מה תהיה המשכורת של המאמן הבא במכבי חיפה?
לאחר שלוש שנים אדירות עזב ברק בכר את הירוקים לטובת כוכב האדום בלגרד. מחליפו יקבל שכר נמוך בצורה משמעותית
מכבי חיפה זכתה השבוע באליפות השלישית ברציפות שהפכה גם לאליפות היסטורית: היא הפכה לקבוצה הישראלית הראשונה שזכתה באליפות המדינה באותה עונה בה הגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות. לאחר האליפות השלישית החליט מאמן הקבוצה, ברק בכר, לעזוב את המועדון וחתם לשנתיים בכוכב האדום בלגרד. בכר הסביר כי אחת הסיבות למעבר מחוץ לישראל זאת העובדה כי עמד באתגרים הגדולים במדינתו כאשר זכה בשש אליפויות בשמונה השנים האחרונות (3 עם מכבי חיפה ו-3 עם הפועל באר שבע). כמה ירוויח מי שהחליף אותו?
מתחיל דרך חדשה. בכר (צילום: כוכב האדום בלגרד)
נתחיל עם המספרים שלו. מדובר בשדרוג כלכלי משמעותי עבור בכר, שהרוויח בחיפה כ-350 אלף אירו לעונה ואף זכה למענקים של כ-100 אלף אירו נוספים לאור הצלחתו העונה. ואילו בקבוצתו החדשה צפוי להרוויח כ-1.2 מיליון אירו לעונה בחוזה לשנתיים. מכבי חיפה תקבל סכום של כחצי מיליון אירו על המעבר וזה מכיוון שלבכר היה חוזה גם לעונה הבאה בכרמל.
גם עוזריו יצטרפו אליו בבלגרד וביניהם עוזר המאמן גיא צרפתי, מאמן השוערים גיא ויזינגר, האנליסט אדם דיוויד והמאמן המנטאלי דני ענבר. גם הרביעייה הזאת תשדרג את עצמה: צרפתי וויזינגר צפויים להרוויח כ-300 אלף אירו לעונה ביחד - שזה יותר בצורה משמעותית משכרם בעונה האחרונה בחיפה.
- כמה כסף תפסיד מכבי חיפה אם תודח הערב מאירופה?
- הסיבה שמונעת ממכבי חיפה להחתים את אצילי ולביא: רשות המסים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההפתעה הגדולה מצד חיפה היא מחליפו של בכר - מסאי דגו. דגו, 37, גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ואף שיחק בקבוצה הבוגרת, אך משם עבר בלא מעט מועדונים כמו הפועל אשקלון, מכבי הרצליה, הפועל אשקלון, פאפוס מקפריסין ועוד. הפרישה של דגו הייתה ב-2014 ומשם עבר לקריירת האימון. עד כה, הקריירה שלו לא הייתה מזהירה במיוחד. שחר אימץ בעבר מודל של העלאת מאמנים כמו רוני לוי ואריק בנאדו מקבוצת הנוער לקבוצה הבוגרת - אבל הפעם זה היה מינוי שאיש לא ציפה לו.
את קריירת האימון החל דגו בנערים של הפועל תל אביב ולאחר מכן שימש כעוזר מאמן של שרון מימר בהפועל כפר סבא. הוא אף קיבל את הקבוצה לאחר עזיבתו של מימר. עוד אימן בהפועל אשקלון מליגת העל, עמה ירד לליגה הלאומית, וגם בהפועל פתח תקווה והפועל עכו מהליגה השנייה. בהמשך מונה למאמן קריית שמונה בליגת העל ממנה פוטר עוד בסיבוב הראשון.
במאי עונה שעברה מונה למאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה והוביל אותה לאליפות המדינה. בשבוע האחרון החליטו ראשי חיפה וביניהם המנהל המקצועי, גל אלברמן, לתת לדגו את המושכות בקבוצה הבוגרת.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 3.דן 22/05/2023 15:02הגב לתגובה זוזה כולל מענק פיטורים
- 2.דני 21/05/2023 23:39הגב לתגובה זוהוא צריך לשלם על שמקבל צנאס של החיים
- 1.דגו ברוך הבא! בהצלחה! (ל"ת)משה, חיפה 21/05/2023 07:06הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
