TV

לא רק בשטראוס - איך צרכנים הופכים לפרסומאים ומשפיעים על סדר היום: "זה גרילה שעלולה להתפתח לטרור צרכני"

ד"ר יניב גוילי מהקריה האקדמית אונו בראיון וידאו לאייס על כוחו של הצרכן והפשטות בה תמונה בפייסבוק או סרטון ויראלי יכולים לשנות סדר יום
משה בנימין | (3)

המקרה האקטואלי של חרם הצרכנים נגד שטראוס - סערה שממשיכה את תנועת המחאה הצרכנית של השנה האחרונה בישראל מציג פעם נוספת את מעבר הכוח לידי הצרכנים.

ד"ר יניב גוילי, מהחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, סיפר לאייס על אחת התופעות שמשנה את ענף הפרסום והשיווק בשנים האחרונות ובאה לידי ביטוי גם במקרה של שטראוס. מדובר ב-Consumr Generated Ads, פרסומות שמקורן בגדודי צרכנים כועסים, אוהדים או בעלי אג'נדה כזו או אחרת. הפלטפורמה הדיגיטלית משמשת כזרז שמצליח לקצר את התהליכים וכך, תמונה אקראית של צרכן ישראלי מניו ג'רזי מצליחה להביא לצניחה במניות שטראוס בישראל.

דוגמאות נוספות ל-Consumr Generated Ads - דוריטוס - סופרבול 2012. פרסומת שנעשתה על ידי צרכנים

וכאן אצלנו - נציג חברת yes יוצא מהכלים. סרטון שהעלה לקוח החברה

ד"ר יניב גוילי הוא מסגל המרצים של 'החוג לפרסום ותקשורת שיווקית' בקריה האקדמית אונו

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חוצפה שאנחנו משלמים מחירים כאלה!! (ל"ת)
    אור 23/02/2012 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלה 22/02/2012 23:07
    הגב לתגובה זו
    אחד המרצים המעולים ביותר!!!
  • סקפטי 23/02/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
    הבעיה שהוט עוד יותר גרועים. שקרנים כולם