- בדרך שלו - אלון מאסק בתגובה ראשונה לביטול עסקת רכישת טוויטרמאסק כדרכו הגיב בצורה צינית בנוגע לנסיגה מעסקת טוויטר; הנהלת טוויטר לא מתכוונת לוותר ותכנס עימו להליך משפטי; איך מניית טוויטר תגיב?
- כמה שווה מובילאיי ולמה היה ברור שהנפקה ב-50 מיליארד דולר היא חלום רחוק?פקפקנו ביכולת של מובילאיי לגייס ב-50 מיליארד דולר ודחיית ההנפקה לא באמת מפתיעה; באיזה מחיר כן תנפיק אינטל את מובילאיי ומתי זה יקרה?
- אפסייד בטסלה - רשת של עמדות הטעינה; האם היא תרחיב את השימוש לרכבים אחרים?עמדות טעינת הרכבים של טסלה מעניקות לה יתרון על פני יצרניות אחרות של רכבים חשמליים. האם כדאי לטסלה לאפשר גם לרכבים חשמליים אחרים לטעון אותם בעמדות שלה? מה היתרונות ומה החסרונות? ומה המצב בישראל?
- ג'נרל מוטורס: ירידה של 35% בהכנסות הרבעון בסין אבל לא הכל שחוריצרנית הרכבים האמריקאית מסכמת רבעון שני חלש על רקע המדיניות הנוקשה של הממשל הסיני בעקבות התפרצות מחודשת של הקורונה; האור בקצה המנהרה - שיפור בביקושים בחודש מאי ותקנות חדשות של הממשל הסיני לעידוד רכבים חשמליים
- פולסטר - שחקנית חדשה ישנה בתחום הרכב החשמלי - הזדמנות?החברה הבת של ווולוו הונפקה לאחרונה במיזוג ספאק ומציגה כמה יתרונות מעניינים וביניהם מכירות בהיקף נרחב ומבנה נכסים קל המסתמך על החברה האם - מהם היתרונות האחרים ומהם החסרונות של השחקן החדש בסקטור הרכב החשמלי?
- אגרת גודש – בעד ונגד
הרוחות על נחיצותן של אגרות גודש סוערות. יש תומכים ויש מתנגדים – איך מכריעים? לא בטוח שצריך
- אחרי מורגן סטנלי: גם בקרדיט סוויס מורידים את מחיר היעד של טסלהבבנק ההשקעות השוויצרי מצטרפים לחשש מפני העלייה בשיעורי ההיוון, ומורידים את מחיר היעד שלהם על המנייה לכ-1,000 דולר; החברה תפרסם בתחילת חודש יולי את נתוני המסירות ולאחר מכן את תוצאותיה לרבעון השני
- האם לטסלה יש אפסייד? בינתיים מורגן סטנלי מורידים את מחיר היעדהסיבה היא הגידול בעלות ההון - עלייה של חצי אחוז גררה ירידה של 100 דולר במחיר היעד; כמה רכבים הוא צופה שתמכור טסלה ברבעון?
- מה מתכננות חברות רכבי הספורט לעשור הקרוב?לפני 2002 מכירותיה השנתיות של פורשה עמדו סביב ה-50-60 אלף יחידות. החברה הציגה את מודל הקאיין והמכירות נסקו השנה למעל 300 אלף, כשמודל הקאיין היווה 170 אלף מתוכו. גם חברת פרארי צפוייה להשיק מודל SUV - כיצד הוא יסייע למניה?
- בואינג מאמינה שהביקושים ישארו חזקים; חוששת מיכולת האספקהבחברה מציינים כיצד ההשקעה בחברות התעופה הופכת לבעייתית יותר ויותר שכן המטוס מזהם, וכי בעיה זו רק תגדל בעתיד. כמו כן חוששת בואינג מהיכולת של חברות התעופה לעמוד בביקושים הגבוהים כאשר מציינים את הפגיעה בשרשראות האספקה