חזרה לשפיות: מועדוני הכדורגל בישראל מנסים לחזור לשגרה
מדינת ישראל נמצאת בשבוע השני של המלחמה. כל פעילויות הספורט הופסקו באופן מלא וכעת מנסים מועדוני הכדורגל בישראל לחזור לשפיות. לאחרונה השתתפו השחקנים במספר פעילויות מבורכות של עידוד ילדים מקו העימות וגם החליטו להיות לצד משפחות שכולות והפצועים.
הכדורגל הישראלי עדיין רחוק מלחזור, אבל האימונים החלו (באדיבות מכבי חיפה)
מספר מועדונים שלא נמצאים בקו העימות חזרו כבר לשגרת אימונים ובניהם הפועל חדרה והפועל תל אביב. בחדרה זימנו גם מספר מועדונים מהצפון והדרום להגיע להתאמן במתחם האימונים והפועל קריית שמונה נענתה להצעה.
היום (שני) יחזרו לשגרה גם בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה. בנוסף, גם בשאר מועדוני ליגת העל והליגה הלאומית יבחנו את האופציה של חזרה לאימונים על פי הנחיות פיקוד העורף. על פי אותן הנחיות, ביהודה ושומרון (בכפוף להנחיות התנועה של פיקוד מרכז), שרון, ירקון, שפלת יהודה וירושלים מותרת התקהלות של עד 30 אנשים בשטח פתוח ועד 300 אנשים במבנה.
- היזמית התעכבה שנתיים - וזה מה שנגזר עליה
- חמישה חודשים אחרי המלחמה: קבלנים מסרבים לשפץ בתים שנפגעו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הבעיה האמיתית קיימת אצל שני המועדונים הישראלים באירופה, מכבי חיפה ומכבי תל אביב. הירוקים יתארחו בחמישי הבא אצל ויאריאל הספרדית ובשלב זה חזרו לאימונים חלקיים. כל הזרים וגם הקשר ליאור רפאלוב כלל לא נמצאים בישראל וקיבלו תוכנית אימונים, אך במועדון מנסים למצוא פיתרון של אימונים בחו"ל כפי שעשו מועדוני הכדורסל. גם מכבי תל אביב נמצאת בבעיה דומה לקראת המשחק מול זוריה האוקראינית. התל אביבים אמורים לארח את המפגש וכבר כעת ברור שהוא לא ייערך בישראל. האופציה הטובה ביותר היא החלפת ביתיות. גם במכבי חיפה וגם במכבי תל אביב מודעים להוצאות של המשך המשחקים באירופה בשל העובדה שהמשחקים לא יתקיימו בישראל.
בנושא אחר: אמש פרסמנו על סערה בעולם הערבי לאחר שכוכבי הכדורגל לא גינו באופן פומבי את ישראל. כרים בנזמה שמשחק באל איתיחאד כתב פוסט חריף שמצדד בפלסטין. בנזמה צייץ: "כל תפילותינו נתונות לתושבי עזה, ששוב מוצאים עצמם קורבנות של הפצצות בלתי מוצדקות שלא פוסחות על נשים או ילדים".
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
