DELETE
צילום: BizTv, בוצ'צ'ו

דרוקר: "רדיפת השמלות של רוזן הייתה מוכרת; הקללות והאיומים - ממש לא"

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 10' מתייחס בבלוג שלו לפרשת עמנואל רוזן, וטוען כי במהלך השנים חשב כי התנהגותו של רוזן אינה הטרדה מינית
אלכסנדר כץ | (9)

התייחסות ראשונה של בכיר בחברת החדשות של ערוץ 10 לפרשת עמנואל רוזן. העיתונאי רביב דרוקר פרסם הבוקר (יום ד') בבלוג האישי שלו, כי "רדיפת השמלות" של רוזן הייתה ידועה לכל, אולם לא היה ידוע לו על התנהלות שגובלת בפלילים.

דרוקר סיפר על שיחת מסדרון שהתנהלה במהלך פרשת משה קצב. "חלק מהשותפות לשיחה עשו מין פרצוף הזה של 'תפסיקו עם הצביעות הזאת' (מדוע הנשים לא התלוננו על קצב, א"כ). התחילה שיחה על ערוץ 10 - האם גם אצלנו יש מטרידנים והאם גם אנחנו שותקים. השם של עמנואל רוזן עלה. עמנואל ואני מעולם לא היינו חברים. בשנים הרגועות שלנו, היינו עמיתים לעבודה שמנהלים יחסי עבודה סבירים. היו גם שנים אחרות. 'נו, אז אולי תספרו לי מה הוא בדיוק עושה', הבטחתי שאם הוא מטריד, אני אעשה עם זה משהו. אחת מהן סיפרה. הוא מעביר לי פתאום סמסים בחצות. אני לא זוכר את נוסח הסמסים, אבל זה היה משהו בסגנון - רוצה לבוא אליי, אני יכול לבוא אלייך, משהו כזה. היא המשיכה וסיפרה שהם בכלל לא מכירים. היכרות חטופה של מסדרון. 'איך את מגיבה?', 'התעלמתי ומתישהו זה נפסק'".

לדברי דרוקר, המקרים אליהם נחשף לא היו תחת בגדר הטרדה מינית: "אולי לא החיזור הכי אלגנטי בעולם, אבל רחוק מלהיות הטרדה מינית".

דרוקר כתבה כי "רדיפת השמלות שלו (של רוזן, א"כ) הייתה מוכרת לכול. ההגעה לבתים בלי התרעה, הקללות, האיומים, ממש לא. האמת, אני עדיין מתקשה להאמין שזה קרה". לדבריו, "זה נשמע יותר כמו גבר חסר רגישות, אולי אפילו מגעיל, שלוקח בלי לשאול, שמנצל חיילת צעירה, שברגע של חולשה הזמינה אותו הביתה".

הוא ציין עוד כי הוא את העדות הראשונה בתחקיר 'הארץ', של א', הוא שמע עוד קודם לכן באמצעות מכר משותף. "היא מתארת ממש אונס... התיאור שאני שמעתי היה שונה בפרט אחד מרכזי. לא היה בו את אמירת ה'לא' תוך כדי יחסי המין. היה סוג של קיפאון, רצון שזה ייגמר, משהו כזה אמביוולנטי, אבל לא התנגדות".

גם דרוקר שמע על ההחלטה לפטר את רוזן מ'אולפן שישי', לדבריו בגלל תלונה של תחקירנית, אולם דרוקר טוען כי חשב שמדובר היה "ברומן בהסכמה שהסתבך והחלטה להדיח אותו משם, כפתרון פשרה שימנע את התפוצצות העניין, אבל אולי אני חוטא למישהו".

דרוקר מתייחס גם לתכנית 'קופסא שחורה' ב'רשת', אותה הגישו רוזן ובת זוגו של דרוקר, ענת גורן. פורסם כי בתחילה אמור היה אברי גלעד להגישה עם רוזן, אולם הוא סירב לעבוד עם רוזן במשותף. דרוקר כותב על כך היום: "אני גם קצת ספקן לגבי מה שפורסם על אברי גלעד. יכול להיות שהוא אמר משהו בזמן אמת לבכירים ב'רשת'. אני מניח שהוא לא ממציא את זה, אבל מה שפורסם זה שהוא היה צריך להגיש את תכנית התחקירים הזאת יחד עם עמנואל והוא סרב בגלל הנושא הזה. ובכן, מכל מה שאני יודע על התכנית הזאת, אברי גלעד מעולם לא היה אמור להגיש אותה ואם אני טועה, אז סליחה מראש".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    הקדימו את החגיגות ל-20:15 מצפים לראותך!!! (ל"ת)
    למר רוזן 02/05/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הכל בגוף שלישי 02/05/2013 08:04
    הגב לתגובה זו
    לא ראיתי תגובה אחת של נפגעת הכל בגוף שלישי נראה לי מוזר אולי הוא פלרטטן לא נראה לי מעבר
  • 6.
    פתטי עכשיו??? 01/05/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    אתה מוזמן לחגוג איתנו אליפות במוצ"ש בשעה 20:30 בככר מלכי ישראל!!!
  • 5.
    עמנואלה 01/05/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    הייתה עוברת בשקט אם היה מדובר באחד מעוזריו/מכריו/חבריו של ביבי למשל..אז רביב גם היית מסתפק בפוסט המיתמם הזה???צביעות מבחילה!!!
  • 4.
    רביב דרוקר תפסיק להתחסד-היה מוטב לך לשתוק (ל"ת)
    קולגה 01/05/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מדוע לא ניתן לקבל פרטים בשום מדיה רק ביזפורטל (ל"ת)
    אזרח מודאג 01/05/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עמנואל רוזן והשוטר הרע !!!! אך שגלגל מסתובב ל (ל"ת)
    n 01/05/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שירן 01/05/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    למעשה הוא אומר לא ידעתי מכלום, לא היה אונס, רק יציאות לא טובות של רוזן. יציאות לא טובות? שיילך לשירותים
  • צודק 100%. נשמע כמו התחסדות (ל"ת)
    01/05/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.