקד מדובר ב'בלון חמצן' חשוב שיכול להעניק למשרד אוויר לנשימה ורוח חדשה לאחר אובדן תקציב נובל אנרג'י (מסתמן שיעבור לאדלר חומסקי). במקרה של לעומק התודעה מדובר בתקציב שיכול להפוך אותם לחברים מן המניין ברשימת המשרדים המובילים בישראל. המשרד שגדל באופן עקבי ויציב לאורך השנים האחרונות צירף מספר תקציבים בשנה החולפת אך הבעת אמון מלקוח אסטרטגי כדוגמת בנק אגוד הוא החותמת אותה מחפש המשרד.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    נמאס מהגדולים 20/07/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    יהיה נחמד לראות הבעת אמון דווקא במשרדים היותר קטנים. הדור מתחלף, ישכיל איגוד לקחת משרד קטן שיתן את הנשמה. אין הבדל היום ברמה מקצועית בין המשרדים הקטנים לגדולים.
  • 6.
    משרד דוחה 19/07/2012 16:22
    הגב לתגובה זו
    מה הם עשו טוב? הפילו את בנק יהב עם סרט גרוע ופאתט אחרי שיהב כבר קיבל זכורות ואהובות? אם כבר, המנכ'ל היה צריך להבין שזה משרד לא מתאים לגעת בבנק אבל הוא מנכל תחת
  • 5.
    טוביה שיפמן 19/07/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    הוא חמקמק
  • 4.
    כישורים 19/07/2012 15:36
    הגב לתגובה זו
    זה באמת משנה אם משרד אחד יהיה טוב יותר? לקוחות יעברו אליו? לא , כי המנכל אין לו קומבינה עם המנכלים של הלקוחות.
  • 3.
    סוף סוף 19/07/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
    לקוח שיודע מה טוב לו פונה למשרד בגודל בינוני שיהיה קשוב לו ויתנהל איתו בגובה העיניים. לא עוד להשקיע מיליונים אצל הדינוזאורים הענקיים שמתכתבים איתך במיילים ובפנימיות מפוארות וריקות מתוכן. בנק אגוד עושה נכון ופונה למשרדים עם נשמה. לדעתי קצת ריזיקה לפנות ללעומק התודעה היות ואין להם ניסיון בתחום הבנקאות, אבל זאת כבר דעתי האישית
  • מכיר 19/07/2012 15:11
    הגב לתגובה זו
    נכון שהם קצת צעירים אבל החבר׳ה האלה יגיעו רחוק. הם הקיפו עצמם באנשים מעולים עם רזומה ובסוף זה מה שקובע. בדברים האלה פחות משנה מה המשרד עצמו עשה אלא מי מוביל את הדברים. הכי טוב שמתחיל להתחלף כאן דור.
  • 2.
    זאב 19/07/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    אני מאד אוהב את המשרד הזה ומה שהם עושים
  • 1.
    רונית 19/07/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    למה לא לבקש מעוד משרדים? ולמה מכאלו שניים בינוניים ומשעממים?