לאחר גיוס של כ־748 מיליון דולר ממכירת מניות, החברה בחרה שלא להגדיל את החזקותיה במטבע הדיגיטלי, על רקע ירידה של יותר מ־30% במחיר הביטקוין ולחץ גובר סביב יכולת עמידה בהתחייבויות פיננסיות
החברה הגדילה את אחזקות הביטקוין ביותר מ־10,600 מטבעות באמצעות גיוסי הון, בזמן שפרמיית השוק על החברה ממשיכה להצטמצם והיא נערכת לעמידה בהתחייבויות באמצעות קרן רזרבות של 1.4 מיליארד דולר
ירידות חדות בשוק הקריפטו גוררות חששות בנוגע למהלכים הבאים של סטרטג'י, שבעבר נחשבה לסמן שורי בשוק המטבעות הדיגיטליים; בו בזמן, החברה רכשה 130 ביטקוין נוספים בעלות של כ-89,960 דולר למטבע
המודל שאפשר למשקיעים מוסדיים להיחשף למטבעות דיגיטליים דרך מניות חברות האוצר מתגלה כפגיע במיוחד, כשהביטקוין יורד ב־15%, מניות החברות קורסות פי שניים ויותר, ובוול-סטריט מזהירים: הפרמיה המנופחת גובה את המחיר
לאחר שעמדה בכל הדרישות הטכניות והציגה שווי שוק של כ־90 מיליארד דולר, סטרטג׳י עשויה להפוך לחברה הראשונה שמבוססת על ביטקוין ונכנסת למדד S&P 500. המהלך עלול להצית ביקושים אוטומטיים למניותיה בהיקף של 16 מיליארד דולר
מייקל סיילור הוכיח שההימור על הביטקוין השתלם: מיקרוסטרטג'י מחזיקה כעת ב-3% מכלל המטבעות הדיגיטליים שהונפקו אי פעם, שווי של 72 מיליארד דולר שהפך אותה לבעלת האוצר הדיגיטלי הארגוני הגדול בעולם
ג'ים צ'אנוס, מהמשקיעים הבולטים בוול סטריט, מהמר נגד מיקרוסטרטג'י וטוען שהחברה אינה מציעה ערך מוסף מעבר להחזקות הביטקוין שלה - בזמן שתומכי החברה טוענים שהיא מנצלת את יתרון הגודל והמינוף ביעילות שאין לאף מתחרה