עלי מוחמד: "לא חושש להיות כאן, להפך"
בזמן שמיליוני אוהדים בעולם עוקבים אחר הסופר קלאסיקו בדמות המשחק בין ברצלונה לריאל מדריד, מדינת ישראל ממשיכה לחיות בצל המלחמה ועם העובדה שהספורט הישראלי מנותק לחלוטין. אוהדי הכדורגל בארץ ממתינים למשחקים של הקבוצות האירופאיות וביניהן מכבי חיפה.
חזר לישראל. מוחמד (צילום: טוויטר מכבי חיפה)
הירוקים חזרו השבוע לאימונים רק בקרב השחקנים הישראלים ובסוף השבוע הבא ייצאו למחנה אימונים בקפריסין ושם יצטרפו אליהם גם השחקנים הזרים. הקשר הניז'רי, עלי מוחמד, אומנם רשום כתושב ארעי ונחשב לישראלי אבל גם הוא בחר לצאת עם תחילת המלחמה לחו"ל והיום (שבת) חזר לישראל. עם חזרתו הביע מוחמד את עמדתו סביב המצב הביטחוני ואמר: "לו היו שלושה שבועות קשים ביותר עבורי. אני שמונה שנים בישראל, יש לי פה הרבה חברים, משפחה גדולה, כל הזמן הייתי איתם בקשר, שאלתי, דאגתי. היו לי ימים קשים מאד. הרגשתי שאני צריך לחזור לישראל, היה חשוב לי לחזור, זה הבית שלי, אין שאלה. לא חושש להיות כאן, להפך. כשאני פה יותר קל להתמודד עם המצב".
כוכב אחר של מכבי חיפה, נטע לביא, ששימש כקפטן ועבר לגמבה אוסקה עלה היום למשחק קבוצתו מול צרזו אוסקה עם נעליים שבהם היה כיתוב: "עם ישראל חי". קבוצתו של לביא הפסידה בתוצאה 1:0.
- לצד הגדולים ביותר - מי הישראלים שכבשו בליגת האלופות לפני גלוך?
- כמה שווה האימפריה של אבי נימני?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אקס נוסף של חיפה, ליאוניד קרופניק, ששיחק גם בבני סכנין וסקציה נס ציונה הביע תמיכה רחבה בישראל ואף הקים קרן למען משפחתו של חברו, אילון טל ז"ל, שנפל בהגנה על כפר עזה. השניים היו חברים טובים וכעת ינסה קרופניק להביע תמיכה כספית במשפחתו.
גם חיים רביבו אינו יורד מהכותרות וממשיך לתקוף את הממשל הטורקי ואת ההתאחדות הטורקית. רביבו העלה פוסט ובו כתב: "לא מבין מדוע לא מנתקים את היחסים עם טD7רקיה תומכי הטרור. הם דורכים על דגל ישראל, הפגנות, תחזירו את השגריר, סלקו את השגריר שלהם, תאסרו טיסות של טורקיש איירליינס. לא לטורקיה".
- 1.חרטולאריס 29/10/2023 07:08הגב לתגובה זואין מקום לשום מוחמד במדינת היהודים
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
