
מהלך שיווקי של Ray-Ban: יציב עשרות אלפי זוגות משקפי שמש ברחבי ת"א
מותג משקפי השמש Ray-Ban ייצא במהלך שיווקי נרחב בסוף השבוע הקרוב, לציון 75 לחברה. במסגרת המהלך שמאחוריו עומד משרד הפרסום זרמון DDB, תציב Ray-Ban, באמצעות משרד הקד"מ 'טרגט מרקט', עשרות אלפי זוגות משקפי שמש דמויי Ray-Ban ברחבי תל אביב.
אל משקפי הדמה יוצמדו בלונים ומדבקה. מבין הרבבות, 30 איש יוזמנו לחנות לקבל משקפי שמש אמיתיים של המותג.
במקביל תעלה חברת 'לוקסאוטיקה ישראל', המשווקת את המותג בישראל, בקמפיין שיציג את כל העשורים בהם פועל המותג משנות ה-30' ועד ימינו. בכל נקודות המכירה המשווקות את המותג בישראל תימכר קולקציה חדשה הכוללת מהדורות מיוחדות של המותג. במהלך כולו יושקעו כ-2 מיליון שקלים.
המותג Ray-Ban נולד ב-1937 כפיתוח של משקפי שמש שנוצרו בעבור טייסי הקרב של צבא ארה"ב, וברבות השנים אומץ על ידי הנשיא ג'ון קנדי, והשחקנים ג'יימס דין ואודרי הפבורן, הנשיא אובמה ועוד.
בזרמון DDB מציינים כי "מדובר במהלך פרסומי-שיווקי מקורי, בשונה משאר הקמפיינים של Ray Ban שהם לרוב אדפטציות של פרסומות מחו"ל, תוך אמונה כי דווקא הפשטות של המהלך, המפגיש את האנשים פנים אל פנים עם משקפי השמש בסיטואציה מעוררת הפתעה של מציאת דבר בעל ערך ברחוב, יגרור באזז אשר יתפשט מעצמו דרך הסלולר ושלל הרשתות החברתיות".
- 4.קעקול 30/07/2012 14:36הגב לתגובה זועם הבושם של כריסטינה אגילרה
- 3.מהלך מעייף. כל כך לא מתאים למותג סקסי כזה (ל"ת)אסף 12/07/2012 13:17הגב לתגובה זו
- 2.גיבובי שטויות (ל"ת)D 07/07/2012 13:32הגב לתגובה זו
- 1.דודי 06/07/2012 17:47הגב לתגובה זובמצגת זה נשמע נהדר. הלקוח התלהב. מהלך גרילה , שטח, בולשיט בולשיט, אנשים בתל אביב ישתגעו. בפועל זה לא מעניין אף אחד. סתם התנהלות קמצנית . שתי מליון כינים. זה מה שזה עלה