תקציב הפרסום של קבוצת מרכזי השירות 'הילוך שישי' יטופל במשרד הפרסום KDA
תקציב הפרסום של 'הילוך שישי' - קבוצת מרכזי השירות והמכירה לרכב, עבר לטיפולו של משרד הפרסום KDA, בבעלות קרן קיי, אורן דיבון ודני אהרונסון. התקציב הפרסום שמוערך בכ-2 מיליון שקלים בשנה, טופל עד לאחרונה על ידי משרד הפרסום "הביליניים", בבעלותם של גיל ואורי ביילין.
משרד הפרסום KDA הוקם בשנה החולפת על ידי קרן קיי - ששימשה כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס גלר-נסיס והחלה את דרכה כמנהלת קריאייטיב במקאן אריקסון, אורן דיבון ששימש כמנהל אשכול לקוחות בפובליסיס גלר-נסיס ודני אהרונסון.
בין לקוחות המשרד נמנים 'רשת מועדוני הכושר Great Shape', 'פריניר', 'יקב תבור' ו'סיגל דקל'.
קבוצת הילוך שישי כוללת שבעה מרכזי שירות לרכב ושש סוכנויות מכירה באזור המרכז. הקבוצה מורשית ע"י היבואנים לטפל, בסניפים השונים, בעשרה מותגי רכב: יונדאי, סובארו, רנו, ניסאן, פיג'ו, סיטרואן, סוזוקי, פיאט, מיצובישי וטויוטה.
- 4.עדיף ניוטראל על פני הילוך שישי (ל"ת)המכונאי 26/04/2012 09:58הגב לתגובה זו
- 3.ד. 25/04/2012 16:25הגב לתגובה זוגנבים רמאים שקרנים..... ועוד עוברים 2 משרדים תוך שנה.... הנה האמת מולכם......
- 2.לקוחה מהגהנום 24/04/2012 21:44הגב לתגובה זוהחליפו שני משרדים בפחות משנה וחצי!!
- 1.מברוכ! בהצלחה! (ל"ת)הפלאשיסט 24/04/2012 18:28הגב לתגובה זו