סוכנות הפרסום twentythree תטפל בתקציב הפרסום הדיגיטלי של Smart-Trike
סוכנות הפרסום twentythree, בבעלותם של ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי, זכתה במכרז על תקציב הפרסום וניהול המוניטין הדיגיטלי של Smart-Trike, מותג התלת-אופן לפעוטות, מהמובילים בעולם. בנוסף ל-twentythree השתתפו במכרז מספר משרדי פרסום מובילים.
הפעילות כוללת בין ניהול הפעילות השיווקית דיגיטלית, שירותי Brand Monitoring בינלאומיים במספר שפות ועבודה במגוון רחב של זירות דיגיטליות וחברתיות בהן פייסבוק, טוויטר, YouTube ועוד. כמו כן, twentythree תנהל עבור Smart-Trike קמפיינים דיגיטליים באנגליה, קנדה, אוסטרליה, צ'כיה ועוד.
Smart-Trike הינו המותג המוביל בעולם בתחום תלת-אופניים לפעוטות ונמכר מדי שנה בכ-1.7 מיליון יחידות ב-50 מדינות. המותג אף זכה בפרסים יוקרתיים עבור עיצוב ופיתוח. יוסי צרפתי, מבעלי twentythree: "בעידן בו ליטר דלק מגיע למחיר של שמונה שקלים ומדד זיהום האוויר שובר שיאים, אנו רואים בחינוך הדור החדש לשימוש באופניים כבר מגיל צעיר עניין של לא פחות משליחות".
אסנת פיינגולד, ראש תחום תקשורת-שיווקית ב-Smart Trike: "במסגרת מהלך אסטרטגי מקיף בו הפנינו את מרבית המשאבים לעולם הדיגיטל, נפגשנו עם גופים רבים ובחרנו ב-twentythree מכיוון שהם הוכיחו את ההבנה הכי מעמיקה בפלטפורמות הדיגיטליות השונות והציעו פתרונות ייחודיים ויצירתיים".
- 3.מוטי 01/05/2012 21:56הגב לתגובה זו23 מצליחים לפצח את ה DNA של השיווק הנכון ללקוח ורחוקים מהשטאנץ המקובל והמסורתי.
- 2.ברק 01/05/2012 18:00הגב לתגובה זוכל הכבוד לצוות 23. הם עשו דברים מדהימים עד עכשיו ומזכירים לנו שמשרדי פרסום זה לא העתק/הדבק
- 1.בלה בלה לנד 01/05/2012 10:25הגב לתגובה זודרורי שלומי?
- משרד פרסום מהשורה הראשונה... (ל"ת)כיסא 23... 01/05/2012 16:32הגב לתגובה זו