לא רק בשטראוס - איך צרכנים הופכים לפרסומאים ומשפיעים על סדר היום: "זה גרילה שעלולה להתפתח לטרור צרכני"
המקרה האקטואלי של חרם הצרכנים נגד שטראוס - סערה שממשיכה את תנועת המחאה הצרכנית של השנה האחרונה בישראל מציג פעם נוספת את מעבר הכוח לידי הצרכנים.
ד"ר יניב גוילי,
דוגמאות נוספות ל-Consumr Generated Ads - דוריטוס - סופרבול 2012. פרסומת שנעשתה על ידי צרכנים
וכאן אצלנו - נציג חברת yes יוצא מהכלים. סרטון שהעלה לקוח החברה
ד"ר יניב גוילי הוא מסגל המרצים של 'החוג לפרסום ותקשורת שיווקית' בקריה האקדמית אונו
- 2.חוצפה שאנחנו משלמים מחירים כאלה!! (ל"ת)אור 23/02/2012 13:41הגב לתגובה זו
- 1.אלה 22/02/2012 23:07הגב לתגובה זואחד המרצים המעולים ביותר!!!
- סקפטי 23/02/2012 10:58הגב לתגובה זוהבעיה שהוט עוד יותר גרועים. שקרנים כולם