המכללה האקדמית להנדסה בי-ם במכרז על תקציב הפרסום: פנתה למשרדים
המכללה האקדמית להנדסה ירושלים בוחנת בשבועות האחרונים את מערך הפרסום, ולאחרונה פנתה למספר משרדים לקראת מכרז שעתיד לצאת לפועל - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות, תקציב הפרסום טופל על ידי B-WAY. לפני כן טופל התקציב על ידי גולדפרב אינטראקטיב ומשרד הפרסום הירושלמי ברלזון & רן לוי שנרכש לפני כשנה על ידי משרד הפרסום דרורי שלומי שקד. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2011 עמד תקציב הפרסום של המכללה על כ-1.7 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בתקציב של כ-2.5 מיליון שקלים.
לאייס נודע עוד, כי לאחרונה פנתה המכללה למספר משרדי פרסום במטרה לעניין אותם בהתמודדות במכרז על תקציב הפרסום. זאת, כאשר באתר המכללה טרם פורסם באופן רשמי כי מכרז על תקציב הפרסום עומד לצאת לדרכו. לשם ההשוואה, המכללה להנדסה 'סמי שמעון' שתקציבה מטופל על ידי JWT דיגיטל פרסמה במהלך 2011 בהיקף גדול בהרבה מזה של האקדמית ירושלים, עם הוצאה שנאמדת ב-3.7 מיליון דולר במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר בהיקף פעילות שנאמד בכ-6 מיליון שקלים.
מהמכללה האקדמית להנדסה בירושלים נמסר לאייס: "המכללה טרם יצאה למכרז על תקציב הפרסום. בכוונת המכללה לצאת למכרז בזמן הקרוב ונשמח לעמוד איתכם בקשר לכשהמכרז יצא".
- 1.[email protected] 15/07/2012 22:23הגב לתגובה זוגבצמרכז המודעות הארצי. 1800-800-557