RAY BAN ריי באן
צילום: לוגו

מהלך שיווקי של Ray-Ban: יציב עשרות אלפי זוגות משקפי שמש ברחבי ת"א

מותג המשקפיים מציין 75 שנה בפעילות שיווקית נרחבת בישראל בסוף השבוע הקרוב, בעלות של כ-2 מיליון שקלים. 30 יקבלו משקפיים אמיתיים
כתבי אייס | (4)

מותג משקפי השמש Ray-Ban ייצא במהלך שיווקי נרחב בסוף השבוע הקרוב, לציון 75 לחברה. במסגרת המהלך שמאחוריו עומד משרד הפרסום זרמון DDB, תציב Ray-Ban, באמצעות משרד הקד"מ 'טרגט מרקט', עשרות אלפי זוגות משקפי שמש דמויי Ray-Ban ברחבי תל אביב.

אל משקפי הדמה יוצמדו בלונים ומדבקה. מבין הרבבות, 30 איש יוזמנו לחנות לקבל משקפי שמש אמיתיים של המותג.

במקביל תעלה חברת 'לוקסאוטיקה ישראל', המשווקת את המותג בישראל, בקמפיין שיציג את כל העשורים בהם פועל המותג משנות ה-30' ועד ימינו. בכל נקודות המכירה המשווקות את המותג בישראל תימכר קולקציה חדשה הכוללת מהדורות מיוחדות של המותג. במהלך כולו יושקעו כ-2 מיליון שקלים.

המותג Ray-Ban נולד ב-1937 כפיתוח של משקפי שמש שנוצרו בעבור טייסי הקרב של צבא ארה"ב, וברבות השנים אומץ על ידי הנשיא ג'ון קנדי, והשחקנים ג'יימס דין ואודרי הפבורן, הנשיא אובמה ועוד.

בזרמון DDB מציינים כי "מדובר במהלך פרסומי-שיווקי מקורי, בשונה משאר הקמפיינים של Ray Ban שהם לרוב אדפטציות של פרסומות מחו"ל, תוך אמונה כי דווקא הפשטות של המהלך, המפגיש את האנשים פנים אל פנים עם משקפי השמש בסיטואציה מעוררת הפתעה של מציאת דבר בעל ערך ברחוב, יגרור באזז אשר יתפשט מעצמו דרך הסלולר ושלל הרשתות החברתיות".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    קעקול 30/07/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
    עם הבושם של כריסטינה אגילרה
  • 3.
    מהלך מעייף. כל כך לא מתאים למותג סקסי כזה (ל"ת)
    אסף 12/07/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גיבובי שטויות (ל"ת)
    D 07/07/2012 13:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דודי 06/07/2012 17:47
    הגב לתגובה זו
    במצגת זה נשמע נהדר. הלקוח התלהב. מהלך גרילה , שטח, בולשיט בולשיט, אנשים בתל אביב ישתגעו. בפועל זה לא מעניין אף אחד. סתם התנהלות קמצנית . שתי מליון כינים. זה מה שזה עלה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.