תקציב הפרסום של קבוצת מרכזי השירות 'הילוך שישי' יטופל במשרד הפרסום KDA

תקציב הפרסום של 'הילוך שישי' מוערך בכ-2 מיליון שקלים בשנה. KDA הוקם בשנה החולפת ועל בעליו נמנים קרן קיי, אורן דיבון ודני אהרונסון
משה בנימין | (4)

תקציב הפרסום של 'הילוך שישי' - קבוצת מרכזי השירות והמכירה לרכב, עבר לטיפולו של משרד הפרסום KDA, בבעלות קרן קיי, אורן דיבון ודני אהרונסון. התקציב הפרסום שמוערך בכ-2 מיליון שקלים בשנה, טופל עד לאחרונה על ידי משרד הפרסום "הביליניים", בבעלותם של גיל ואורי ביילין.

משרד הפרסום KDA הוקם בשנה החולפת על ידי קרן קיי - ששימשה כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס גלר-נסיס והחלה את דרכה כמנהלת קריאייטיב במקאן אריקסון, אורן דיבון ששימש כמנהל אשכול לקוחות בפובליסיס גלר-נסיס ודני אהרונסון.

בין לקוחות המשרד נמנים 'רשת מועדוני הכושר Great Shape', 'פריניר', 'יקב תבור' ו'סיגל דקל'.

קבוצת הילוך שישי כוללת שבעה מרכזי שירות לרכב ושש סוכנויות מכירה באזור המרכז. הקבוצה מורשית ע"י היבואנים לטפל, בסניפים השונים, בעשרה מותגי רכב: יונדאי, סובארו, רנו, ניסאן, פיג'ו, סיטרואן, סוזוקי, פיאט, מיצובישי וטויוטה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עדיף ניוטראל על פני הילוך שישי (ל"ת)
    המכונאי 26/04/2012 09:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ד. 25/04/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
    גנבים רמאים שקרנים..... ועוד עוברים 2 משרדים תוך שנה.... הנה האמת מולכם......
  • 2.
    לקוחה מהגהנום 24/04/2012 21:44
    הגב לתגובה זו
    החליפו שני משרדים בפחות משנה וחצי!!
  • 1.
    מברוכ! בהצלחה! (ל"ת)
    הפלאשיסט 24/04/2012 18:28
    הגב לתגובה זו