המכללה האקדמית להנדסה בי-ם במכרז על תקציב הפרסום: פנתה למשרדים
המכללה האקדמית להנדסה ירושלים בוחנת בשבועות האחרונים את מערך הפרסום, ולאחרונה פנתה למספר משרדים לקראת מכרז שעתיד לצאת לפועל - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות, תקציב הפרסום טופל על ידי B-WAY. לפני כן טופל התקציב על ידי גולדפרב אינטראקטיב ומשרד הפרסום הירושלמי ברלזון & רן לוי שנרכש לפני כשנה על ידי משרד הפרסום דרורי שלומי שקד. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2011 עמד תקציב הפרסום של המכללה על כ-1.7 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בתקציב של כ-2.5 מיליון שקלים.
- 1.Segev@557.co.il 15/07/2012 22:23הגב לתגובה זוגבצמרכז המודעות הארצי. 1800-800-557