האוסטרלים באים: אוקטופוס מדיה נכנסת לישראל; זכתה במכרז "אחוזות החוף"

אוקטופוס האוסטרלית מתמחה בתחום טלוויזיות החוצות ותנסה לכבוש מנתחי השוק של Street.TV ו-CTV הפועלות כבר בארץ
משה בנימין |

חברת אוקטופוס מדיה האוסטרלית המתמחה בטלוויזיות חוצות החלה לפעול בישראל. בתחילת 2010 הוקמה טלוויזיית החוצות הראשונה של החברה בישראל ,בצומת הרח' דרך נמיר וארלוזורוב בתל אביב, סמוך לתחנת רכבת מרכז (סבידור), וזאת כפועל יוצא של מכרז פומבי מטעם "אחוזות החוף" בו זכתה החברה למשך 7 שנים ובהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקל. טלוויזיית חוצות נוספת הוקמה בפתח תקווה בצומת סגולה.

בעתיד הקרוב מתכננת החברה להקים מס' טלוויזיות חוצות במיקומים אסטרטגיים נוספים מתוך כוונה להגיע לפריסה ארצית. לדברי יעקב חן, המנכ"ל ואחד השותפים בחברה: "החברה החלה לפעול בישראל לאחר ניסיון רב שנים שנצבר בתחום הפרסום על גבי טלוויזיות החוצות באוסטרליה. בכוונתנו להקים בשלב הראשון כ 10 טלוויזיות בפריסה ארצית תוך הכנסת סטנדרטים גבוהים וחדשים לתחום עם טכנולוגיה מתקדמת ,פרי פיתוח עצמאי , ואיכות שידור ותמונה מהגבוהות בעולם".

חברת "אוקטופוס מדיה ישראל" ,הנמצאת בבעלות פרטית, הוקמה בשלהי 2008 ונרשמה בישראל. אוקטופוס מדיה האוסטרלית מפעילה כיום מספר טלוויזיות חוצות ענקיות בגודל של 40 מ"ר ומעלה מסוג LED ומאות מסכי פרסום דיגיטליים מסוג "פלזמה" במרכזי קניות בערים הגדולות באוסטרליה.

תחום טלוויזיות החוצות בישראל החל לפעול בשנת 2001. עד לכניסתה של החברה לתחום פעלו בו שתי שחקניות עיקריות המחזיקות במספר טלוויזיות חוצות כל אחת – Street.TV (מקבוצת רפיד) ו CTV.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה