מרתיח: אוהדי סלטיק שוב הביעו תמיכה בפלשתינים; נאתכו יחזור לנבחרת?
היום הראשון של המחזור הרביעי בליגת האלופות היה מרגש עבור הכדורגל הישראלי בזכות שערו של אוסקר גלוך מול אינטר לאחריו הקדיש את השער לילדים החטופים בעזה, היום השני התנהל בצורה מבישה.
עדיף שהאצטדיון אתמול היה נשאר ריק (צילום: טוויטר סלטיק)
אלפי אוהדי סלטיק הניפו דגלי פלשתין במשחק מול אתלטיקו מדריד. יותר משעה לפני פתיחת המשחק כבר החלה התפאורה ביציע בדמות דגל פלשתין מפלקטים. במשך שנים היו לא מעט אוהדי סלטיק תומכי פלשתין אבל המפגן אתמול הוכיח שליאל עבדה כנראה לא יישאר שם בינואר. בעבר שיחקו בסלטיק שחקנים כמו בירם כיאל וניר ביטון אך הנושא לא עלה לכותרות. כעת, "הבריגדות הירוקות" עורכות מפגן תמיכה חמאס. עבדה עצמו כלל לא היה באצטדיון בכלל פציעה ונראה כי יעזוב בחודש ינואר את המועדון. בנוסף האוהדים צעקו ביציע: "תשוחרר פלשתין".
אירוע מכוער נוסף היה בצרפת במשחק בין פריז סן ז'רמן לבין מילאן. האוהדים הצרפתים הניפו שלט ובו נכתב: "המזרח התיכון, שכל הקורבנות התמימים ינוחו בשלום. פשע מלחמה בעזה, ומה עושה הקהילה הבינלאומית? פריז נגד כל צורות הטרור". בנוסף, הניפו אוהדי הקבוצה דגלי פלשתין ביציעים.
- לצד הגדולים ביותר - מי הישראלים שכבשו בליגת האלופות לפני גלוך?
- 14 מיליון אירו בשיאו: כמה שווה ביברס נאתכו, הקפטן שנפרד מהנבחרת?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאמן כוכב האדום בלגרד, ברק בכר, שלאחר נאום שלו לפני המשחק בו ריגש מדינה שלמה, החליט לעלות למשחק עם חליפה שחורה, עניבה שחורה וסיכה של דגל ישראל לאות הזדהות עם ימי האבל בישראל. בסרביה דווח כי מיד לאחר מסיבת העיתונאים של בכר, מאמן לייפציג, מרקו רוזה, שוחח עם הישראלי והביע את תנחומיו על הנרצחים בישראל.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
