לקראת 'קאן ליונס' 2012: ההיסטוריה המפתיעה של המשרדים שזכו בתחרות
לפסטיבל קאן חוקים משלו, את זה למדו על בשרם המשרדים מישראל לאורך השנים. הדוגמא הבולטת ביותר היא העובדה שהזכייה הגדולה והמרשימה ביותר, בפרס הגראנד פרי (המוענק לעבודה איכותית באופן יוצא דופן) הושגה על ידי המשרד המגזרי 'טריו' מקבוצת אדלר חומסקי ב-2005.
באותו האופן, מאז הזכייה ב-2005 (וזכייה היסטורית מוקדמת יותר, בארד ל'אריאלי' בשנות ה-80) לא הצליחו מספר משרדים גדולים במונחים ישראליים לגרוף זכיות. מי שכן נכנסו לדפי ההיסטוריה של פסטיבל הפרסום הגדול בעולם הם שלמור אבנון עמיחי, שמעוני פינקלשטיין ברקי, אדלר חומסקי ובאומן בר ריבנאי.
כאמור, פרס הגראנד פרי המכובד שאף משרד עדיין לא זכה בו מאז 2005 הוענק באותה השנה ל'טריו' המגזרי מקבוצת אדלר חומסקי בקטגוריית המדיה. המהלך המעוטר היה עבור אבקת הכביסה 'ביומט' בפעילות שנהגתה על ידי היחידה החרדית במשרד ולטובת הקהל החרדי. באותו קמפיין נקרא הציבור לתרום בגדים לפרוקטר & גמבל. החברה התחייבה לכבס את הבגדים בביומט ולתרום אותם לארגוני חסד. הבגדים הותרמו במשאיות ממותגות תחת השם ביומט וכתוצאה מהמהלך נתח השוק של המותג בקרב המגזר החרדי הוכפל.
- 5.מגיע לו גם אזכור 12/06/2012 15:38הגב לתגובה זובמודעה של אורי מרק.
- 4.טריו היה משרד מיוחד במינו. חבל שחומסקי חיסלו. (ל"ת)לקוח 12/06/2012 15:36הגב לתגובה זו
- 3.לקוחה 12/06/2012 14:43הגב לתגובה זובחיים לא הייתי מנחשת שהם ברשימה עם כאלה הישגים. עוד יותר מדהים זה שמקאן ומשרדים אחרים שעבדתי איתם מעולם לא זכו בקאן.
- 2.מאיר פעיל 12/06/2012 14:39הגב לתגובה זובואו לא ניתן לשכתב את ההיסטוריה: פרסום אריאלי ז"ל הוא הראשון שזכה באריה זהב בקאן. אריאלי גם מחזיק אריה כסף ואריה ברונזה. שלושתם אגב על סרטוני טלוויזיה!!, תחום שאף משרד פרסום ישראלי לא הצליח להיכנס אליו עד היום. וזה הפירוט: אריה זהב: סרטון של אמנון אריאלי בכבודו ובעצמו (סוף שנות ה-60 או תחילת שנות ה-70) לחומר נגד יתושים. הסרטון צולם בלונה פארק עם הפליט יתושים, הרובה המיושן ההוא שהיה מתיז ספריי נגד יתושים. אריה כסף: סרטון של רביב יצחקי (שנות ה-80) להלנה רובינשטיין, עם השיר של ניקה קוסטה. אריה ברונזה: סרטון של עמוס טל-שיר (שנות ה-60) לבנק לאומי, מחשבים לשירות אנשים. אז עם כל הכבוד לכל הגדעון עמיחיים והפינקלשטיינים (ויש כבוד), בואו לא ניתן לשכתב את ההיסטוריה ולעשות יח"צ על הגב של חוסר הידיעה.
- תודה על החידוד, לא ידעתי (ל"ת)יוחאי 12/06/2012 15:21הגב לתגובה זו
- 1.איילין 12/06/2012 14:01הגב לתגובה זוfake, fake, fake מה משותף? כולם למדו מגדעון לעשות גוסטים ולעטוף יפה בקייסים מהלכים לא קיימים.
- נסלי ברדה 13/06/2012 00:19הגב לתגובה זונכון, מהלך פרה מסביב לעולם של באומן הוא פייק ולא הושקע בו יותר מ 2.90 ש"ח. מפגר. טיפש. אינפנטיל. צר עין. שיבוא לך שחור בחלום. שתיפול על האף. שלא תירדם 5 לילות רצוף. שתקבל דוח על מעבר באור אדום. ש ש ש ש...אופפפ.
- קובי ברקי 12/06/2012 15:09הגב לתגובה זוולא בשנות ה-60 כו שכתבת. טוב, אני מבין, הסקלרוזה.